19. rész

226 10 1
                                    

Emma
Elmentem, hogy megtudjak mindent a Yukimure családról. Épp vissza értem. Ám az onik még mindig ott voltak. Viszont észre vettek és nem kerülhettem. 3 onit elintéztem, az utolsó viszont belenézett a fejembe. Amikor végzett remegve rogytam a földre. Majd eltüntek. A falka még a házba volt, én pedig össze szedtem magam és mentem be a házba Mellisaékhoz. Elmeséltem nekik ki is a Yukimure család, hogy ki Kira és mit keresnek az onik. Úgy tünt a felnőttek nem értik igazán de majd elmagyarázzák nekik.
-Javaslom avassátok be Kirát. De ha nem muszály ne mondjátok el neki a védelmezők titkát. Így is sokan tudjátok már. -szólaltam meg végül.
-Köszönjük! -hallottam meg egyszerre az egész falkától.
Allison
Emma elmondott mindent. Hihetetlen, hogy mennyi mindent csinált csak ebbe az 1 hónapba is. Főleg értünk. És mindezért csak annyit kér, hogy ne tudja meg senki se a titkát hacsak nem muszály. Azon a véleményen vagyok, hogy túl keveset kér a segítségért.
Scott
Úgy érzem nem bírom tovább szóval muszály megkèrdeznem.
-Ki az a Doruk?
Emma
Scott feltette a kérdést amitől a legjobban tartottam. ,,Ki az a Doruk?" Ismétlődik ez a kérdés a fejembe. Lefagytam. Fogalmam sincs milyen kifogással mehetnék el így muszál, őszintének lennem. Így hát szembe fordultam velük és megfontoltam mit mondok.
-Doruk életem szerelme volt. -mikor ezt kimondtam lehúztam a pólómat a vállamnál és megmutattam a tetkót.
-Csak volt? Mi lett vele? -kérdezte meg Stiles mire én bekönnyeztem.
-Meghalt -mondtam ki szinte érzelem mentesen.
-Mi lett vele? Talán beteg volt? -kérdezte meg Allison
-Nem, ő egy teljesen egészséges vérfarkas volt. Az ő bűne a vérfarkasság volt. Azt javaslom becsüld meg amit a nagyapádért tettem mert azt én nem a vadászért tettem aki megakart ölni, se nem azért aki megölte életem szerelmét, hanem miattad és az apád miatt.
-Köszönöm! -hallottam meg Allison-t és Christ egyszerre
-Sajnálom a barátodat-mondta ki kórusban az egész falka.
-Sok mindenen ment keresztül a falka, például a természetfeletti listát a pénzjutalommal vagy a kanima amit neked hála győztünk le. És te nem kértél semmit. Én viszont azt mondom ha bármibe segíthetek vagy beszélgetni akarsz én meghallgatlak. -fűzte hozzá Isaac
-Köszönöm Isaac! -kiáltottam oda neki majd elmentem.















Hali!
Tudom...tudom ez egy nagyon rövid rész és eléggé el is tűntem, de közösségi szolgálatot kell csinálnom. Igyekszem gyorsan hozni az új részeket.

A vak védelmező |Befejezett|Where stories live. Discover now