£: a telefon jele
Emma
Megnéztem ki telefonál. Scott is kijött a szobájából Stilesszal együtt. Melissa is kijött. Én viszont nem tudtam velük törődni. Fáradt is voltam mert 5 nap alvásnélkül az sok. És a falka eggyik tagja hív aki értesített engem a lényről is.
-Elkaptátok?
£Nem
-Akkor mi történt?
£Tudja hol van. Oda tart. Készülj.
-Oké, köszönöm. Küldj ide 2 másik védelmezőt is. Szükség lehet rájuk. Akkor avatkozzanak csak bele ha én nem bírom.
£Rendben
Ezzel letette a telefont. Hátra néztem. Melissa, Scott és Stiles szemében aggódást láttam.
-Mi történt? -kérdezte meg Scott de nem volt időm válaszolni mert meghallottam a lényt. Bent van az erdőbe nem messze innen. Szóval átváltoztam és kimentem. A ház körül sétálgattam mert nem tudtam, honnan fog jönni. Majd megérkezett. Az ajtó felé tartott amikor a nyakába ugrottam. Ő viszont simán neki lökött a falnak. Eléggé fájt de nem volt időm fájlalni, gondoltam majd a harc után a többi sérüléssel.
Scott
Emma kiment. Nem válaszolt a kérdésre csak átváltozott és itt hagyott minket. Utánna mentünk, hogy kiderítsük mi folyik itt. Amikor kiértünk épp egy lénnyel harcolt. Nem kellett sok, hogy rájöjjek amiatt a lény miatt voltunk bezárva a házba anyával. Az az izé, hozzá vágta Emmát a ház falához. Szerintem fájt neki, de nem is törődött vele csak küzdött. Most épp közelharc szerűség volt amikor az a lény elkapta Emma csuklóját és eltörte neki puszta kézzel. Emma A fájdalomtól össze esett. Épp menni akartam, hogy segítsek neki megállítani ezt az ízét amikor leállított.
Emma
A lény eltörte a csuklóm. Nagyon fájt, de nem állhattam le. Scott kiakart állni ellene, de leállítottam. Majd intettem a védelmezőknek, hogy együtt támadjunk és úgy legyőzhetjük. A 2 védelmező jött is. 3-an azért sikerült kiütnünk a védelmezők pedig elvitték és bezárták. Én pedig fájdalmamba térdre rogytam. Scotték egyből oda siettek hozzám.
-Emma, nagyon fáj? -kérdezte meg Stiles
-Ne már haver! Most törték el a csuklóját, szerinted nem fáj neki? -förmedt rá Scott
-Nyugi fiúk, nem fogok belehalni, hamarosan rendbe jön. -nyugtattam a fiúkat majd felálltam és vissza mentem dolgozni. Az eggyik kezem nélkül viszont lassabb volt.
Eltelt a két nap. Ma lesz a tárgyalás. A terv elkészült viszont elaludtam.
Scott
Az egész falka átjött, hogy együtt várjuk meg ameddig Emma hazaér. Felmentünk a szobájába ahol a lány aki 7 napja nem aludt most elszundikált. Nem akartam de muszály volt felkeltenünk mivel azt mondta a tárgyalás elött kell oda adni a tervet a bölcseknek vagy kiknek és a tárgyalás 2 óra múlva lesz New Orleans-ba ami ha farkasként megy pont 2 óra.
-Emma, kelj fel -kiabált rá Stiles mire Emma felriadt
-El fogsz késni -mondta neki Allison
-Már csak 2 óra van a tárgyalásig -fűzte hozzá Liam
-Ez nem igaz, pont most kellett elaludnom. Farkasként már nem érek oda -akadtam ki és sétáltam oda az ablakhoz ahol kinézve láttam Scott motorját.
-Scott, add a kulcsot
-Milyen kulcsot? -értetlenkedik Scott
-A motor kulcsát. Gyerünk! -amikor Scott átadta a kulcsokat gyorsan össze szedtem a papírokat és rohantam a motorhoz. Szerencsére pont időbe oda értem. Gerard még nem volt ott. A bölcsek pedig elfogadták a tervet és Gerard már nem is ide jött hanem a kórházba ahol az eggyik ismerősünk dolgozott. A tervet végre hajtották és kapott egy új személyazonosságot. A rendőrségen dolgozó védelmező pedig bevitte a rendszerbe az új nevét a régit pedig úgy intézte, hogy halottnak higgyék.
Stilinski sheriff
A gyerekek teljesen bezsongtak, hogy mi lesz Gerarddal szóval reggel óta itt ülünk Scottéknál. Az eggyik kollégám pedig telefonált, hogy tudtam-e, hogy Gerard Argent a mai nap meghalt. Én arra gondoltam, hogy nem sikerült Emma terve és a halál büntetés nyert.
YOU ARE READING
A vak védelmező |Befejezett|
WerewolfHali! A nevem Emma Marshal. Egy védelmező farkas vagyok. Az volt a dolgom, hogy megvédjem a sivatagi farkast. De amikor megtudtam, hogy egy gyilkos nem tettem meg. Ő meghalt, engem megvakítottak. Azóta meghúzom magam Beacon Hillsbe. A vakságom nem o...