McCall falka
Amikor Emma összehívta a falkáját megijedtünk, hogy megöli. Mikor meghallottuk a szabályt mégjobban berezeltünk. Stiles magában ismételte miután meghallotta a férfitól, hogy: az áruló árulásáért az életével fizet.
Megijedtünk, hogy ez a szabály így megöli. Ám amikor kimondta, hogy halál büntetés járt volna neki ám mérlegelte miért tette enyhíti a büntetését egy hatalmas kő esett le a szívünkről. Aztán elküldte 3 védelmezővel árulásáért pedig csak néhány hét elzárást kapott így ez nagyon nagy meglepetés volt. Ahogy az is, hogy mennyire tiszteli őt a falkája.
Emma
Nem volt időm azzal törődni, hogy mi van ugyanis a falkámmal fontosabb beszédem volt. Így beálltam a kör közepére és hangosan neki kezdtem mondani valómnak.
-Védelmezők! Az áruló sorsa eldölt! Ők keljenek útra most! -mikor ezt kimondtam ők el is indultak -A cella őrök térjenek vissza pozíciójukba! -ezután az őrök is vissza tértek a helyükre -Aki pedig itt maradt figyeljen rám! -miután ezt kimondtam mindenki figyelt még a McCall falka is ami azért eléggé zavart mert nem akartam beavatni őket a védelmezők dolgaiba -A legutóbb beszéltünk valamiről ami miatt több védelmezőt is ráállítottunk bizonyos épületekre és személyekre. Ez a probléma nem hárult el! Erősebb mint amilyennek tűnik. Leginkább nappal támad így akkor nagyobb figyelmet kell szentelni neki! Ám éjszaka se lankadhat a figyelmünk! Ha szükséges váltásba legyenek azok a farkasok akik nem bírják ám aki bírja az maradjon! Beacon Hills-t megvédem egyedül! Azzal a személyel együtt aki miatt itt vagyok! -beszéltem úgy fogalmazva, hogy a falka a lehető legkevesebb dologra jöjjön rá -A többi helyen a lehető legerősebb védelmet biztosítsák! Ezt az infót adjátok tovább a falka azon részének akik más országokba tartózkodnak. Az információ a lehető leghamarabb érjen el hozzájuk! Ami az Argent családot illeti...
Allison
Nagyon szép beszédet mond. Ám észre vettem, hogy valamit titkol a falkája de nem tudom mi az. És a beszélgetésből csak arra következtettem, hogy bármi miatt is vonulnak ki a védelmezők az veszélyes és erős. És nem csak Beacon Hillsbe van, hanem ott van mindenhol. Majd amikor azt mondta az Argent család, eléggé megijedtem ugyanis nem tudtam mi baja a családommal hisz csak a nagyapám ártott neki.
-Mit csinált a családod? -hallottam meg mellöllem Stiles suttogó hangját
-Nem tudom Stiles
Emma
-...Gerard Argent megkapta amit érdemelt. Életét innentől kezdve kerekesszékbe tölti. Allison Argent és Chris Argent -ekkor ránéztem az említett lányra akinek arcába hatalmas félelem látszott -mások mint a többi Argent. Nem ránk vadásznak inkább az igaz alfát és falkáját segítik. Nekik nem eshet bántódásuk, ők az én védelmem alatt állnak...
Scott
,,ők az én védelmem alatt állnak" mikor ezt meghallottam Allisonra tekintettem akinek az arcán nagy megkönnyebbülés látszódott. Bár szerintem többen is azt hitték, hogy bántani fogják őket de nem ìgy lett. Bár azután ami a halál ítélettel történt én nem lepődtem meg annyira. De szerintem ha ezzel végez beszélni fogok vele, hogy tartsunk egy őszinte napot ahol mi kérdezünk ő meg őszintén válaszol.
Emma
-...ha bajuk esik akkor a 13-as szabály alapján fogjuk kivizsgálni az ügyet és az alapján döntünk sorsa felöl. Kate Argentet továbbra is keresse 6 védelmező. Vigyázzatok vele ugyanis ő is veszélyes. Ha megtaláljátok tegyetek meg mindent, hogy élve kerüljön a falkához és ítéletet hozunk a felöl, hogy mi a büntetése. Telefonon bármikor elértek! Most pedig mindenki lásson neki a munkának! -miután ezt kimondtam mindenki átváltozott és útnak indult
Stiles
Miután végzett egy szavába került és mindenki átváltozva indult elvégezni a feladatát. Scott pedig elindult felé. A falka társaságában így én is mentem.
Scott
Elindultam Emmához, hogy beszéljek vele a holnapi őszinte napról.
-Emma
-Igen, Scott?
-A falkával szeretnénk megtudni a kérdéseinkre az igazságot. Így arra gondoltam, hogy holnap tarthatnánk egy olyan alkalmat amikor mi kérdezünk és te őszintén felelsz a kérdésre. -mikor ezt kimondam nagy levegőt vett mintha azon gondolkodna, hogy nyírjon ki ezért a kérésért, majd megszólalt
-Legyen, 6 óra múlva vagyis holnap 9 kor ott leszek nálatok.
-Szuper, akkor jó éjt!-búcsúzott el az egész falka
-Jó éjt! -hallottam meg Emma hangját majd ágak recsegését magam mögött. Tudtam, hogy elment.
YOU ARE READING
A vak védelmező |Befejezett|
WerewolfHali! A nevem Emma Marshal. Egy védelmező farkas vagyok. Az volt a dolgom, hogy megvédjem a sivatagi farkast. De amikor megtudtam, hogy egy gyilkos nem tettem meg. Ő meghalt, engem megvakítottak. Azóta meghúzom magam Beacon Hillsbe. A vakságom nem o...