Bu Jk Ne Kadar Da Kurnaz

131 28 4
                                    

Yoongi

"Yoon? Hadi bebeğim kalk."

"Yoongiii~~~"

"Bebeğim kalkamayacak mısın?"

"Hadi ama Yoon. Kalk artık."

Gözlerimi yavaş yavaş araladığımda Hoseok'un yüzünü görmemle yataktan aşağı düşmem bir oldu. Tanrım yoksa yıllar geçmiş ben Hoseok ile evlenmiş ve dün harika bir gece mi geçirmiştim?

Lütfen gördüklerim ve düşlediklerim gerçek olsun.

"Salak mısın sen? Sadece kalk dedim. Niye korkuyorsun ki? Aaaa sen gerçekten korkmuşsun. Ne oldu? Rüya mı gördün? Bak tir tir titriyorsun."

Evvetttt. Yorganı üzerimden çekmemle Tanrı'nın beni sevmediğini anladım. Gördüğüm şey hayaldi. Hoseok yerine bir adet Yoonji vardı. E napalım? Bizim de kaderimiz buymuş.

"Y-y-yok bir şeyim. Sadece rüya gördüm. Git sen."

"Biliyor musun Yoongi. Bugünlerde çok garip davranıyorsun. Yoksa deliriyor musun?"

"Git dedim Yoonji. Hemen çık odamdan!"

"Aaaaaa sevimsiz. İyi tamam be gidiyorum. Meraklı değilim sana da odana da."

"Yooonnjiiiii!!!"

Kapıyı kapatıp gittikten sonra derin bir nefes aldım. Tanrım! Gerçekten Hoseok yüzünden deliriyor muyum?
Eğer Hoseok benim olmazsa ve o Jennie ile olursa gerçekten delireceğim. Hatta delirmiş bile olabilirim.

"Ehehe Hoseok Jennie'nin olacak."

"Sen de kimsin lan?"

"Ben senim. Yani senin iç sesinim."

"Olm ilk defa iç sesimle konuşuyorum. Yıllardır nerdeydin lan sen?"

"Walla canım isteyince geleyim dedim. Bundan sonra sık sık konuşuruz dertleşiriz."

"Olm siktir git. Bela mısın başıma. Sanki hiç derdim yokmuş gibi bir de iç sesim çıktın."

"Hoseok Jennie'nin olacak. Eheheheh"

"Olm yürü git."

"Hoseok kalp Jennie. Hoseok kalp Jennie."

Gerçekten de deliriyorum. İyi bir duş alıp düşüncelerimden sıyrılmam gerek. Ve tabiki sonra da Jungkook'a mesaj atıp buluşmalıyım. Ah o çenesi düşük çocukla acaba nasıl sorunsuz bir gün geçireceğim? Öff. Şimdi Hoseok olsaaa... Bir tane öpücük verse nasıl da enerjim yerine gelir.

"Biraz daha geç kalırsan Hoseok Jennie'nin olacak."

"Öff! İyi tamam be! Bi hayal bile kurdutmuyorsun adama."

"Ehehheheh. Hadi hadi banyoya. Sallanma."

Yorganımı yatağa atıp banyoya girdim. Bir de başıma
'iç ses' saçmalığı çıktı.

☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎

"Yoongi? Oğlum yemek hazır."

"Geldim anne geldim."

Saatimi de takıp aşağı indim. Yaklaşık 1 saattir ne giyeceğim hakkında düşünüp durduktan sonra üzerime açık yeşil bir tişört, altıma koyu yeşil bir eşofman, fazla abartı olmayan birkaç kolye, bileklik, yüzük ve küpe taktım.

Love At First Sight /YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin