43. rész

107 6 0
                                    

Emma
Amikor beadtam a szert Alonzó szinte rögtön kidőlt. Örültem, hogy végre elkaptam de ahelyett, hogy elvittem volna a falkám búvóhelyére inkább hozzá láncoltam egy fához az erdőbe, hogy késöbb beszélgethessünk arról ami történt. Majd eszembe jutott a másik csapat.

A Stilinski háznál
Védelmező falka
Itt várjuk már egy ideje, hogy ide érjen az a sereg de semmi. Nem tudjuk mi legyen mivel az alfa parancsa nélkül nem hagyhatjuk el a helyünket.

Emmáéknál
Emma
A másik csapat jár a fejembe. Tudom, hogy simán lenyomják a sereget de attól még aggódom. Majd jött az újabb jelzés a fülesbe.
-Mi történt?
₩Úgy fest az információ amiket kaptunk nem volt helyes. A védelmező falka és a beépített emberünk is utána járt. Téves információkat adtak meg nekik. Annyi volt csak igaz, hogy elösszőr Alonzó jön. Azonban a Stilinski házhoz nem jön senki...
Scott
Amikor Emma beszélgetett a falkája egy tagjával nagyon ideges lett. Nem tudom, hogy mi történhetett az viszont biztos, hogy semmi jó.
-Kinek van tippje ezúttal mi lehet a gond? -tette fel a kérdést Stiles amin mi már csak röhögni tudtunk.
-Szerintem hamarosan megtudjuk haver. Legalábbis ha rólunk van szó.
Emma
Amit eddig megtudtam már az is sok volt de még nem is tudom mi lesz.
-Akkor mi az igazság?
₩A sereg nem 20 főből áll. Valójában 60 fő és hamarosan oda érnek hozzád.
-Hogy mi? Értem, szóval ez volt a terv. Azt akarta, hogy egyedül álljak ki egy egész falka ellen.
₩Minden bizonnyal.
-Ez remek! Van mégvalami amiről tudnom kell?
₩Nem tudunk róla. Szeretné, hogy küldjek védelmezőket?
-Igen, küldj ide néhányat. Talán időbe ide érnek.
₩Rendben! -ezzel bontotta a vonalat én pedig oda mentem a falka közelébe és hallgatózni kezdtem.
-Mi történt? -kérdezte meg Mr. Dunbar
-Ez egy csapda volt.
-Ezt, hogy érted? -kérdezte meg Isaac
-Úgy, hogy most egy 60 fős sereg tart ide akik amúgy bármelyik percbe ide érhetnek és én egyedül vagyok.
-Akkor had segítsünk! -mondta szinte parancsolva Stiles
-Mondtam már, hogy nem lehet! Nem teszlek ki titeket ekkora veszélynek. -rivalltam rá a fiúra majd mivel meghallottam a sereget átváltoztam. Egy darabig harcoltunk és bírtam is majd nem támadt senki és ekkor vissza változtam emberré.
-Állj! Tedd fel a kezed és add fel vagy a barátaidnak annyi. -mutatott végig a barátaimon és családjukon akik mögött állt egy egy ellenséges vérfarkas kieresztett karmokkal a torkuknál. Nem tehettem mást engedelmeskedtem.
-Haggyátok őket! Ártatlanok! Ez a harc köztem és a Pierce család tagjai közt kéne, hogy menjen. Nem egy ártatlan falkát kéne belekeverni.
-Pedig ők is benne vannak. Törődj bele. -válaszolt a másik falkából valaki.
-Mint mondtam ők ártatlanok. Haggyátok ki őket ebből! Engedjétek el őket én pedig azt teszek amit akartok! -mondtam ki majd finoman bólintottam eggyet a farkasoknak. Úgy tűnt a McCall falka nem érti túlzottan mi folyik itt de talán jobb is.
-Legyen! Térdelj le és elengedjük őket miután megbilincseltek. -vágta rá az aki a farkasok vezetőjének tartja magát.
-Jó, de csak akkor ha te bilincselsz meg.
-Kívánsága számomra parancs! -miután ezt kimondta közelebb jött és meg bilincselt. Ezután elengedték a falkát. Scott jönni akart, hogy segítsen de intettem a fejemmel, hogy ne tegye.
Stiles
Emmának igaza volt. Nem voltunk felkészűlve így amikor oda jöttek és elkaptak minket nem tehettünk semmit. Ultimátumot adtak Emmának, hogy vagy feladja a harcot vagy meghalunk. Emma minket választott és ennek az lett a következménye, hogy megbilincselték és elvitték. Scott segíteni akart neki de leállította. Bár azok után, hogy láttuk mire képes ő meg a másik falka nem is csodálom, hogy leállította. Az viszont bánt, hogy miattunk kapták el és azt se tudjuk mi lesz most. Nem tudjuk, hogy látjuk e valaha. Mondjuk Emmát ismerve ez nem kétség. A legnagyobb ellenség az idő.

A vak védelmező |Befejezett|Where stories live. Discover now