Bana Öyle Güzel Sarılır Diye Bekledim

56 11 19
                                    

~Yoongi

Girdiğim barda kader midir bilmem Hoseok da buradaydı. Etrafta 'dans ediyoruz' diye dolanan aptallara göz devirmekle meşguldü. Shotu bitirip yeni bir tane daha alacaktım ki hışımla dışarı çıkmasıyla içme isteğim gitmişti.

"Kötü bi şey mi acaba?"

Kendi kendime konuşmayla bir şey olmayacağını anlayıp peşinden gittim. Kapının arkasındayken duyduğum tek şey 'jungkook'a bir şey olduğuydu'. Arabasına atlayıp uzaklaştı.

"Umarım Jungkook iyidir."

Keyfim kaçtığından bende otele dönme kararı aldım. Ama bir türlü içim rahat olmuyordu. Ya Jungkook'a kötü bi şey olmuşsa? Bu his peşimi bırakmadığından Taehyung'u aradım.

"Alo?"

"Alo? Ben Yoongi."

"A Yoon sen...nasılsın?"

"Beni boşver. Şuan daha önemli sorunlar var."

"Ne? Ne oldu?"

"Şey..."

Ne diyecektim? Terk ettiğim adamı telefonla konuşurken duydum. Kardeşi çok kötüymüş gidip bir bakar mısın mı?

"Alo?"

"Ha...burdayım...şey diyecektim...ben-"

"Tanrı aşkına Yoongi! Bana açık ol!"

Hadi Yoongi. Yaparsın.

"Jungkook'a bir şey olmuş."

"Ne?!"

Telefonu kulağımdan uzaklaştırıp yüzümü buruşturdum. Bu nasıl bir sesti böyle?

"Ne olmuş?!"

"Bilmiyorum."

"Ne? Bir dakika bir dakika! Hiçbir şey anlamıyorum. Biraz açık ol!"

Derin bi iç çekip soluklandım. Sanırım o, şuan konuşabileceğim tek kişiydi.

"Bardaydım. Hoseok'u go-"

"Bay Jay."

"Pff! Onu gördüm. İşte takip ettim. Telef-"

"Ouww! Ekşın diyosuuuun?"

"Hayır şey...neyse. İşte Jungkook'a bi şey mi olmuş ne...çıktı gitti arabayla."

"Hmm...ben ne yapabilirim?"

"Mesela gidip kontrol edebilirsin. Sonra da bana anlatıp içime su serpebilirsin."

"Hmmm..."

Ya işte böyle konuşuyor ya. Ağzının ortasına çakasım geliyor. 'Hmm' diyip büzdüğü dudaklarını 'caaaarrrtt' diye ikiye ayırasım geliyor.

"Neden sen gitmiyorsun?"

"Neden mi?"

Hah! Ya bide ciddi ciddi soruyor ya!

"Neden mi? Terk ettiğim adamın yanına gidip; 'aaa meraba! Bugün seni gizli gizli dinledim. Kardeşine bir şey olmuş mu diye merak ettim. Gelip bi ziyaret edeyim dedim' mi diyeyim?"

"Aaaa birkaç kelime hatası var ama iyi bence. İdare eder."

"Taehyung! Lütfen ama...bak gerçekten endişeleniyorum."

"Tamam işte! Atayım sana evin adresini. Git bak."

"Ya Taeh-"

"İçten içe gitmek istiyorsun da işte! Demeye götün yemiyor dimi?"

Love At First Sight /YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin