Emma
Nem akartam a valódi büntetést adni neki szóval úgy gondoltam átgondolom jobban a helyzetét. Végül oda mentem ahoz aki a foglyokat tartja számon.
-Az ő ügyét hamarosan átbeszéljük az egész falkával, addig itt marad az eggyik cellába. -mutattam a mellettem álló férfira -Ott a másik falkánál ott van Gerard Argent és Jackson Withmoor. Őket is zárd be. Gerardról is beszélni fogunk késöbb. Jackson-t olyan cellába tegyétek ami nem engedi ki a kanimát. Amint magához tér és nem változik át kanimává engedjétek el, és kísérje vissza valaki a falkájához. -mutattam az említettekre. Majd elindultunk feléjük az őrrel. Amikor oda értünk nem akarták, hogy elvigyék őket.
-Emma, mi ez az egész? Hova akarja vinni Jackson-t és Gerardot? -tette fel a kérdést a sheriff
-Nyugi, mindent elmagyarázok csak had tegye a dolgát. Mi pedig mindent átbeszélünk. -erre csak bólintottak a védelmező pedig el is ment.
Stiles
Emma ide hozta Gerardot és Jackson-t is. Majd félrevonult beszélgetni azzal akit árulónak neveztek. És amikor vissza jött elvitték Jackson-t és Argentet. Emma viszont teljesen nyugodt volt. De azt ígérte, hogy elmond mindent.
-Szóval mi lesz velük?
-Jackson esetében ez csak óvintézkedés ha a szer amit kapott mégse hatna, amint magához tér és nem lesz kanima belőlle kiengedik. -mesélte a lány
Emma
A falka máris elkezdett kérdezősködni de mit számít. Én megértem őket elvégre egy ismerősükről van szó pontosabban kettőről.
-És mi lesz az apámmal? -kérdezte meg Chris akire a lányával együtt elég csúnyán néztek
-Az ő esete más. Nagyon sok bűnt követett el. Ő nem fog kijutni. Ha össze ül a falka az ügyében nagy az esélye annak, hogy halál büntetés vár rá.
-Szóval a motocross nem volt valós? -kérdezte meg Melissa
-Mondjuk azt, hogy nem lennék túl jó benne
-Miért?
-Ott csak olaj és por szag van és csak a motorok zaja vagyis nem nekem való
-Ezt, hogy érted?
-Nos, a mostoha apám úgy fogalmazott, hogy én vagyok a vak védelmező.
-De te pontosan ki vagy a falkába? -kérdezte meg Isaac
-Oké, látom ez érdekel titeket, szóval kezdjük előről. A nevem Emma Marshal én vagyok a lány aki Peter Hale miatt árva lett, és a falka alfája.
Ekkor oda jött egy védelmező és félre hívott.
-Mi a baj?
-Többen is tartanak attól, hogy az Argent család két tagja itt van. Néhányan támadni akarnak ha elmész a közelükből. -kezdte el a mondanivalóját a védelmező vagy nevén szólítva Jorge
-Oké, ezt mindjárt megoldom valahogy. Van más is?
-Igen, megérkezett a hírnök ezt a dossziét küldi neked, azt mondta ebbe minden lényeges bent van. Mi csak annyit tudunk, hogy Deucalion itt van viszont a pontos helyét nem lehet tudni. -folytatta Jorge
-Oké ezt az ügyet is megoldom. Szervezzetek egy lacross mérkőzést a magán suli ellen. És kell néhány védelmező akik álcázzák magukat dolgozónak a suli közelébe lévő játékteremben ugyan azon a napon. A többit megoldom. -ezzel bólintott átadta a dossziét és elment. Én pedig fütyentettem eggyet, hogy a védelmezők figyeljenek. Amikor ez megtörtént elkezdtem beszélni.
-Oké, az első dolog az lenne, hogy hallottam arról, hogy egyesek tamadást szerveznek a két Argent ellen. -amikor ezt kimondtam a két rokon össze nézett majd vissza rám -ezt én nem engedhetem. Nálunk fontos az, hogy a vendégeket nem bántjuk se a barátokat. Allison Argent az igaz alfa falkájába tartozik ahogy Chris Argent is. Ez a falka tudjuk mit jelent számunkra így ezt nem elemezem. Ezen kívül Allison Argent segített rajtam amikor szükség volt rá. Ha másért nem is akkor ne bántsátok őket azért mert megmentette az életemet. Tudom, hogy nem kedvelitek az Argenteket viszont ők mások. -néhányan bólintottak ez viszont engem nem nyugtatott meg túlságosan.
-A másik dolog pedig az, hogy mint tudjátok van egy áruló köreinkben. Én beszéltem vele. Tisztába van a büntetésével viszont én sokat gondolkodtam ez ügybe. -mikor ezt kimondtam intettem az őrnek, hogy hozza az árulónkat.
YOU ARE READING
A vak védelmező |Befejezett|
WerewolfHali! A nevem Emma Marshal. Egy védelmező farkas vagyok. Az volt a dolgom, hogy megvédjem a sivatagi farkast. De amikor megtudtam, hogy egy gyilkos nem tettem meg. Ő meghalt, engem megvakítottak. Azóta meghúzom magam Beacon Hillsbe. A vakságom nem o...