Süper Kardeş Grup TXT & Min Yoongi

44 7 4
                                    

~Yoongi

"Her şey için teşekkür ederim."

"Asıl ben teşekkür ederim. Sayende kafeye daha çok kişi gelmeye başladı. Ara ara gelirsin artık?"

"Ah elbette! Emin olabilirsiniz."

"O zaman, iyi günler."

"İyi günler, görüşmek üzere."

Patronla olan konuşmadan sonra, topuklarımı popoma vura vura stüdyoya koştum. Hoseok, orada olmadığımı anlayınca stüdyoya gelecekti ve benim de planımı devreye sokmam gerekiyordu.

Neyseki dün gece Taehyung benim için öğrencilere rüşvet verip, benden yana olmalarını sağlamıştı. Çok güvendiği öğrenciler kimmiş bakacağız artık. Şimdi tek sorun, Los Angeles'tan gelecek olan Halsey Ve Eunwoo'yu beklemekti.

Stüdyonun kapısına vardığımda nefeslenip kapıdan içeri girdim. Neredeyse 10 öğrencinin olduğunu koca salona girip etrafa göz attım.

"Merhaba."

Kimsenin bana bakmayışından koca hoparlörün yanına gidip müziği kapattım.

"Merhabalar! Yoongi ben!"

Herkes önce garip garip bakmış, sonra gülüşüp birkaç kişi yanıma gelmişti. Birbirimize yaklaşıp diğer kişiler konuşmamızı duymasın diye sessizce konuşmaya başladık.

"Selam! Ben Yeonjun. Bay Kim sizden bahsetmişti...olanlardan da. Ne yapıyoruz şimdi tam olarak?"

Rahatlayıp aklımdaki planı anlatmaya başladım.

"Memnun oldum...Beni kabul etmesi için, gözde öğrencilerin yardımı gerekli. Hani çocukluk arkadaşım, tanıdığım, çok sevdiğim biri deseniz de olur. Maksat ikna olması."

"Bir şey soracağım. Adım Beongyu. Ya sonra? Bay Jay illaki bi bahane bulacaktır. Yarışlara az bir zaman kaldı. Bu yüzden kabul edilmeyebilirsiniz."

Sanki derdim yarışlara katılıp para kazanıp, ünlü olmak! Hah!

"O zaman ne yaparım bende bilmiyorum...tek dileğim buraya girebilmek."

"Adım Soobin... Şey Bay Kim bize sebebini anlatmadı...yakın bir arkadaşınız mıydı önceden?"

"Aslında...öğretmenimdi, ayrıca sevgilim."

"SEVGİLİ?!"

Hepsinin bir anda bağırmasıyla yüzümü buruşturdum. Birkaç öğrenci de bize garip garip bakınca onlarda yok bir şey anlamında el sallamışlardı. Bunda şaşıracak ne vardı ki?

"Evet. Ne olmuş ki?"

"Bay Jay eşcinsel miymiş?!"

"Şşşt! Neden bağırıyorsunuz? Bunda şaşıracak ne var anlamadım?"

"Biz onun...doktorla çıktığını düşünüyorduk."

"Doktor? Şu Jisoo mu?"

"Evet o!"

Göz devirdim. Dışarıdan tam olarak öyle görünüyorlardı. Bu yüzden sinirlerim bozuldu ama belli etmedim.

"Neyse ne! Şimdi benimle misiniz?"

Birkaç kişi kararsız bakışlar atsa da, en sonunda ortaya koyduğum elimin üzerine hepsi elini koymuş, bizde aynı anda kaldırmıştık.

"Peki neden ayrıldınız?"

Tam ağzımı açıp bir şeyler söyleyecektim ki, kapıya bekçi olarak diktiğimiz bir öğrenci koşa koşa yanımıza geldi.

"Ba-bay Jay-geliyor."

Love At First Sight /YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin