2.rész

509 23 0
                                    

Tegnap találkoztam egy falkával. Csak természetfelettit éreztem de voltak ott emberek is csak ők nem értek oda. Tudom, hogy Allison a vén Gerard unokája, Stiles a sherriff fia és Lydia aki egy banshee. A mai nap épp sétálgattam az erdőbe amikor segélykiáltást hallottam az iskolából így oda rohantam. Stiles és Derek a vízbe voltak. Úgy tűnt Derek lebénult vagyis Jackson újra kezdte a támadást. Gyorsabban futottam, hogy segíthessek nekik mielött megfulladnak és amint oda értem neki estem Jacksonnak. Többször földre vitt úgy éreztem eltört néhány bordám. Az pedig nem fog hamar meggyógyulni főleg ha futkározok. De végül sikerült elkergetnem. Mit ne mondjak eléggé fájt de a fiúk biztonságba voltak így indultam is volna mire meghallottam valakit.
Derek
Amikor végre mozogni tudtam nem hittem a szememnek. Egy védelmező, bár tudtam, hogy ez nem jelent sok jót.
-Egy Marshal vagy, igaz? -erre csak biccentett eggyet majd ment tovább
-Ki miatt vagy itt? -nem kaptam választ. Vissza se nézett csak kisétált. Nem sokkal késöbb megjött a falka is.
-Kik azok a Marshalok? -kérdezte meg az iritáló Stiles
-Egy különleges család.
-Mitöl különlegesek? Ahogy elnézem ő is farkas és ennyi! -vágta rá Isaac
-Nem, nem átlagos farkas. Ők alapból is alakváltók.
-És miért kérdezted, hogy ki miatt van itt? -kérdezte meg Stiles
-Mert ők védelmezők a Marshalok a vezetők úgy tudom most a legfiatalabb Marshal a valódi alfa de ők nem így vannak ezzel ők olyanok mint a család. Az alfa csak akkor dönt egyedül ha nincs más választása.
-Védelmezők? Akkor miért nincsenek benne a bestiáriumba? -kérdezte meg Allison
-Mert senki nem ismeri őket. Nekem anyám mesélt róluk mert ő ismerte az egyik Marshal-t de ő is csak ennyit tudott.
-Így legalább értjük miért nem támadt senkire. -vágta rá Liam
-Beszélnünk kéne vele, ki kell derítenünk miért van itt. -mondta Scott mire mindenki bólintott. Majd hangos és fájdalmas vonyítás csapta meg a fülünket.
-Ez ki volt? -kérdezte meg Stiles
-A védelmező megsérült? -kérdezte meg Melissa aki azért volt itt hátha orvosi segítségre van szüksége valakinek.
-Nem súlyosan de olyan volt mintha eltört volna a bordája. -vágta rá Stiles
-Akkor meg van a vonyítás tulajdonosa.
Emma
Eltelt 1 nap amióta a támadás volt. A bordám semmit nem javult. Sőt úgyéreztem rosszabb. Úgy döntöttem elmegyek iskolába így vissza változtam emberré.

Gondoltam így könnyebb lesz figyelni arra aki miatt itt vagyok

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Gondoltam így könnyebb lesz figyelni arra aki miatt itt vagyok. A bosszúmat ugyan nem felejtettem el de muszály volt félre raknom. A könyv sok volt az oldalam pedig nem díjazta. Így elég hamar elejtettem a cuccaimat és oda kaptam. Majd Scott segített felvenni de hallottam, hogy több irányból is ott a falka. Vagyis rájöttek. De az iskolába még nem volt senki így nem értettem mit keresnek itt. Aztán egy hangos sikoly és nem hallottam utána semmit csak elájultam. Mikor magamhoz tértem egy másik helyen voltam. A szagok alapján azt mondanám, hogy uszoda a klór szag miatt. De nem hallottam semmit a falaktól. Vagyis nem akarták, hogy kihalgassam őket. De én bepánikoltam.
Liam
Mondhatni, hogy elraboltunk egy védelmező farkast akikről amúgy senki nem tud semmit. Amikor felkelt elég zaklatottnak tűnt a kamerákon keresztül és elkezdett fel alá járkálni. Így szóltam a srácoknak. Akikkel egyből bementünk hozzá.
-Hé, kérlek nyugodj meg! Nem akarunk bántani csak beszélgetni szeretnénk. -próbálta megnyugtatni Scott de nem járt sikerrel.
-Miért pánikolsz? -kérdeztem meg nyugodt hangon
-Mert nem hallok és nem érzek illatokat se csak a klór szagát! -kiabált rám mire én védekezőn feltettem a kezem
-Akkor használd csupán a szemed! Nem nagy ügy! -vágta rá Derek
-Mondták, hogy mogorva vagy de hogy hülye is vagy azt nem említették. -kiabált és közbe egyre jobban pánikolt
-Te nem látsz! -vágta végül rá Stiles mire neki csak egy könnycsepp folyt le az arcán. Majd kinyílt az ajtó és bejött rajta Lydia
-Srácok, Deucalion itt van! Az elhagyatott gyárnál akar találkozni velünk, hogy elvegye Scott erejét. -mondta a kissé pánikoló lány.
-Azt mondtad Deucalion? -kérdezte meg a lány miközben szemében szomorúság és düh is volt. Lydia pedig csak bólintott.

A vak védelmező |Befejezett|Onde histórias criam vida. Descubra agora