Emma
Még mindig úton vagyok Scotték fele. Az én szerencsém viszont olyan kedves volt velem, hogy az ugrásnál leesett rólam a kapucni. Ha szerencsém van nem látták meg az arcom de ha mégis akkor se fognak rólam megtudni semmit se. Ami meg az állnevemet illeti max 1 óra alatt lecserélem. De még arra se lenne szükségem mert a rendőrség rendszerébe csak Bella Swan lenne megtalálható az én büntetett előéletű ikertesóm. Mit ne mondjak a védelmező falka mindenre fel van készülve. Bár az én listámon nem csak ez a lopás van. Hivatalosan lecsukhatnának ha rájönnének, hogy én voltam de erre kicsi az esély. Sok hülyeséget csinálok de eddig még senki nem jött rá, és ha rajtam múlik nem is fog.
Scott
Beszéltünk anyuval aki igazolta, hogy Emma ott járt. Bár nekem és a falkából pár tagnak még mindig gyanús, de bizonyíték nélkül nem tehetünk semmit. Amikor beszélgettünk nem éreztem rajta a természetfeletti szagát vagyis minden jel arra mutat, hogy ember. Egy ember akit se más emberek se pedig semmi más nem érdekel. A falka most is épp Stilesnál van és beszélget mert így, hogy mégse Emma az a farkas meg kéne találnunk őt. Főleg mert fogalmunk sincs mit akarhat itt Beacon Hillsbe.
Emma
Scott nem volt otthon így végül úgy döntöttem elmegyek Stilesék fele ott ott van az erdő. Ha bejutok oda átváltozhatok és várhatok arra a suliba holnap, hogy bejöjjenek és beszélgessünk egy jót. A motoromat pedig ott kell hagynom Stilesék háza elött és elkötni a sheriff orra elöl csak, hogy játszadozhassak tovább vele. De térjünk vissza a jelenbe. Épp megérkeztem Stilesékhoz. Az első számú terv viszont bukott mivel az erdőbe is vannak rendőrök. Szóval rögtönöznöm kellett. A falka bent van. Egy ablak pedig nyitva. Stiles apja a sheriff akinek épp most jár le a műszakja vagyis bármikor haza érhet. Az ötletem az, hogy bemászok az ablakon és lesz valami. A nevet már valószínüleg úgyis tudják szóval a sheriff is tud róla.
Stiles
Épp beszélgettünk a srácokkal amikor Emma mászott be az ablakon. Mit ne mondjak eléggé meglepődtem és ez valószínüleg látszott az arcomon is.
-Ez egy hosszú történet, de ha bárki kérdi kérlek mondjátok azt, hogy végig itt voltam. -kérlelt minket a lány akit eddig senki más nem érdekelt. A falka össze nézett majd finoman bólintott. Ekkor lépett be az apám aki egyből kiszúrta a lányt.
Stilinski sheriff
Amikor haza értem megláttam azt a lányt akit majdnem az egész Örs üldöz.
-Kisasszony, maga Bella Swan? -tettem fel neki udvariasan a kérdést
-Nem, én Emma Swan vagyok. Bella az ikertestvérem, talán baj van?
-Értem, nos az ikertestvérét az egész őrs keresi lopás, testisértés és rongálás miatt. Nem tudja merre lehet?
-Nem, egy ideje nem beszéltem vele.
-Értem, ha esetleg jelentkezne azonnal szóljon
-Úgylesz
Emma
A sheriff kikérdezett. A falka pedig elég furcsán nézett rám. Bevallom elgondolkozom rajta elég sokszor, hogy be kéne avatnom őket elvégre ők nagyon rendesek velem hiába vagyok bunkó.
-Neked van egy ikertestvéred? -kérdezte meg egyszerre a falka amikor Stiles apukája kiment
-Nincs
-Akkor kit keresnek? Ki az a Bella Swan?
-Én, engem keresnek
-De te Emma vagy -értetlenkedik Stiles
-Sok mindenki lehetek.
-Hazudtál egy rendőrnek -akadt ki Lydia
-Igen, és örülnék ha ti is ezt tennétek és nem köpnétek be a rendőröknek.
YOU ARE READING
A vak védelmező |Befejezett|
WerewolfHali! A nevem Emma Marshal. Egy védelmező farkas vagyok. Az volt a dolgom, hogy megvédjem a sivatagi farkast. De amikor megtudtam, hogy egy gyilkos nem tettem meg. Ő meghalt, engem megvakítottak. Azóta meghúzom magam Beacon Hillsbe. A vakságom nem o...