Emma
A bölcsek elvonultak, hogy döntést hozzanak. Ha szerencsém van hamarosan vissza érnek. Bár az biztos, hogy éjfél elött nem érek Beacon Hillsbe. Majd végre megjöttek a bölcsek. Elmondták az ítéletet, ami szerencsémre az én ötletem volt. Gerardon holnap végre is hajtják. Én pedig végre indulhatok haza. Igazam volt. Nem értem éjfél elött Beacon Hillsbe. A falka el is vonult. Én mindenkihez elmentem megnézni, hogy van e még ébren valaki. Utoljára Scottnál jártam de ott se jártam sikerrel. Majd a kertjük szélébe elaludtam.
Scott
Reggel arra ébredtem, hogy amikor kinéztem az ablakon egy szunyókáló farkast láttam. Tudtam, hogy Emma az. Csak azt nem èrtettem mit keres a kertünkben. De aztán elkönyveltem, hogy olyan fáradt volt, hogy elaludt. Felhívtam Stilesékat is,hogy itt van nálunk. Ők pedig nyomban elindultak hozzánk. De nem akartam felkelteni hiszen majdnem egy hete nem aludt a mi problémáink miatt.
Allison
Amikor Scott telefonált, hogy Emma náluk van nagyon izgatott lettem. Szóltam apának és rögtön útnak eredtünk. Kb. 10 perc alatt oda is értünk. Láttuk, hogy Emma ott alszik a kert végébe farkasként. Viszont a füleit hegyezte szóval hallgatózott valami miatt.
Emma
Amikor végre sikerült elaludnom, akkor se tudtam sokáig nyugodtan aludni mivel hangokat hallottam. Egy farkas közeledett felénk. Muszály volt felkelnem így lassan kinyitottam a szemem. Amikor észbe kaptam a farkas már megérkezett. Egyből felpattantam. Majd megláttam, hogy az eggyik futár érkezett meg. Úgy fest a heti jelentést hozta egészen Angliából. Én bólintottam eggyet majd ő is így tett és elment. Ezután vissza változtam és köszöntöttem a falkát. Amikor ezzel megvoltam kinyitottam a borítékot és olvasni kezdtem. ,,gyilkosság-Argent, fegyverkereskedelem-Argent, fajta árulás-laloba, védelmező elleni gyilkolási kísérlet Alexander Ramon..." az utolsó névhez viszont vissza tért a tekintetem. Alexander Ramon az eggyik védelmező akkor mégis miért akarta megölni egy társát? Majd eszembe jutott, hogy ő jelenleg Beacon Hillsbe tartózkodik.
-Ó, a fenébe! -kiáltottam el magam majd átváltoztam és mindent hátra hagyva rohantam mielött itt is megtörténne a baj. Szerencsére időbe érkeztem és Alexandert bezárták egy cellába.
Stiles
Emma aludt amikor megjöttem. Aztán felpattant egy farkas érkezésére. Kinyitotta a borítékot olvasott egy darabig majd elkiáltotta magát és mindent hátra hagyva rohant farkas alakjában. Én nem értettem mi történik de a többiek se.
Emma
Alexander nem beszélt így vissza mentem, hogy össze szedjem a cuccokat amiket hátra hagytam és a falkával is beszélnem kell. Gerard ugyanis már elfelejtette a vérfarkasokat.
Amikor oda értem Scottékhoz mindenki oda ért aki eddig nem volt ott. Majd bementünk a házba.
-Miért rohantál el? -kérdezte meg Scott
-Volt egy olyan a falkába aki Angliába megakarta ölni a másik védelmezőt. Miatta mentem.
-Mi volt tegnap? -kérdezte teljesen egyszerre a két Argent
-Nem ítélték halálra. Az én ötletemet valósították meg.
-Vagyis már meg is csinálták? -kérdezte meg Peter
-Igen, kora reggel
-És mi volt a terv? -kérdezte meg Noah Stilinski
-Mondjuk úgy, hogy módosítjuk az emlékeit és öregek otthonába kerül
-Mi az, hogy módosítjátok? -kérdezte meg Chris
-Nem fog tudni a farkasokról és a vadászokról. Adunk neki egy emléket egy normális családról és egy autóbalesetről amibe lebénult. Vitaminokat kap és azt a gyógyszert ami segít neki nem lábra állni.
-Értem, és mi találkozhatunk vele? -kérdezte meg Allison
-Persze, tekintsetek rá úgy mint egy szabad emberre az idősek otthonábanMa csak ennyi. Viszont holnap nem biztos, hogy lesz rész mivel versenyem lesz. Addig is jó hétvégét kívánok mindenkinek!
YOU ARE READING
A vak védelmező |Befejezett|
WerewolfHali! A nevem Emma Marshal. Egy védelmező farkas vagyok. Az volt a dolgom, hogy megvédjem a sivatagi farkast. De amikor megtudtam, hogy egy gyilkos nem tettem meg. Ő meghalt, engem megvakítottak. Azóta meghúzom magam Beacon Hillsbe. A vakságom nem o...