11. rész

297 18 1
                                    

Elérkezett az őszinte nap. Emma kapott egy üzenetet miszerint 10-kor össze ül a védelmező falka ugyanis elkapták Kate Argentet. Ezáltal meg kell beszélniük mi lesz vele. Bár többen is a halál büntetés mellett vannak.
Emma
A falka valószínűleg a halált fogja javasolni. Bár őszintén én is ezt tenném de Allison miatt nem tehetem.
Te jó ég! Mi van velem? Nekem soha nem voltak barátaim és nem is kellenek!
Na mindegy a lényeg az, hogy Kate holnap érkezik meg 6 védelmezővel. Vagyis ma csak egy megbeszélés lesz és nem végleges döntéshozatal. Épp oda értem Derek házához. Mikor bementem megláttam ott a szülőket és a falkát is. Próbáltam leplezni, hogy gond terhelt vagyok de nem ment.
-Mi a gond elég gondterheltnek látszol. -jegyezte meg Mellissa
-Ez egy bonyolult ügy. De siessünk 1 óra múlva a falkám gyűlést tart.
-Miért? -kérdezte immár a kotnyeles Stiles. Szomorú pillantás vetettem a két Argentre majd inkább lehajtottam a tekintetem.
-Melyikük? Apa vagy Kate? -kérdezte meg Chris
-Ne feledd őszintének kell lenned velünk! -vágta rá Scott. Úgy látszik fel tünt neki, hogy valami hazugságon agyaltam.
-Elkaptuk Kate-t.
-És mikor jön? Kikkel jön? Láthatjuk? -tette fel a kérdéseit Allison
-Holnap érkezik meg 6 védelmező kíséretében. És nem, nem láthatjátok. Sajnálom!
-Miatta lesz a gyűlés igaz? -tette fel a kérdést a sherriff, meg kell hagyni nagyon jó megfigyelő.
-Igen ez valami előtárgyalás szerű lesz.
-És mi lesz vele? -kérdezte meg Chris
-Valószínüleg megvádolják egy pár dologgal amúgy jogosan. A bűneiből ítélve hatalmas esély van arra, hogy halál lesz a büntetése.
-Várj, te megakarod öletni a nagynéném? Ja, várj fogadok az alfa dolga ezt megcsinálni szóval te fogod megölni. Lehet, hogy gonosz de akkor is a rokonom.
-Allison kérlek hallgass meg... -mondanivalómba a lány vágott közbe
-Tünj el és többet ne is gyere ide! -ordította a dühös lány. Én így tettem így átváltoztam és már mentem is.
Scott
Mindenkit sokkolt, hogy megakarja ölni Kate-t de Allison elküldte azt aki válasszal szolgálhatott volna. Ráadásul Emma szemében látszott, hogy ő ezt nem akarja. Majd simán megfordult és elment. Szerintem nagyon szégyellte és szomorú volt emiatt.
Emma
Megkértem egy barátomat, hogy a gyűlés után menjen el a falkához és adjon oda neki egy levelet amit írtam nekik. Meg mondja azt, hogy ő a helyemre jön. De valójában én leszek ott. Inkább nem alszok de muszály megvédenem mindenkit. A gyűlésen ahogy megjósoltam halált ítéltek neki. Szerencsére sikerült ezt meggátolnom. Így túl éli. Bármennyire is akartuk megölni mégis csak egy lány nagynénje és egy kedves vadász testvére. És ha nálunk valami szent az a család. Ezután útra keltem a barátommal. Szerencsére mindenki a Hale családnál volt. Megkértem a másik védelmezőt, hogy ne akarjon csendbe menni.
Scott
Emma felszívódott ismét. Majd hangokat hallottunk kintről. A hang egy farkastól származik.
-Srácok! Visszajött! -kiáltott fel Liam. Bizonyára ő is meghallotta. Majd belépett egy idegen farkas. És átváltozott.
-Te meg ki vagy? És mit keresel a házamba? -tette fel a kérdést Derek
-Hello! Dave vagyok! Az új védelmezőtök.
-Várj, mi? Hol van Emma? Ez valami poén? -tette fel a kérdést Isaac
-Nem, ez nem poén. Emma vissza adta a védelmezéseteket. Mától én vigyázok rátok. Ezt viszont ő küldte. -mondta Dave majd átnyújtott egy borítékot.

Najó, tudom meglepett titeket. De nem akarok a nyakatokon lógni. Köszi, hogy elláttátok a sérülésemet amikor meglöttek meg minden. Viszont Allisonnak csak rosszabb lenne. A falka ítélete úgy fest halál lesz. Ne haragudjatok. Tudom, hogy Dave vigyázni fog rátok. De vigyázzatok vele nem túl barátságos. Ő nem fog előjönni mint én, csak ha feltétlen baj van. Most is csak az én utasításom miatt láttátok. És mert ezt átkellett adnia nektek. Kérlek vigyázzatok magatokra. Örülök, hogy ismerhettük egymást.
Emma 😉

Olvastam fel az üzenetet.
-Komolyan azért adta fel a védelmezésünket mert elküldtem? -motyogta Allison. Úgy tünt bánja a dolgot.
-Nyugi, talán még látjuk.
Emma
1 hét telt el azóta, hogy elküldtek. Dave segített így figyelhettem őket. Az Argent család úgy tűnt gyászol. Rossz volt ezt látni így lépnem kellett. Vittem hát egy cetlit Derek-hez. Majd kopogtam. A cetlin a következő szöveg állt: Menjetek el az erdő szélén lévő tisztásra. Vigyétek Argentéket!
Derek
Mikor elolvastam a cetlit tudtam, hogy Emma az. Felismertem az írását. Oda adtam a falkának is a cetlit majd mentünk is amikor oda értünk nem volt még ott senki.
Védelmezők
Az alfa azt akarja vigyük el Lalobát a tisztásra.
-Nem vihetjük oda, ő egy veszélyes fogoly.
-Többen megyünk és kap elötte némi farkasölőt is. De joga van tudnia róla a családjának, hogy életbe van. Én is veletek megyek. Gyűjts össze azon a 6 emberen kívül akik elkapták még 3 embert. Biztos ami biztos. Ha oda érünk én beszélek ti pedig hozzátok Lalobát ha jelt adok.
-Rendben!
Allison
Emma ide hívott minket de nem tudom miért. Talán megakar ölni minket vagy mi? Elvégre Kate-vel már megtette. Ebből a gondolatmenetből az érkező lány szakított ki.
-Úgy hallottam az Argentek magukba zuhantak azóta a nap óta mióta megkapták a levelem. -mondta nekünk érzelem mentes arccal
-Megölted a nénikén és az apám testvérét. Mit akarsz itt?
Emma
Allison dühös volt. Megèrtem fel is voltam rá készülve. Majd megkérdezte mit akarok erre csak egy egyszerű választ adhattam.
- Azt amit kell. Mindenkinek vannak jogai még neki is. Hozzátok fiúk! -mikor ezt kimondtam megjelentek. Allison oda ment, hogy átölelje nénikéjét. Ám a védelmezők nem engedték át. Inkább rámnéztek mire bólintottam. Chris is odament, nála is ez volt a helyzet. Én pedig oda mentem a másik falka oldalára elvégre körbe van véve a hely kivéve az a rész.
-Hogy lehetséges ez? A levél? -értetlenkedett Stiles
-A levél csak egy levél amit azelőtt írtam mielött meg lett volna a döntés. Nem akartam megölni. Nem tehettem ezt a családjával, se Allisonnal. Ráadásul alfa vagyok.
-És mi lesz vele ha a büntetése nem halál? -kérdezte meg az idősebb Argent aki lányával együtt csatlakozott hozzánk.
-Vigyétek vissza! -adtam ki a parancsot a védelmezőknek akik mind a 9-en útnak indultak
-Szóval? -kérdezte Allison
-A halál büntetésről le tudtam beszélni a falkát. Mert a család szent nálunk. Abba is belementek, hogy néha láthatjátok de az élete hátralevő részét a cellában kell töltenie.

A vak védelmező |Befejezett|Onde histórias criam vida. Descubra agora