40. rész

125 7 0
                                    

Mr. Dunbar
A gyerekek szerint valami nem stimmel mert a védelmezők vagy kik felsorakoztak a ház elött. Nem nagyon értem mi is ez a védelmező farkas dolog még azt se fogtam fel, hogy egy lány átváltozott farkassá és azt mondja, hogy a fiamat és a barátait védelmezi. De vajon mitől? Csak ez jár a fejembe reggel óta.
Liam
A védelmezők felsorakoztak. Emma nem volt köztük de ő vonyított, vagyis valahol arrébb van és még nem ért ide. De biztos vagyok benne, hogy késöbb jönni fog. Addig is megpróbálunk kiszedni valamit ebből a 3 védelmezőből.
-Hé, neharagudjatok! Megkérdezhetem mi folyik itt? -kérdezte meg Scott de választ se kapott.
-Nemár, jogunk van tudni mivel itt vagytok. Ez által feltételezem valami ami hozzánk kapcsolódik. -Sajnáljuk de nem tudjuk! Az volt a parancs, hogy ide jöjjünk és őrködjünk. -válaszolta az eggyik. Majd hangokat hallottunk az erdőből. A védelmezők egyből támadó állást vettek fel. De aztán vissza álltak amikor meglátták, hogy csak Emma jött meg. Aki miután megállt vissza változott.
Emma
Amikor oda értem a védelmezők már ott voltak szerencsére. Alonzónak pedig eddig még nyoma sincs, ami azt jelenti, hogy én voltam a gyorsabb. Az a baj, hogy szerintem sereget gyűjt. 3 védelmező pedig kevés lesz ehez.
-Emma, te még mindig vérzel! -szólt rám Scott
-Tudom, Melissa, Mr. Dunbar össze tudják varrni itt?
-Igen, máris megcsináljuk -vágta rá mind a két kórházban dolgozó személy.
-Emili te gyere velem -kértem meg az eggyik védelmezőt aki bólintott és már indultunk is. Melissáék hoztak egy varrókészletet és munkához láttak.
-Menj vissza a falkához. Ha megvan még a beépített emberünk a Pierce falkába azonnal vegyék fel vele a kapcsolatot. Ha Alonzó Pierce sereget gyűjt hozzál még néhány védelmezőt. Ha nem akkor elég ha egyedül térsz vissza. -adtam ki a parancsot mire ő el is indult. A falka pedig értetlenül nézett rám.
-Na, meddig jutottatok Mr. Dunbar-val? -próbáltam terelni a témát.
-Amikor el akartuk kezdeni vonyítottál így semeddig -válaszolt Stiles
-Viszont most ne térj ki a téma elöl! Ki az az Alonzó Pierce? -kérdezte meg Melissa
-Ő a szerelmem apja
-Akkor minek a sereg? -kérdezte meg Allison
-Nézd, mondtam, hogy Doruk meghalt. Nos az apja engem hibáztat érte
-De miért? -tette fel a kérdést Chris
-Azon az estén amikor meghalt eggyütt voltunk. Akkor valaki épp helyettesített itt Beacon Hills-be így Dorukkal leléptünk a gondok elöl be az erdő egy mély pontjára. Úgy tudtuk arra nem jár senki. Viszont tévedtünk Gerard ott volt. Engem benyugtatózott és ameddig az hatott levágta Doruk fejét. Nagyon jóban voltunk az apjával. Mondhatni ő nevelt engem miután a szüleimet Peter megölte. Aztán meglátta a fiát és Gerard akkor már nem volt ott. Engem hibáztatott mert én voltam a védelmező falka alfája mégse védtem meg a fiát. -folyt le egy könnycsepp az arcomon. -Azon a napon nem csak a szerelmemet vesztettem el hanem a második családomat is. Az apja teljesen bedilizett. A falkájával eggyütt megakarják bosszulni Doruk halálát és ahelyett, hogy Gerardra mennének én lettem a gyűlölet középpontja csak mert védelmező vagyok ráadásul a vezetőjük.
-Ez mem túl kedves tőle. -jegyezte meg Lydia
Scott
Amikor Emma elmesélte ezt a történetet nagyon szomorú lettem. Vegignézve a falkán csak szomorúságot láttam. Emmát elnézve legszívesebben elfutott volna de nem tehette mert minket kellett védenie.
Mr. Dunbar
Bár nem ismerem túl régóta tökéletesen megbízom ebbe az Emmába. És a többiek is. A története nagyon elkeserítő volt. Már csak arra lennék kíváncsi, hogy mi a helyzet a fiammal, hogy őt is védelmezni kell.
-Mondcsak Emma, mit követett el a fiam, hogy védelmezni kell? -kérdeztem meg a lányt akinek a ,,foltozásával" nemrég végeztünk.
-Apa, ez nem így működik. Legalábbis azt hiszem, nem tudunk túl sokat arról a falkáról. -jegyezte meg a fiam
-Nem, nem így van. Azt védjük aki bajban van, vagy akivel megbíznak minket. -mondta a kis védelmezőnk.

A vak védelmező |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora