38. rész

133 7 0
                                    

Scott
Bevallom aggódtam. Itt voltak a szüleink is és az egész falka. Így, hogy utólag átgondoltam mégse volt túl jó ötlet, hogy mi legyünk a csalik. Nyílván bízom Emmába ahogy a védelmezőkbe is de itt van anya és mindenki más szülei is ráadásul Emma is csak egy tinédzser mint mi. Túl nagy felelősséget vállal és egyszer biztosan hibázni fog. Tartok tőle, hogy ma lesz az a hiba. Aggódom a szeretteim miatt. Ott van Liam apja, most tudta meg, hogy mi is a fia bár nem pontosan mert egyenlőre még csak annyit tud, hogy Emma őt védi szóval még ez a feladat is rá vár, hogy mindezek után segítsen beavatni.
Liam
Ha akarnék se mondhatnék nemet a mi kis védelmező barátnőnknek mivel megmentette apámat. Úgy érzem tartozok neki. Ráadásul a bizalmam 100%-os az irányába. Már csak az aggaszt, hogy ezután be kell avatnunk az apámat is és ebbe ismét Emma segítsége kell.
Emma
Imádom a falkámat de rá kellett jönnöm, hogy a McCall falkát sem hagyhatom cserben így nem hagyom ott őket maximum ritkábban járok hozzájuk. De vissza térve a csatához mielött elkezdődött beszéltünk a falkával és végül úgy döntöttünk, hogy ha nem tudom legyőzni Deucalion-t akkor lesz nálam egy kártya amit ha felmutatok valakik véget vetnek ennek egyszer, s mindenkorra. Hiába az apám nem tehetek mást abba az esetbe. De szerencsére nem kellett sokáig ezen gondolkodnom mert meghallottam közeledni apámat. A falkának is feltünhetett mert mind egymás mellé felsorakoztak. Én kihasználva, hogy nem figyelnek hozzá bilincseltem mindeggyiküket egy bicikli tartóhoz.
Stiles
Amikor Scotték megérezték Deucalion-t mind oda mentünk. Majd amikor nem figyeltünk Emma hozzá láncolt minket egy bicikli tartóhoz. Őszintén nagyot csalódtam benne. De végignézve a barátaimon arra következtettem, hogy ők is. Melissa szinte könnyezett mert Emma olyan volt neki mint a saját lánya.
Emma
Szomorú voltam, hogy nem avattam be őket a teljes tervbe de a legjobban Melissa szomorított el. Viszont ez nem befolyásolhatott mert megjött az apám. Nem hibázhatok mert az egy életbe fog kerülni.
-Szóval betartotta az ígéretét. -hallottam meg életem legnagyobb ellenségének a hangját
-Helló apa! Mondtam, hogy itt lesznek és láss csodát valóban itt vannak.
-Apa??? -hallottam az egész falkától
-És az egyezség másik fele? Vagy talán hazudtál? -kérdezte meg apa
-Én soha nem hazudok! Sőt már hozom is a másik felét neked. -ezzel elindultam Scott irányába. Elösszőr viszont az utam Melissához vezetett.
-Sajnálom Melissa de ő az apám. Meg kell értenetek, hogy mindig a legjobb IDŐZÍTÉSBE kell cselekednünk. Mi is lenne jobb arra, hogy felfedjem kihez is tartozom valójában mint, hogy aranytálcán kínálom neki az igaz alfát. -ezzel megöleltem és a kezébe adtam a bilincsek kulcsát úgy, hogy apám ne vegye észre. Majd oda mentem Scotthoz és elvezettem egy darabig és megálltam.
-Küld el a védelmezőket! -jött rá az igazságra Deucalion, én pedig intettem Melissának, hogy most oldozza el magukat majd Scott füléhez hajoltam. -Fuss a többiekhez és semmi esetre ne szóljatok bele. -súgtam oda Scottnak aki csak finoman bólintott. Mielött válaszoltam volna apámnak eltörtem a bilincsét.
-Hamarabb rájöttél mint vártam. Tudod valamit mégis örököltem tőled én is olyan hazudós vagyok mint te. -ezzel ellöktem Scottot aki futni kezdett a többiek felé.
Scott
Emma terve nem vált be. Legalábbis azt hiszem mivel nem tudom mi a terv. Viszont most ha jól nézem Deucalion-val kell harcolnia.
-Úgy sincs esélyed nyerni! -vágta lánya fejéhez Deucalion
Emma
Apám szerint nincs esélyem nyerni.
-Emberként nincs is, de farkasként van. Sajnálom Scott! -néztem rá szomorúan a fiúra.
Stiles
Amikor arra került a sor, hogy harc lesz Emma azt monda farkasként van esélye nyerni és bocsánatot kért Scottol.
-Ne...ha megteszed az az életedbe kerülhet! -kiabált rá Scott
-Miért? Mi van vele? -faggadja Mr. Dunbar
-Emma sérült! Ha átváltozik könnyen belehalhat. -válaszolta a barátom
-Mi az, hogy sérült? Olyan súlyos, hogy az életével fizethet a mienkért cserébe?
-Igen, amikor volt az a küklopsz invázió akkor sérült meg.
-De hiszen csak az ablakon repült be. Az nem okozhatott komoly sérülést -vágta rá Allison
-Nem az nem. Viszont amikor a kórháznál harcolt beletörtek a mellkasába egy faágat. Nagyon közel volt a szívéhez. Az is lehet, hogy eltalálta. Ennyi idő alatt nem gyógyulhatott meg. -förmedt rám legjobb barátom.
Emma
Scott elmondott nekik mindent. De nem hagyhatom, hogy bajuk legyen így át kell változnom. Amint megtörtént elkezdtem vérezni ott ahol a bot volt. Ránéztem a falkára. Úgy tünt Scottnak feltűnt.
-Igazam lett. Nem gyógyult meg, vérzik. -hallottam meg az ideges fiú hangját én viszont neki támadtam Deucalionnak. Maximum 10 percig tudtam úgy küzdeni mint akartam aztán a sérülés úgy tünt legyőzött. Deucalion a falka elé dobott. Annyi vèrt vesztettem, hogy átváltoztam emberré. A falka egyből oda ugrott hozzám az orvosok pedig elakarták állítani a vérzést.
-Ugye jól vagy? -kérdezte meg Scott
-Srácok, úgy fest Deucalion még mindig mérges. Most, hogy Emma lesérült mi lesz?-kérdezte meg Stiles aki az ideges Deucalion-t nézte. Nekem pedig eszembe jutott egy ötlet. Volt nálam néhány tű amibe nyugtató van. Ha bele tudnám dobni a megfelelő helyre akkor nem kéne megölnünk. Megnéztem, 2 tű van nálam. Vagyis csak 1 alkalom van arra, hogy hibázzak. Kivéve ha nem én dobok.

A vak védelmező |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora