דיאנה (15)

273 21 97
                                    

"אני מה?!" שאלתי ספק הלם ספק זעזוע. מה היא חושבת?!

"תהיי בת הזוג של איקס על הבמה, לא בתור זוג רגיל כמובן" היא הבהירה ולא ידעתי אם לצחוק או לבכות.

"את מבינה כמה הזוי זה נשמע?" הצלחתי להוציא את המילים מפי והרגשתי שידיים גדולות חובקות את מותניי. השתחררתי בבהלה וראיתי את עיניו היפות של קאי נעוצות בי.

"מי זו?" הוא שאל ופניו אמרו 'אני גאה בך'.

"אני סמנת'ה לואיס, ומי אתה?" היא הציגה את עצמה לקאי.

"בן הזוג של דיאנה" הוא אמר בחיוך קטן וכמעט לא מורגש.

"או! אה... אמממ עכשיו אני מבינה למה..." סאם הסתבכה, והרגשתי רחמים עלייה.

"סאם רוצה להציע לי להיות בת הזוג של איקס משום מה.." אמרתי, עדיין חשתי מוזר עם ההצעה.

"בת זוג?!" הוא הרים את גבותיו בתמיהה.

"קאי!" הזדעזעתי. "אתה באמת חושב שזה לרגע היה בשיקול?" נפגעתי.

"מה? לא! פשוט צחקתי, זה היה מיוחד לראות אותך ואת איקס על אותה במה" הוא אמר וכיווצתי את גבותיי.

"אתה לא חושב שאהיה מספיק טובה?" שאלתי בחשש.

"ירח, אני לא רואה מישהי מתאימה ממך לתפקיד, את מדהימה ומוכשרת בטירוף! קחי את התפקיד הזה בעשר אצבעות!" הוא עודד אותי.

חייכתי. "אני אחזור אלייך עם תשובה סאם, אני רוצה להיות בטוחה בצעדים שלי" הגבתי אליה בחיוך והיא הנהנה.

"לא חשבתי אחרת, הנה כרטיס הביקור שלי מותק, מתי שתרצי" היא הגישה לי את הכרטיס שלה וקאי עשה לי פרצוף חמוץ מתוק.

יצאנו משם כשאני בין זרועותיו של קאי, רגליי על שלו ואנחנו בצעדים מדודים לדוכן גלידה.

"לחיי ההצלחה שלך!" הוא אמר והרים את הגלידה בטעם וניל בשברי עוגיות, הוא הכניס אותה באיטיות משכרת לפי והביט בי מצרפתת אותה עם הלשון. "את מתגרה", הוא התריע וצחקתי.

"ומה תעשה לי? יש לי חבר חתיך מטר תשעים, חושב שזה יהיה רעיון טוב להסתבך איתו?" שאלתי בחיוך מרוח.

"לא, אבל אני חושב שאת לא תרצי להתעסק איתי" הוא אמר ושם שוב את הגלידה בפי, הוא כאילו מרח אותה כאודם, שפתיי היו מלאות קרם בגוון חלבי. "אויייש, את מלוכלכת" הוא אמר בחיוך יודע דבר ומיהרתי לקחת מגבון ולנקות את פני.

"עכשיו כבר לא!" אמרתי בהתנצחות והוצאתי לו לשון. תוך רגע יד מלוכלכת מעט בגלידה עברה על לחיי ושפתיי.

"ועכשיו את כן" הוא אמר ואחז את ידי עם המגבון. חייכתי אליו.

"אז תנקה אותי" לחשתי והוא חייך, הוא רכן אלי וליקק את שפתיי, גורם להם להיפתח והחדיר את לשונו לפי, סגרתי את שפתיי על שלו והמשכתי את הנשיקה.

חמש עשרה דקות תהילה✔︎Where stories live. Discover now