Emmának 5 perc múlva a Hale család házánál kell lennie ahol a szülők és a falka már várja, hogy válaszokat kapjanak. Ám Emma napja nem indult zökkenő mentesen ugyanis a falkája vonyított ő pedig azonnal elindult.
Stiles
Már egy ideje várakoztunk Derek lakásán ugyanis bármelyik pillanatban befuthatott Emma. Ám ehelyett csak egy vonyítás csapta meg a fülem. Mivel a falka itt van csakis a védelmezők lehettek. Gondoltam az alfának szól de talán csak egy jel. Bár valahol legbelül tudtam, hogy ez hiú ábránd és a lány nem fog eljönni.
Emma
Épp indultam volna a falkához amikor meghallottam a falkám egy tagját, hogy engem hív. Rögtön elindultam és néhány perc múlva már ott is voltam. A falka már várt rám. Jelentést tettek arról, hogy egy falkatag akinek a rokonát Allison Argent megsebesítette majd Chris Argent megölte az apám elleni harc során elment, hogy bosszút álljon. Az érzéseiért nem hibáztathatom de nem hagyhatom, hogy megöljön két ártatlant akik csak védték magukat. Így útnak indultam.
Scott
Amikor meghallottam a vonyítást azt hittem Emma nem fog jönni. De aztán meghallottam, hogy az erdőbe törnek az ágak. Meglepődtem, hogy eljött. Mikor azonban közelebb ért rákellett jönnöm, hogy ez a farkas nem Emma.Viszont a jele alapján védelmező lehetett. Nem akartam megvárni míg kiderül mit akar. A falkával el akartam indulni, hogy elzavarjuk innen vagy harcoljunk ha arra van szükség de Derek elkapta a karom és vissza rántott.
-Mégis mit művelsz? Nem hiszem, hogy békés szándékkal jött.
-Az lehet, de ő a védelmező és mi nem bánthatjuk őket amennyiben az alfa nem ad rá engedélyt.
-És mi lesz ha neki megyünk?
-A fajtánkra való árulásnak tekintik. És hallottad mit kap az áruló.
Ekkor hallottam meg mégegy farkast. Megijedtem ki lehet az de nem volt időm azzal törődni aki csak közeledik ugyanis itt volt egy közvetlenül előttünk. Még az ablakon se lökhettük ki nehogy ,,árulást" kövessünk el.
-Oké, és most? -kérdezte meg végül Stiles a félelemtől remegő hangon.
-Nem tudom haver, csak próbáljunk meg életbe maradni.
-Szerinted Emma tud erről? Akkor talán a segítségünkre siet. -mondta Allison azt ami eszébe jutott ami amúgy nem is olyan rossz ötlet. Elvégre mi nem támadhatunk de az ő falkája és ő az alfa így ő megállíthatná.
-Szerintem bízzunk abba, hogy az a vonyítás neki szólt.
Emma
Mikor megláttam végre Karl-t az ablakba állt és vicsorgott. Választhattam, hogy vagy megöli a barátaimat vagy megállíttom bármi áron. A másodikat választottam viszont azt eldöntöttem, hogy nem fogom megölni. Ha kell hagyom elmenni csak mindenki legyen éppségbe. Max vállalok még két személyt akit meg védhetek. Így se alszok túl sokat viszont ha egyáltalán nem alszom akkor tudok figyelni mindenkire. Mikor rájöttem, hogy egy törött ablakkal megúszhatják ha halkan felmegyek azonnal útra keltem. Majd amikor felértem amikor hátat fordított nekem ráugrottam. Azt hittem feladja és elmegy de végül csata lett belölle.Majd feladta és motyogott valamit. Azt hitte nem hallom de így lett. Azt hallottam, hogy: engem ugyan legyőztél de a nyílpuskát nem. Amikor ő elment én egyből kapkodni kezdtem a tekintetemet minden fa körül miközben hátráltam Argenték felé. Majd megláttam. Allison-t vette célba pont a fejét. Amikor megtaláltam már kilötte a nyilat. Nem volt időm gondolkodni. Elrugaszkodtam a földtől és felugrottam. Így a nyíl nem őt hanem engem talált el. Pont hasba. Majd a sebesült farkasból egy lány lett aki a saját vérében feküdt. Még azt az átkozott nyilat se tudtam kihúzni mert a fájdalom és a sokk szinte teljesen lebénított.
Allison
Nem tudtam mit keres annyira. Ide oda cikázott a tekintete. Egy pillanatra elbambultam. Majd mikor feleszméltem csak egy gyönyörű fehéres farkast láttam aki vissza zuhant a földre és elterült. Jobban szemügyre vettem. A bundája vörös volt, majd hirtelen vissza változott azzá a lánnyá akivel találkozónk lett volna. Szegény lány a saját vérében fetrengett.
Emma
A szemeim egyre nehezebbek lettek. Ám igyekeztem ébren maradni. Mikor már megtudtam mozdulni kihúztam a nyilat a hasamból és oda szorítottam a helyére a kezemet.
Scott
Látszott Emmán, hogy szenved de nem tehettem semmit. Ha ő nem ugrik oda Allison most nem élne. Ezért hálás voltam neki. Bár szerintem megoldhatta volna máshogy is minthogy beugrik egy nyíl útjába. Majd gondolkodni kezdtem hogyan segíthetnék rajta.
-Liam, Isaac hozzátok ide Deaton-t gyorsan! -adtam ki a parancsot barátaimnak -anya próbálj meg segíteni neki, kérlek. -anya tekintete szomorú volt. Mintha lemondott volna róla. Pedig ő nem ismeri őt úgy mint mi, ő egy védelmező alfa aki bármit kibír. Elvégre ledobták egy tetőről és pár karcolással megúszta.
Emma
Majdnem elvesztettem az eszméletem mikor rájöttem, hogy megfogadtam valakinek, hogy megvédem a gyermekét. És én nem adok fel semmit. Valami viszont mart a sebbe. Így megnéztem, farkasölő, nem is Allisonnak szánta hanem nekem. Tudta, hogy mit fogok tenni. Még jó, hogy a falkám megtanulta, hogy mindig legyen nála egy cetli egy feladattal a falkája révén. Már csak el kell juttatni nekik. De elöbb a farkasölővel kell kezdenem valamit és esetleg elállítani a vérzést. Így hát bele szagoltam a levegőbe mi van itthon egy gyógykenőcsszerűség számára. Majd megéreztem mindent ami kellhet. Ìgy hát nagynehezen felkeltem. A falka egy percre se vette le rólam a tekintetét de nem volt időm beszélni velük. Ha még több vért vesztek hamarosan nem leszek magamnál. Úgy 10 perc után elkészült a gyógyír ami kitisztítja a farkasölőt és megállítja a vérzést. Ám már nem tudtam bekenni ugyanis minden elsötétült körülöttem.
ESTÁS LEYENDO
A vak védelmező |Befejezett|
Hombres LoboHali! A nevem Emma Marshal. Egy védelmező farkas vagyok. Az volt a dolgom, hogy megvédjem a sivatagi farkast. De amikor megtudtam, hogy egy gyilkos nem tettem meg. Ő meghalt, engem megvakítottak. Azóta meghúzom magam Beacon Hillsbe. A vakságom nem o...