Scott
Mint kiderült Emma a védelmezők alfája. És az is kiderült, hogy nem is olyan szívtelen mint látszott. Allisonék érdekében is nagyon szépen beszélt. Aztán jött az áruló témája. Tudtam, hogy biztosan jó döntést fog hozni. Az egyetlen ami miatt aggódtam az az volt, hogy Gerardot lehet, hogy halálra ítélik. Azt Allison nem bírná ki. Lehet, hogy nincsenek jóba de akkor is a nagyapja.
Emma
Épp most érkezett meg az őr és az árulónk. Szóval folytattam a beszédet.
-Bevallottad, hogy elárultál minket. Azt is elmondtad ki miatt tetted és azt is, hogy kinek. Szólhattál volna nekem, hogy mi történt és megoldottuk volna de nem tetted. A kérdésem a következő, ha vissza mehetnél az időbe, mit tennél?
-Hozzád fordulnék. De nem árulnám el a második családomat.
-Reméltem, hogy ezt mondod. Jessica! -kiáltottam el magam amikor megjelent egy védelmező egy fiúval. Az áruló fiával. Nagyon boldogok voltak aminek örültem.
-De... mikor és hogyan?
-Tegnap jöttem rá, hogy van egy áruló köztünk. Aztán hírt kaptam arról, hogy Gerard fogjul ejtett egy kisfiút. Elmentem érte és vártam, hogy hátha beszélsz velem. Közbe gondolkodtam mi legyen. Ismered a szabályt.
-Az áruló árulásáért az életével fizet.
-Igen, viszont mérlegeltem mindent és beszéltem a bölcsekkel is. A családodért tetted így a büntetésed nem halál csupán néhány hét a cellába.
-Köszönöm
Ezzel vissza mentem a falkához.
-Menjetek haza, nekem maradnom kell Jackson miatt, holnap reggel átmegyek Allisonékhoz és átbeszélünk mindent. Holnapra amúgyis lesz egy ilyen elő ítélet. Az fog sokmindent meghatározni de lehet rajta változtatni.
-Rendben! -vágta rá mindenki egyszerre
Scott
A falka vissza ért Derekékhez. A szülők haza mentek de mi még beszélgetni akartunk.
-Hihetetlen, hogy az a lány akiről azt hittük ember valójában egy farkas. -csodálkozott Liam
-Vajon mi lesz Gerarddal? -kérdezte Allison
-Figyelj, Emma azt mondta holnap átmegy hozzátok és átbeszélitek. És mi is ott leszünk veled bármi van.
-Tudod, hiába gyűlölöm aggódok érte és szeretem mert a nagyapám.
-Tudom
-De ha már Emmánál tartunk szerintem egy részlet hiányzik a történetből. -mondta ki Stiles
-Idézem ,,a Marshalok nem felejtenek" rész, szóval nem akarsz elmondani valamit Peter?
-Nem -vágta rá egyszerűen az említett
-Na jó, nézd az amiről te nem akarsz beszélni állítólag árvává tett egy lányt. Ráadásul egy újad bánta. Kitudja lehet, hogy holnap levág egy másikat. -kezdett el magyarázni Derek
-Oké, oké talán megöltem Hayley és John Marshalt. -meséli Peter
-És mégis miért tetted?
-A hatalomért, de nem lettem alfa. -válaszolt az idősebb Hale
Emma
Idő közbe jobban kidolgoztuk a tervet Deucalion-val szembe. Végül csak én leszek ott mint védelmező és megpróbálok apám bizalmába férkőzni majd elkábítani. Ha ez össze jön elkerűljük a harcot. Ha nem akkor egyedül küzdök meg vele. Minden esetre 2 védelmező azért ott lesz, hogy ha minden jól megy elvihessék Deucalion-t egy cellába élete végéig.
Most épp reggel 7 óra van. Most fogok indulni Allisonékhoz. Az előzetes ítélet a halál amire számítottam. Gerard pontosan 7 nap múlva áll a bölcsek elé akik kimondják a végleges ítéletet. Na de vissza a jelenbe. Jackson felébredt és nem lett kanima szóval ő is jön velem az Argent család házába. Épp most érünk oda. Amikor bekopogtam mindenki ott volt. Szó szerint. De nem is baj. Mindenki üdvözölt a srácok átölelték Jackson és Lydia még meg is csókolta.
-Na és mi a fejlemény apám ügyébe? -törte meg a csendet Chris
-Nincsenek jó híreim. Az előzetes ítélet az lett amire számítottam. Halál. És bár bevallom szívesen megölném én magam is saját kezűleg viszont ez a döntés a tiétek Allisonnal. Szóval beszéljétek át. Gerard 7 nap múlva áll a bölcsek elé.
-Ezen nincs mit megbeszélni. Ő az apám és Allison nagyapja nem hagyhatom, hogy meghaljon szóval, hogy segíthetnénk abba, hogy ne halál legyen a büntetése?
-Nekem kell csinálnom valamilyen más lehetőséget, hogy túlélje.
-És van már ilyen lehetőséged? -kérdezte meg Allison
-Csak had gondolkozzak egy kicsit.
Bevallom nem ezt a választ vártam. Így magamnak csináltam plusz munkát és a Deucalionos terv is háttérbe szorul. Bár a tervek szerint úgyis csak Gerard tárgyalása után lett volna.
-Na, van ötleted? -türelmetlenkedett Stiles
-Hagyd már gondolkodni! -förmedt rá Liam
-Azt hiszem van
-Mi tudunk segíteni? -kérdezte meg Scott
-Igen
-Mibe? -kérdezte immár Melissa
-Először is szükségem lenne egy helyre ahol dolgozhatok mivel nincs házam.
-Nálunk dolgozhatsz van egy vendég szoba benne egy íróasztallal. -vágta rá Scott
-Oké, akkor már van hely, mibe tudunk még segíteni? -tette fel a kérdést Chris
-Scott, a falkával szedjetek össze minél több cikket amibe szerepel Gerard Argent. Mindegy mikori. -erre a falka csak bólintott és máris munkához látott.
-Chris szükségem van Gerard gépének adataira, email fiók, papírok és minden másra amihez köze van. -ezt követve ő is bólintott és követve a falka példáját ő is munkához látott.
-Melissa, szükségem van az Argent család teljes orvosi lapjára egészen gyerekkoruktól -Melissa is bólintott és már ment is a kórházba. Már csak a sheriff volt ott aki szerintem sejtette már mi lesz a feladata.
-Stilinski sheriff, gondolom sejti ön mibe segíthet. Minden adatra szükségem van amit a rendőrség tud Gerard Argentről és a bűnügyeinek a listájára is. -ezzel ő is elment. Nem telt el egy 1 óra se amikor minden amit kértem ott volt Scotték házába. Így munkához is láttam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A vak védelmező |Befejezett|
LobisomemHali! A nevem Emma Marshal. Egy védelmező farkas vagyok. Az volt a dolgom, hogy megvédjem a sivatagi farkast. De amikor megtudtam, hogy egy gyilkos nem tettem meg. Ő meghalt, engem megvakítottak. Azóta meghúzom magam Beacon Hillsbe. A vakságom nem o...