52. rész

110 9 0
                                    

Emma
Elhoztam magammal Mr.Stilinski-t, Stilest és Liamat. Így legalább a falka is megnyugodhatott.
-Oké, és most mi lesz? -kérdezi meg Liam
-Egyszerűen bemegyünk -mondtam majd adtam mindenkinek egy fegyvert. -Á és mr. Stilinski ha szólok ezt adja be Alonzónak. -nyújtom át neki a 252-es projektet majd elindulok az ajtó felé.
Liam
Emma szó szerint terv nélkül állít be egy őrülthöz én mégis bízom benne. És már bent is vagyunk. Egy nő nyitott ajtót.
-Emma, mit keresel itt? És ők kik? -érdeklődik a nő
-A védelmező falka nevében vagyok itt Alonzó miatt. Ők pedig a barátaim akik elkísértek mert kissé megsérültem így nem akartak magamra hagyni és segítenek is nekem. -válaszol a lány
Emma
Alonzó felesége beengedett minket. Úgy fest aggódik mi lesz de nem tehetek róla a férjével se kivételezhetek. És már meg is találtuk Alonzót. Épp a nappaliba ült egy székbe. Az én agyam viszont azon pörgött, hogy a menedékünket nem tudhatta hol van és Peter se. A gyanusítottjaim már megvannak.
-Mit képzeltek, hogy így berontotok a házamba? -áll fel Alonzó
-Ülj vissza! Amint látod 4 fegyverrel céloznak rád. Ebből a 4 ből 3-ba igazi golyó van az eggyikbe pedig nyugtató. Hacsak nem szeretnéd kideríteni melyikben mi van halgatsz és elárulod kitől tudtad meg az igazat arról, hogy hol volt a menedékünk az erdőbe.
Stiles
Emma azt mondta 3 fegyverbe igazi golyó van. Vagyis ha lőni kell akkor valaki gyilkos lehet. De én ettől nem tartok mert nem tudom, hogy kell használni viszont nem akarom kipróbálni. Majd megkérdezte ki árulta el a helyüket. Na itt elvesztem.
-És nehogy azt mond, hogy ugyan az aki elárulta hol vagyunk jelenleg mivel az a személy nem tudott róla hol van az a hely. -mondja ki Emma kissé idegesen
-3 védelmező volt -feleli félelemmel a szemében a fegyverek miatt. Úgy fest Emma felveszi amit mond.
-Kik voltak és miért tették? -kérdezi meg újra a lány
-Hogy veled végezzünk -válaszol a férfi
Emma
Vagyis azért került veszélybe a falka is mert 3 falkatagom azt kérte, hogy öljenek meg.
-Kik voltak azok?
-Nem mondom meg! -kiált oda a fickó. Mire én elveszem Stiles fegyverét. És a levegőbe lövök.
-Te nekem adtad az eggyik töltött fegyvert? -akad ki a fiú én pedig bele lövök Alonzó vállába
-Tisztába vagy vele, hogy egy golyó a vállba nem halálos de elég fájdalmas, szóval mostmár elmondod? Vagy szeretnéd kideríteni, hogy Liam fegyvere mit tartalmaz?
-Emma te megőrűltél? -kérdezi meg az elöbb említett fiú
-Nem csupán kíváncsi vagyok
-És kíváncsiságból bele lössz a férjembe? -kérdezi meg Alonzó felesége Tara
-Te is jól ismered azt a 3 személyt!
-Ez nem név! -szóltam majd elsütöttem Liam fegyverét is.
Liam
Emma nekem is és Stilesnak is igazi fegyvert adott. Azt gyanítom a sheriff is azt kapott sőt lehet, hogy akár nála is az van.
-Ez kettő volt. A következő a sheriffé. De nem maradt több vállad szóval a következő a tüdő alá megy. Az se halálos. És tudod, hogy jól célzok.
-Emma álj le! -kiállt rá az apám
-New Orleansból jöttek. -mondja a férfi mire Emma elkezd sétálni a sheriff fele.
-3 csapatunk van New Orleansba. Én gyanakszom valakikre de én tőled akarom hallani. -mondta majd bele lőtt valóban a tüdő alá. -Nézd te legrosszabb esetben 4 golyót kapsz én 6 kést kaptam. És nem vállba meg ilyen helyekre hanem fontos szerveknél. Miattad ma majdnem meghaltam amikor harcolnom kellett. Szóval áruld el kik voltak mert a következő a szíved közepét fogja eltalálni és abba rögtön bele halsz.
-Oké, oké! A bölcsek voltak -mondja a férfi.
-Köszönöm, hogy megerősítettél. -köszöni meg Emma. Komolyan mondom ez a lány nem teljesen normális.
-És most választhatsz. -hallottam meg Emmától.
Emma
Jó volt látni Alonzó ijedt arcát és végül megtudtam azt is amit akartam. Már csak Alonzónak kell választania.
-Mégis mit? -hallottam meg Alonzó hangját
-Hogy kiállsz a védelmezők elé ahol a büntetésed valószínüleg halál vagy pedig, emberként állsz ki a rendőrségre a következők miatt: gyilkossági kísérlet, emberrablás, drog használata más személy ellen. Válassz
-Ha a másodikat választom mennyit kapok? -kérdezi meg Alonzó
-Nem tudom, sheriff segítene? -fordulok a férfi fele
-Naggyából 10 évet -válaszol a sheriff
-Nos, ezek a lehetőségeid 10 év vagy 1 élet. -fordulok vissza Alonzóhoz.
-Ezesetbe a 10 évet választom. -válaszol az elöbb említett férfi
-Sheriff kérem adja be neki. -mondtam mire a férfi meg is tette. Alonzó rángatózott majd vissza változott emberré.
-A rendőrségen találkozunk-és már mentem is volna el
Stiles
Miután Alonzó ember lett Emma el akart menni.
-És mi lesz vele? Meg lőtted nem hagyhatod itt -szól közbe Liam jogosan
-Gondolod gyilkost csinálnék magamból miatta? -kérdezte majd megnyomott egy gombot mire Alonzóból a golyók eltűntek. -a falka fejlesztése egyszerű illúzió viszont ugyan olyan érzést nyújt mint az igazi golyó. Menjünk a sereg már vissza vonult.

A vak védelmező |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora