Scott
Még csak 1 óra telhetett el azóta, hogy elvitték Emmát de már most hiányzik. A legrosszabb az, hogy úgyérzem miattunk vitték el. És igazam is van. Ha mi nem lettünk volna ott simán lenyomott volna egy 60 fős falkát. Viszont ott voltunk és amikor döntenie kellett minket választott.
Emma
Amikor elvittek agyaltam azon, hogy szökjek meg. A bilincs egy sima rendőrségi bilincs vagyis azt a karmommal simán kinyithatom. Viszont még mindig ott van az a része, hogy itt állnak körülöttem vagy 20-an. Majd eszbe jutott, hogy ők nem voltak a falka tagjai amikor jóba voltunk. Vagyis nem ismernek. Szóval elmosolyodtam.
-Min mosolyogsz? Elkaptunk, nem tűnt fel? -tette fel a kérdését a falka tagja aki azt hiszi ő a vezető.
-Azon, hogy láttam a falkám néhány tagját vagyis nektek annyi. -hazudtam neki. Szerencsére be is vette és támadó állásba álltak engem nem figyelve. Végül magamon hagytam a bilincset mert nem ért odáig a karmom de így is legyőztem a falkát. 5 kivételével akik azt az utasítást kapták, hogy öljék meg Scottékat amiért én legyőztem őket. Gondolom nem kell mondanom, hogy utánuk eredtem bár a bilincs miatt lassabb voltam a megszokottnál. Már csak azt remélhetem, hogy nem fognak sokkal elöttem oda érni.
Liam
Miután Emma nem jött vissza úgy döntöttünk, hogy vissza megyünk a házba. Aztán 5 hangra lettünk figyelmesek és megjelent a másik falka néhány tagja.
-Gondolom valami nem stimmelt az eggyességgel -vetette fel Stiles
-És most mit csináljunk? Legutóbb félkézzel is legyőztek minket.
-Akkor majd én legyőzőm őket kéznélkül! -hallottam meg Emma hangját.
Emma
Amikor oda értem még csak a srácok tanakodtak mit tegyenek én pedig oda kiáltottam.
-Tudjátok máskor jobban utánna járhatnátok annak akit elakartok vinni. Főleg ha azt mondja, hogy látta a falkája több tagját is holott páran a vak védelmezőnek hívnak. De ti mit csináltatok? Hülye módjára támadóállást vettetek fel míg egy megbilincselt farkas lenyomta a falkátokat. Ez nagy szégyen. Ráadásul az alfátokat is ott hagytátok egy fához kötözve. -mondtam majd rámutattam Alonzóra. Majd végül mind az 5-en egyszerre támadtak.
-5 az 1 ellen? Ez nem túl sportszerű de legyen. Viszont ezúttal kihagyhatnátok belölle a másik falkát. -mit ne mondjak sok karmolást begyűjtöttem az eggyik a sebemet is felszabta amit most foltoztak rajtam össze de sebaj. Végül legyőztem mindeggyiküket a McCall falka pedig kinyitotta a bilincset.
Stiles
Emma egyedül hátra kötött kézzel győzött le öt farkast akiket szintén gyerek koruk óta képeznek. Nagyon menő volt. A harc után mi meg egyből kiszabadítottuk a bilincsből.
YOU ARE READING
A vak védelmező |Befejezett|
WerewolfHali! A nevem Emma Marshal. Egy védelmező farkas vagyok. Az volt a dolgom, hogy megvédjem a sivatagi farkast. De amikor megtudtam, hogy egy gyilkos nem tettem meg. Ő meghalt, engem megvakítottak. Azóta meghúzom magam Beacon Hillsbe. A vakságom nem o...