Şimdi Bizim Yerimize, Sadece Ben Kaldım

61 8 2
                                    

~Güney Kore / Seul

"Hyung!"

"Ordasın biliyorum!"

"Aç kapıyı!"

"..."

"Hoseok Hyung!"

Dediği gibi kapıyı hışımla açıp, yakasından tutuğum gibi bedenini içeri çekip kapıyı sertçe kapattım. Sinirlenmiştim. Neye mi?

Hoseok demesine. Ben bu ismi sileli çok oluyordu. Ben artık eski Hoseok değilsem, neden Hoseok olayım ki? Adımı Jay olarak değiştirdim. Jung Jay.

Hoseok ismi sadece onun dudaklarında güzel dururdu. Sadece o söyleyebilirdi. Oda olmadığına göre bu isme ne gerek vardı ki?

"Sana kaç kere dedim! Bana öyle hitap etme diye?!"

"Ben...özür dilerim."

Yakasından bırakıp kendimi koltuğa attım. Ona çok sert davranıyordum evet ama bunu tamamen istem dışı yapıyordum. Sanırım öfke kontrolüm yok sanırım.

"Ne oldu Jung? Yine neden geldin?"

Yanıma oturup kocaman sarıldı bana. O hala hyunguna düşkün küçük Kookie'ydi işte.

"Seokjin ve Namjoon hyung bunu sana yolladı."

Elindeki zarfı bana uzattığında açıp baktım. Bu bir düğün davetiyesiydi.

~Kim Namjoon& Kim Seokjin ~

Mutlu sona değil, sonsuz mutluluğa attığımız bu ilk adımda, sizileri de yanımızda görmeyi çok isteriz...

"Demek evleniyorlar."

"Evet. Ve seni de davet ettiler. Özellikle gelmeni istediler."

"Uğraşamam."

"Hyung...gelmeyecek misin yani?"

"Çocuklara ders vermem gerekiyor."

"Ama seni özellikle davet ettiler."

"İşlerim çok."

"Hyung...bizde Jimin'le gidiyoruz. Sende gel. Lütfen hyung!"

Yarım saatlik ısrarlarından sonra kabul etmiştim. Oda yeni bir şeyler almak için alışverişe çıkarmıştı beni. Siyah kumaş bir takım elbise alıp çıkmayı planlıyordum ki Jungkook tahmin etmediğim bir şey yapıp beni kuaföre götürdü.

"Saçlarını en son ne zaman boyadın hyung? Çok yıpranmışlar."

O bana yardım ediyordu. Benim iyileşmem ve onu unutmam için bana yardım ediyordu. Bunun için bende neredeyse tamamen kahve renge dönmüş, bir zamanlar kızıl olan saçlarımı boyamaya karar verdim.

Ama kızıl değil. Buna Jungkook'un karar vermesini istedim. Şuan renge karar veriyordu ve ben aşırı gergindim. Bir o kadar da hüzünlü.

"Ben galiba renge karar verdim."

"Hangisi?"

"Toz Pembe!"

"Hayır. O bana yakışmaz ki?!"

"Yakışır yakışır. Her renk yakışır sana."

"Hmm? Demek bana her renk yakışır? O zaman sana da her renk yakışmaz mı? Mesela...mor olur mu?"

"Hayır ya! Mor olmaz."

"Ben karar verdim."

"Bende verdim."

Love At First Sight /YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin