~Yoongi
Hızla Hoseok'un yanına koştuk. Ayak bileğini tutuyordu. Onu kaldırmaya çalışırken Tae de yere düştü.
"Burası neden böyle ıslak?"
"Heyy bu yağ!"
"Kim döktü bunu buraya?"
"Biraz önce yoktu."
Herkes anlamıştı. Hemen Yoonji'ye baktım. Oda telaşlıydı. Ya da öyle görünmeye çalışıyordu. Gerçi onu ele verecek bir şey yoktu. Spor salonunda kamera yoktu. Buna dayanarak böyle rahat rahat davrandı.
Yarım saat sonra revirden çıktık. Neyseki çok ciddi düşmemişti. Yine de ayağı sargılanmıştı. Ben hala inanmıyorum. Madem Hoseok'u seviyor, neden ona zarar veriyor ki? Ben olsam bana zarar verirdim.
Ya onu gerçekten sevmiyor, ya da bana olan hırsı gözünü o kadar kör etti. Kendime kızıyorum. Doğum günümde olanları duyduğumda ondan uzak duracağıma söz vermiştim. Ama sorumsuz bir çocuk gibi davranıp tekrar bu hatayı yaptım. Ya başına daha kötü bir şey gelirse?
O olayın üstünden 2 hafta geçmişti. Sürekli dolaylı yoldan Hoseok zarar görüyordu. Bazen spor salonunda ayağına cam parçaları batıyor, kaygan zeminde düşüp bir yerini incitiyor, bazen de odası tamamen dağılmış oluyordu.
Yoonji beni her gün tehtit ediyordu. Ben Hoseok'tan kaçmaya çalıştıkça o sürekli beni bir yerlerde sıkıştırıp konuşmaya çalışıyordu. En sonunda bana zaman vermesini istedim.
Ama artık dayanamıyorum. Ona sürekli yalan söylemekten, Yoonji'nin ona zarar vermesinden, tehtitlerinden.
Aşk suç muydu? Değilse; ben neden ceza çekiyorum? Neden bana işkence ediliyor? Ona gelen her şey benim kalbimi binbir parçaya bölüyor.
Bunu artık aileme söylemeliyim. Yoksa çok daha kötü şeyler olacak. O gün okulda sürekli bunu düşündüm. Sadece kafamı sıraya koyup düşündüm. Yapmalıydım. Belki de ailem anlayışla karşılar beni?
Arabayı beklemeden eve koşarak gittim. Yaralarım iyileşmiş olsa da zorlamamam gerekiyordu. Eve gelir gelmez odama koştum. Ödevlerimi bitirdim, güzelce duş aldım ve babamın gelmesini bekledim. Neyseki bugün de yoktu Yoonji.
Akşam babam geldiğinde sessizce yemeğimizi yedik. Şimdi salonda oturmuş kahve içiyorduk. Ben tabi söze nasıl gireceğimi düşünüyordum.
"Baba?"
"Söyle aslanım?"
"…"
"Oğluşum ne oldu söylesene? Merak ettik şimdi."
"Baba ben..."
"Seen?"
"Ben…aşık oldum."
"ASLANIM BE!!"
"Ya Benim Oğlum Aşık Mı Olmuş?!!!"
İkisi de yerinde zıplamaya başladı. Ama ben hala tedirgindim. Sonunda gülmeyi kesip yerlerine geçtiler.
"Eee oğlum? Kimmiş bu kızımız?"
"Umarım Bay Lee'nin kızı Yejin'dir. Çok güzel bir kız değil mi?"
"Hayır. Bay Han'ın küçük kızı Jisa'dır. Aynı okuldalar."
"Hayır o kız biraz havalı. Ailemize yakışmaz. Hem bana da yardım etmez ev işlerinde."
"Yahu o kadar hizmetçi ne için var?"
Onlar kendi aralarında tartışırken konunun daha fazla uzamaması için yüksek bir sesle durmaları için bağırdım.
"YETER! SAYDIĞINIZ KIZLARDAN HİÇBİRİ DEĞİL! ONU TAHMİN EDEMEZSİNİZ! ÇÜNKÜ O BİR ERKEK! HOŞLANDIĞIM KİŞİ BİR ERKEK VE BEN ONU ÇOK SEVİYORUM!"
Sonunda içimdekileri haykırdığımda ikiside şaşkınlıkla suratıma bakmıştı. Şoktan çıktıklarında babam yanıma öfkeli bir surat ifadesiyle gelip, sol yanağıma sert bir tokat indirmişti.
Annem çığlık atarken bende yan tarafa doğru savrulmuştum. Bir elim sol elimde, gözlerimde yaşlarla babamın sinirden kırmızı olan gözlerine baktım.
"NE DEDİN SEN? ERKEK HA?"
"YOUNG YAPMA!"
Babamın elleri boğazıma gittiğinde ellerinin üzerine ellerimi koyup itmeye çalıştım. Annem ise hala oturduğu yerde bizi izliyordu.
"KİMMİŞ O? SÖYLE! KİM O?!"
Ellerini itmeye çalıştığımda annem gelip beni kurtarmış sonra da kendi aralarında konuşmak için beni odama göndermişlerdi.
Yatağa öylece uzanmış ağlıyordum. Yoonji haklıydı. Beni yurt dışına göndermeyi düşünüyorlardı muhtemelen. Gitmezdim değil mi? Kaçar Hoseok'un yanına giderdim.
Odanın kapısı açıldığında içeri annem girip kapıyı ardından kapattı. Yavaş adımlarla yanıma gelip yatağın kenarına oturdu. Babamın vurduğu sol yanağımı okşadığında ağlama istediğim arttı.
"Oğlum. Biraz konuşalım mı?"
"Ne hakkında?"
"Bak oğlum. Biliyorum babana sinirlisin. Ama onunda nedenleri var. Bizi de anlamaya çalış."
"Neymiş o nedenler?"
"Nasıl anlatılır bilmiyorum. Öncelikle ailemizin soyunu devam ettirmen gerekiyor. Bunun için bit erkek değil, bir kızla evlenmelisin. Hem Yaşadığımız şehri, ülkeyi biliyorsun. Etrafımızdakilerden kötü yorumlar alırız, ya da babanın adına leke sürülür."
"Daha iyi bir sebep bulamadınız mı beni vaz geçirmek için?"
"Oğlum babanın çok büyük tepki vermesinin bir nedeni var. Onun...bir kardeşi vardı. Deden eşcinsel olduğunu öğrenince ona neler yaptı bilelemzsin. Her şeyi denedi...ama amcan sevdiği adamdan vazgeçmedi. Önce onu evlatlıktan reddetti sonra da evden kovdu. Ama onları tekrar birlikte görünce o adamı tehdit etmeye başladı...küçük amcan...bunlara dayanamayıp intihar etti."
"Ne demek intihar etti?! Benim bir amcam vardı ve ben bunu şimdi niye öğreniyorum?!"
"Oğlum...seninde öyle olmanı istemiyoruz. Baban kardeşi ölünce çok kötü oldu. Korkuyor...seninde öyle olmandan."
"Bizi desteklerse hiçbir şey olmaz!"
"O kadar kolay mı sanıyorsun? Sana saydığım onca şeyi unuttun mu?!"
"Umrumda değil! Ölecek olsam bile vaz geçmem!"
"Ben sana bir şey gelmesine izin vermem! Ama sana yardım da edemem. Anla beni oğlum."
"Seni anlamak ya da dinlemek İSTEMİYORUM! ÇIK ODAMDAN! ÇIK GİT HEMEN!"
"Peki, gidiyorum ama gitmeden önce şunu söyleyeyim, baban sana iki seçenek sundu. Ya ondan vazgeçer, adını bize verirsin, ya da; 1 hafta içinde bavulunu toplar, atlar uçağa Los Angeles'a gidersin."
Annem kapıyı çarpıp çıktığında öylece kaldım. Seçenek sunmuş bir de! Ölsem de Hoseok'un adını vermem. Ama gidemem de.
Ya amcam? Bilmediğim bir amcam varmış, aşkı için kendinden vaz geçmiş. Ya ben? Yapar mıyım? Onun için ondan vazgeçer miyim?
Annem ne kadar kolay söylüyor her şeyi? Hislerimin hiç mi önemi yok? Hiçbir zaman beni Yoonji gibi sevsinler istemedim. Sadece rahat bırakılmak istedim. Özgür olmak. Ama şimdi o da yok!
Hoseok. Sevgilim. Sana ihtiyacım var. Bana sarılmanı istiyorum. Bir kere öpmüş olsan da, dudaklarını özledim. Sıcaklığını, kokunu. Çok seviyorum seni, çok. Belki de Vazgeçecek kadar çok seviyorum seni.
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Ay Helü! Nasılsınız? Ben kötüyüm.
Stray Kids-Winter Falls dinlerken yazdım bölümü. Ve ağladım. Resmen. Aynı seçenekler bir gün benim önüme de gelmişti. Bu yüzden duygulandım sanırım. Neyse. Yoongi sizce ne yapacak? Benim gibi Vaz geçecek mi? Yoksa her şeye rağmen devam mı edecek?Oy ve yorum yapmayı unutmayın!
Sope'la Kalın☀🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love At First Sight /Yoonseok
FanfictionMin Yoongi ve ikizi Min Yoonji okulun sexy beden hocası Jung Hoseok'a aşık olurlar.