~Hoseok (Jay)
"Jungkook, kalk hadi kalk."
Jungkook uyanmayacağını belli eden mırıltılar çıkartıp diğer tarafına döndüğünde, pes edip balkona geçtim. Kaçıncı sigaraya geçtim bilmiyorum. Düşüncelerimin tozuna karıştı sigara dumanım.
"Korkuyorum...tükürdüğümü yalamaktan korkuyorum."
"Senden korkuyorum."
"Ben bir hata yapmış olsam, ve bu hataya seni de dahil etmiş olsam, yine de affeder miydin beni?"
"Peki bu senin tüm hayatını etkileyecek olsa bile?"
"Herkesten bile mi değerliyim?"
Dediklerine bi anlam yüklemeye çalışıyordum ama...neyden bahsediyordu? Ne kadar kötü bir şey yapmış olabilir? Ne kadar affedilmez bir şey yaptı ki bana bunları sordu. Hayatını etkileyecek olsa bile derken ne demek istedi?
"Senin için değerliyim öyle mi? Peki ya diğerleri...yıllarca ortalarda nefret ediyorum diye dolaşıp, tek bakışında nefesini kesen adam? Onun kadar değerli miyim?"
Ya Jisoo'ya ne demeli? Jungkook ona ne söyledi de Yoongi'den bahsetti? Ne kararından bahsetti? Gecenin 2'siydi ve ben hala ayaktaydım. Jimin'in hazırladığı odaya gidip kulaklıkla yarınki koreografiye çalıştım.
Saat 4'e geldiğinde Jungkook'un yattığı odaya girdiğim gibi kendimi yanına bıraktım. Öyle de uykuya dalmışım.
Sabah 7'de kalktığım gibi üzerime Jimin'in dün akşam verdiği temiz kıyafetleri geçirip kendime kahve yaptım. Jimin kahvaltı hazırlıyordu ama aç değildim. Hem daha stüdyoya gitmem gerekiyordu.
"Stüdyoya gidiyorum Jim. Jungkook'a söyle kendine gelince bulsun beni."
Arabaya atlayıp stüdyoya sürdüm. Dün gece Jisoo, kendini iyi hissedince gitmişti. Kırgındı biliyorum. Ona sordum. Gerçeği kaldıramayacağını bildiğim için sordum. Direten oydu, ben değil.
Bana olan hislerini biliyorum ama oda ona karşılık veremeyeceğimi biliyor. Olmuyor. Onu kız kardeşim gibi, yakın arkadaşım gibi görmekten ötesini yapamıyorum.
"Hala onu seviyorsun Jay...her şeye rağmen...hala onu seviyorsun...ben seni, bir saniye bile görmek için delirirken, o gitti...senden gitti ve sen hala onu seviyorsun...hep yanında oldum...onu unut diye yapmadığım şey kalmadı ama sen hala onu seviyorsun...sevme Jay...sevme onu...sevme."
Onu nasıl sevdiğimi bilse, yine aynı şeyleri söyler miydi? Kalbimi açıp göstersem, okuyabilir miydi Yoongi'nin adını? Kendi kendime, ona olan sevgimi büyüttüğümü görse, anlar mıydı beni? Anlar mıydı aşkımı?
Sürekli aynı şeyleri düşünmekten sıkılıp arabayı kenara çektim. Ne kadar orada öyle kaldım bilmiyorum. En nihayetinde cüzdan ve telefonumla birlikte kalan yolu yaya olarak tamamladım.
Öğrenciler erkenden gelmiş, pratik ve ısınma hareketleri yapıyordu. Toplanıp beraber ısınma hareketlerini tekrarladıktan sonra gruplar halinde üzerinde çalıştığımız müzik videosunun dans cover'ını izledim.
Zzzzzz*
Titreşimdeki telefonum bir türlü susmayınca elime alıp birkaç dakika mola verdim. Öğrenciler birbirine yanlışlarını gösterirken, bende kilit ekranını açıp gelen bildirimlere göz attım.
Seokjin 5 Cevapsız Arama
Namjoon 7 Cevapsız Arama
Taehyung 5 Cevapsız Arama
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love At First Sight /Yoonseok
FanfictionMin Yoongi ve ikizi Min Yoonji okulun sexy beden hocası Jung Hoseok'a aşık olurlar.