אז... אני יודעת שנעלמתי... אבל הי! טיול שנתי... כמה נחמד....
--------
התנשמתי בכבדות, אני לא מסוגלת יותר. קרסתי.
התעוררתי על המיטה בחדר החמים בביתנו. "תודה לאל" קאי מנשק את ראשי ומחבק אותי.
"מה... מה קרה?" שאלתי בבלבול.
"את ישנת" הוא אומר, ממתי זה הפריע לו?. "שלושים וארבע שעות" אוקיי זה מסביר הרבה.
קמתי מהמיטה ולפתע אחזתי. "אני בהריון!" אמרתי, לא מבינה את הרגש המוזר.
"מי אמר? תעשי בדיקה אהובה שלי, ומה שלא יהיה, יהיה לטובה" הוא הבטיח לי ונישק את מצחי.
כמו לפי העיניים הוא שלף בדיקה. "אני אוהב אותך יחד עם הקטנצ'יק או בלעדיו" הוא הבטיח לי והניח אותה בידיי.
נכנסתי לשירותים ונשמתי עמוק. אני עושה את זה.
סיימתי את מעשיי ויצאתי, מסוחררת. "הבדיקה על השיש באמבטיה" אמרתי בשקט וחזרתי למיטה, מתכסה מעל ראשי.
אני רוצה תינוק?. כן! לא?...
"את לא צריכה לפחד, את עדיין מוגנת עם הגלולות" קול צעיר של נערה נשמע והורדתי את השמיכה. קיילי.
"בייב, את לא בהר-" קאי נכנס ונעצר.
"מסתבר שקיילי כבר ידעה על זה ואיכשהו נכנסה" אמרתי והבטתי בקיילי.
"החלון היה פתוח" היא הסבירה. קאי הרים גבה. "בסדר, סליחה, זו לא דרך נורמטיבית אבל ככה התרגלתי!" היא מחתה. "כשאביך החליף את הגלולות באתי עשר דקות אחריו ושמתי טובות חזרה" היא הסבירה בשילוב ידה.
דפיקות בדלת נשמעו וקאי התנתק מהקיר בשקט, "היא נעלמה" איליי אמר ונכנס. "או שלא, לעזאזל כל המתחם מחפש אותך!" איליי אמר והתקשר לאית'ן ואמר לו שהיא כאן. "מה היא עושה כאן ואל תתני לי את הפרצוף הזה דיאה!" הוא מחה כשחייכתי.
"אני מחייכת כי זה מצחיק כשהעבודה אמורה להיות הפוכה, אני אמורה לשמור עלייך ואני ממש מפשלת בזה.." אמרתי והוא חייך חיוך ששמור רק לי והתיישב ליידי במיטה. מחבק אותי. "אני אשמור על שנינו ועל הלובר בוי שלך" הוא אמר ונישק את מצחי. כן, אז אח גדול או לא?.
שיעול מזויף נשמע והסתובבנו לקיילי. "ואבא שלך לא חיי" היא אמרה בשקט.
"אז מה זה היה לעזאזל?" קאי שאל, עצבני.
"אחד החיות שלו, זה היה הדבר האחרון שהייתי צריכה לעשות" היא אמרה וכיווצה את גבותיה.
"לעשות מה?! להבהיל אותה למוות? מה לעשות?!" קאי צעק.
"קאי, תירגע... מה עובר בך? זוז איליי, מישהו פה צריך חיבוק" אמרתי ומשכתי אליי את קאי ונישקתי את מצחו.
YOU ARE READING
חמש עשרה דקות תהילה✔︎
Fanfiction"או מי גאד גירל! את חייבת לעלות!!!!" אית'ן צעק ודחף אותי לבמה, המאבטחים עזרו לי לעלות ואני קפואה. מפחדת. מבוהלת. חוששת. "אני שונאת אותך" לחשתי מתנשמת לרוז. "ואני לא שומעת אותך ביצ'!" רוז צעקה ופיזזה לצלילי המוזיקה בעודה יורדת מהבמה. אני אהרוג אותה...