Scott
Ma kezdődött az iskola. A relytéjes farkasnak nyoma sem volt, viszont jött egy új lány az iskolába aki minden hírtelen mozdulat után oda kap az oldalához. Ez túl nagy véletlen szerintem. Szóval a falka össze ül ez ügybe.
-Ki mit gondol az új lányról?
-Elég fura lány, viszont nagy az esélye annak, hogy ő lehet a rejtélyes farkasunk. Túl sokat nyúl az oldalához valószínüleg az autó tette ezt vele. -fogalmazta meg válaszát Liam
-Szerintem beszéljünk vele. Ha farkas úgyis tud rólatok. -adta ezt az egyszerű választ Stiles
-Jó ötlet! Holnap reggel megvárjuk az iskola elött és beszélünk vele.
Emma
Mivel a falka gyanakszik és a kórház úgy tudja cross motoros vagyok így vettem egy cross motort.Ugyan az erdőbe élek a falkával de így legalább nem lesz olyan gyanús. És mivel a falka eggyik tagja egy motor boltba dolgozik ingyen volt. Így már semmi akadálya annak, hogy a falka ne higgye el nekem, hogy cross motoros vagyok. Ha meg azt akarják, hogy mutassam meg azzal se lesz gond mert nagyon jól motorozok. De most orvosi előírás, hogy nem motorozhatok. De mindenre fel vagyok készülve. Van egy olyan videóm ahol a motor nélkülem megy még pár métert egy kanyar után. Vagyis a ,,baleset" napjának az edzése. Ezzel már nem vitatkozhat senki.
Stiles
Ma beszélünk az új lánnyal. Mi már ott várunk rá. Ő még nem érkezett meg de már úgy 15 perce be csengettek.
Scott
15 perce várunk. De végre hallottunk egy motor hangot. Majd a motor leparkolt. Megérkezett Emma. Elég furán nézett ránk, hogy ennyien lógunk az óráról de ahogy elnéztem nem izgatta túlzottan.
-Ráérsz egy percet?
-Bocs, de nekem fontos az iskola.
-15 percet késtél. Mi csak beszélgetni akarunk
-Tudom de én nem akarok beszélgetni. -amikor ezt kimondta egyszerűen lelépett. De 2 percel késöbb vissza jött és elindult a motorjához
-Azt hittem fontos neked az iskola! -förmedt rá Isaac
-Viszont töri óra van amire én nem vagyok vevő. Ráadásul 15 percet késtem akkor inkább lelépek. -felelte Emma kissé flegmán
-Megyünk veled úgyis beszélgetni akartunk.
Emma
A falka nem akar békén hagyni hiába játszok egy érzéketlen lányt.
-Ti soha nem léptek le?
-Nem, főleg ha akarunk valamit -felelte Isaac
-Ez esetbe csináljatok amit akartok én lelépek. -ezzel motorra szálltam és elmentem. Felmentem a hegyekbe remélve, hogy nem jönnek utánam. Hát persze, hogy ez nem így volt.
-Mi az a fontos dolog amiről beszélni akartok, hogy nem hagytok egyedül miatta egy percre sem?
-Mi történt az oldaladdal? -tette fel a kérdését Allison
-Cross motoros vagyok, baleset történt.
-És ezt valaki látta? -kérdezte meg Stiles
-Detektív vagy, vagy mi? Egyébként van róla egy felvétel amit az eggyik haverom vett fel, hogy lássam min kéne változtatnom. Vége a kihallgatásnak?
-Ki volt az orvosod? Mert gondolom voltál kórházba -kérdezte meg Derek
-Az orvos nevét nem tudom viszont a nővér Melissa McCall volt.
-Mi bajod lett a balesetbe? -kérdezte meg Lydia
-Néhány törött borda
-Akkor, hogy engednek motorozni? -kérdezte meg Liam
-Nem engednek, de nem érdekel mások véleménye
-Hol vannak a szüleid? -kérdezte meg Stiles
-A temetőbe
-Van szerelmed? -tette fel az újabb kérdést Lydia
-Csak volt, ő is a temetőbe van a szüleimmel
-Sajnáljuk! -hangzott el az egész falkától ez a szó
Melissa
Épp bent vagyok a kórházba. Amikor bejött a fiam és intett, hogy menjek ki ahol az egész falka ott volt.
-Gondolom nem kivizsgálást szeretnétek
-Nem, valójában információ kéne -mondta a fiam
-Milyen infó?
-Egy lány. Azt mondta cross motoros, volt egy balesete amibe eltört bár dordája azt mondta te voltál a nővér. -kezdte el mesélni Stiles
-Á, igen, hogy is hívták...ja megvan, Emma Swan.
-Igen, róla van szó. Szóval tényleg volt itt? -kérdezte meg a fiam
-Igen, néhány napja jött. Amikor bejött nem nézett ki túl jól. Az ellenőrzésre viszont nem jött el.
-Hát azt mondta nem érdekli mások véleménye -fűzte hozzá Allison
-Elég különös lány, a baleset után a szüleit se hívta fel, hogy jöjjenek érte vagy valami.
-Azért, mert a szülei meghaltak. -vágta rá Derek
-De kiskorú, akkor nem nevelőintézetbe kéne lennie?
-Törvényesen de, de talán nagykorúsította magát. -vágta rá Stiles
Emma
A falka már nem gyanakszik. Gondoltam viszek valamit a családomnak és Doruknak a temetőbe, szóval bementem egy boltba. Találtam pár cuccot viszont nem volt nálam annyi pénz és itt a védelmezők közül se dolgozott senki szóval inkább lenyúltam. Mit ne mondjak az épület beriasztott én meg rohantam a motoromhoz. Kimentem gyors a temetőbe letettem a cuccokat addigra viszont a rendőrség is itt volt. Valószínűleg lenyomozták a motort. Mivel a kapucnim a boltba is rajtam volt az arcomat nem látta az eladó. De még mindig itt vannak a rendőrök. Még jó, hogy motorral jöttem be, szóval felpattantam és elindultam. A kerítés nem volt magas ìgy átugrottam simán a motorral és elindultam Scotték fele. Elvégre neki is van motorja talán kölcsön adja ameddig elmenekülök és szerzek egy új rendszámtáblát.
YOU ARE READING
A vak védelmező |Befejezett|
WerewolfHali! A nevem Emma Marshal. Egy védelmező farkas vagyok. Az volt a dolgom, hogy megvédjem a sivatagi farkast. De amikor megtudtam, hogy egy gyilkos nem tettem meg. Ő meghalt, engem megvakítottak. Azóta meghúzom magam Beacon Hillsbe. A vakságom nem o...