₩: a füles jele
Allison
Emma előhúzott két injekciós flakont. Oda adta őket nekem és apámnak.
-Dobjátok őket a nyaki ütőérbe -kért meg minket Emma. Apámmal azonnal cselekedtünk de Deucalion mindkettőt elkapta. Ezután egyszerűen eltőrte őket. Úgy tűnt Emma gondolkozik de Deucalion csak lassan közelített felénk.
Emma
A nyugtatós tervem nem vált be. Az apámat nem akartam megölni szóval agyalnom kellett.
-Mit akarsz cserébe, hogy békén hagyd őket? Lehetőleg a legkevesebb áldozattal? -kérdeztem immár állva miután a falka felsegített.
-Téged mint hű családi bajtársat és McCall-t addig amíg az ereje nem lesz az enyém. -mesél az apám. Én pedig úgy teszek mint aki fontolóra veszi.
-És a többiek?
-Ők azt tesznek amit akarnak! -válaszolt apa. Hiába szeretem a falkát a legkevesebb áldozatot így lehet elérni. Én és Scott életéért cserébe a többiek boldogok lehetnek.
-Bocsánat srácok! Ez a leglogikusabb döntés! Benne vagyok!
-Emma, mit csinálsz? A terv szerint senki nem hal meg! -kiált rám Stiles
-Hát nem érted Stiles? Nincs terv. Az kudarcot vallott, most marad a logika.
Ezzel oda mentem Scotthoz és mielött megfordultam volna, hogy az apám felé vihessem elötte még kihúztam egy harmadik injekciós tűt amit saját magam rejtettem el a terv nélkül. Majd a saját zsebembe tettem és egy kézmozdulattal jeleztem a srácoknak, hogy ne szólaljanak meg.
-És, hogy lásd komolyan mondtam a védelmezők is elmentek!
-Pompás, akkor gyere lányom! -parancsolt rám az apám
Amikor oda értünk oda álltam az apám mellé majd amikor készült Scott megölésére beadtam neki a szert.
-Mint mondtam én is olyan hazudós vagyok mint te. Most van naggyából 15 perced a menekülésre mielött a szer hatna. És, hogy lásd mennyire tisztellek mint apát megadom neked a menekülési lehetőséget. Még egy kis egérutat is kapsz. -nem kellett mondanom rögtön elindult. Én pedig vissza vittem Scottot a többiekhez. A vérzés ugyan még nem állt el, de nem engedhetem, hogy elszökjön így muszály majd vissza változnom farkassá.
-Majd késöbb találkozunk. Addig ha gondoljátok avassátok be Liam apját. -ezzel átváltoztam és elindultam apám keresésére. Néhány perc keresgélés után megtaláltam de nem úgy ahogy akartam. Halott volt. De a földbe bele volt írva egy szöveg: Először az apád, lássuk ki ér elöbb a hőn szeretett védenceidhez és szüleikhez. Alonzó Pierce.
-Ez csodás. Már csak egy bosszú szomjas apa hiányzott, aki engem okol a fia haláláért. -bosszankodtam magamba. Aztán átgondoltam amit írt és vonyítottam a falkának, hogy 3 farkas menjen sürgősen az Argent házhoz mivel ott vannak a srácok.
Scott
Épp neki akartunk kezdeni a beszélgetésnek amikor meghallottunk egy vonyítást.
-Ez meg mi volt? -kérdezte meg Mr. Dunbar
-Ez Emma. Úgy tűnik valami nem stimmel.
-De vajon mi? -kérdezte meg Liam. Majd meghallottunk 3 hangot. Aztán megjelentek a védelmezők.
-Azt hiszem bármi is van közünk van hozzá! -vágta rá Stiles
-Talán Deucalion tért vissza? -kérdezte meg anya
-Nem hiszem. Ő kapott valami szert. Nem küldenének ellene ennyi védelmezőt. -felelte Isaac
-Igen, igaza van. Valami más az oka.
ESTÁS LEYENDO
A vak védelmező |Befejezett|
Hombres LoboHali! A nevem Emma Marshal. Egy védelmező farkas vagyok. Az volt a dolgom, hogy megvédjem a sivatagi farkast. De amikor megtudtam, hogy egy gyilkos nem tettem meg. Ő meghalt, engem megvakítottak. Azóta meghúzom magam Beacon Hillsbe. A vakságom nem o...