דיאנה (3)

463 39 185
                                    

הבחור ההוא, קאי. עמד מחוץ למסעדה ונראה כאילו חיכה למישהו

"א- אתה צריך משהו?" שאלתי והודיתי בליבי על זה שפנס הרחוב הבודד מאיר רק על קאי ולא מראה את פני הסמוקות.

קאי גירד את עורפו במבוכה. "האמת שכן, אני-"

"אין לי חבר! בדיקה ביטחונית היא אומרת לי!". שרה יצאה החוצה מחויכת כולה.

"שרה!" אמרתי אדומה מבושה.

"בסדר, בסדר, ג'יזס! אני רק אומרת שלפני שתחליטו לשכב אני-"

"שרה!!!" כמעט צעקתי וקאי פשוט... פשוט התפוצץ מצחוק.

"משהו פה מצחיק אותך אדוני הנכבד?" שאלתי בציניות והתאפקתי לא לצחוק.

"כן, שרה הזו משהו, אם היא הייתה סלב הייתי מבקש ממנה חתימה!" הוא אמר ושרה מלמלה משהו בספרדית.

"טוב אז כדאי לך, לפני שהיא תיקח כסף על הבגדים שהיא חותמת עלייהם, כי היא סלב בנשמה" אמרתי בגלגול עיניים וחייכתי למשפט האחרון.

"מי לוקח כסף על בגדים שהוא לובש?" הוא שאל מגחך. בדיוק!

"איקס" אמרתי את השם הראשון שחשבתי עליו.

"באמת?!" הוא שאל מופתע. רציני?

"יאפ, החברה הכי טובה שלי דיי... בוא נגיד במילים יפות- סטוקרית שלו" אמרתי וראיתי את רכבה של שרה נוסע. ט'אנקס גאד!

"לא רואים עלייה" הוא ציין ושמתי לב שאנחנו הולכים באיטיות במורד הרחוב, לכיוון הסנטרל פארק.

"אתה חותר לאן שהוא?" שאלתי בחיוך.

"תראי, זה יום המזל שלך" הוא אמר.

"באמת? איך זה יום המזל שלי?" שאלתי אותו טיפונת סקרנית.

"קיבלת מתנה" קאי אמר והוציא מכיסו פתק שרשום עליו מספר.

"אוי, אוי, אוי. דיי, תפסיק, אני לא עומדת בזה!" אמרתי בציניות ושנינו פרצנו בצחוק.

"יש לך דרך אחרת להתחיל עם בחורה?" שאלתי אדומה מצחוק.

"כן, כן - 'אני לא אוהב להתחיל עם בחורות ברחוב, את רוצה אולי לבא לקפה ונתחיל מחדש?' " הוא אמר בקול עבה ופרצנו בצחוק מחודש.

"אתה ממש צריך לעבוד על הפיקאפ ליין שלך" הודעתי לו והוא רק גיחך ולפתע נעצר.

"איך את חושבת שאני צריך לפנות למישהי כדי שתצא איתי?" הוא שאל והביט בעיניי, משהו במבטו גרם לי לקפוא.

"תשאל אותה... תשאל אותה אם היא שמה לב שהיא יוצאת איתך לדייט לא רשמי" אמרתי בהתחכמות.

"את שמה לב שאת יוצאת איתי לדייט לא רשמי?" הוא שאל\ קבע בין רגע. פאק הוא חתיך!.

"לא יודעת, אולי אשים לב בהמשך..." אמרתי בחיוך.

"אוקי... מה השם שלך? כי את זה לא הצלחתי להשיג מרוז" הוא אמר והופתעתי, מתי הוא דיבר עם רוז? למה היא לא אמרה לי?.

"דיאנה" אמרתי בלי לחשוב, אני סומכת על רוז, אם היא לא חנקה אותו זה אומר שהוא במצב טוב.

"דיאנה..." הוא גלגל את השם על לשונו וגרם לי לכאב שהתפשט בין רגלי. "כמו העיניים שלך" הוא אמר.

"מה הקשר העיניים שלי לשמי?" שאלתי מסוקרנת.

"דיאנה זה שמה של אלת הירח. העיניים האפורות שלך, הן מזכירות לי את הירח, בוהק באפלה" הוא אמר בחיוך חם.

"וואו, זה צריך להיות המשפט פתיחה שלך" אמרתי כמעט לוחשת.

"ו... אם אגיד לך את המשפט הזה שוב, את תסכימי לצאת איתי?" הוא שאל.

"על דברים טובים לא חוזרים פעמיים" אמרתי בחיוך והתקדמתי, משאירה אותו שם. אל תברח רק...

"הי, חשבתי שעל בדיחה לא חוזרים פעמיים!" הוא אמרת במחאה ותפס את ידי קלות. יש!!!

"אני אוהבת בדיחות, במיוחד אם הן מגיעות בגובה מטר שמונים עם שיער חום ועיניים גדולות ותכולות" אמרתי לו והוא הסמיק מעט.

"מטר תשעים" תיקן והסמיק יותר

"חשבתי שהעבודה שלי זה להסמיק!" נזפתי בו כשלפתע הטלפון צלצל, זו שיחה מאבא שלי.

"א- אני חייבת לענות..." התנצלתי אבל עד שכבר עניתי הוא ניתק, אם זה משהו חשוב הוא יחזור אלי.

"אז מה רצית לומר?" שאלתי אותו והכנסתי את הטלפון לכיס מכנסי.

"שאת בחורה יפה ומצחיקה" הוא אמר וליטף את לחיי קלות. רק המוח שלי צורח בעוז 'נשיקה!'?.

"באמת? אני לא רואה פה משהו יפה..." אמרתי וככה לצערי באמת חשבתי.

הוא פתח את הטלפון שלו על מצלמת סלפי והגיש לי אותו. "מה את רואה?" הוא שאל.

"בחורה, עם שיער חום משעמם, עיניים חסרות צבע, גוף שמן ושפתיים עבות מידי" עניתי את תשובתי בלי היסוס.

"ואת יודעת מה אני רואה?" הוא שאל בקול מעט צרוד.

"אני רואה, בחורה, עם שיער חום נוצץ וארוך, עיניים ייחודיות בצבע הירח, גוף בעל קימורים מרשימים שיגרום לכל גבר להשתגע ושפתיים שרק אפשר לחלום על לנשק" הוא אמר והכנות נשפכה ממנו.

"אז תנשק" אמרתי בערפול חושים.

תוך רגע שפתיו הותכו בשלי. הוא פאקינג נישק אותי!.

" אני חיי בחלום" הוא מלמל לתוך הנשיקה בעודו כורך את ידיו סביב מותני.

------

ולשחר החופרת שרוצה לדעת איך קאי נראה:

ולשחר החופרת שרוצה לדעת איך קאי נראה:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
חמש עשרה דקות תהילה✔︎Where stories live. Discover now