קאי (32)

197 17 31
                                    

ידיה זזו ללא שליטה, גופה רעד. "דיאה מספיק!" צעקתי לפני שהכל יאבד שליטה, היא רצה אל המעקה כשהצרחות נשמעו. אפס בן אלף. זה מה שהוא.

"הוא התאבד! לא! לא! לא!" היא צעקה בבהלה ותפסתי אותה לפני שתעשה שטות.

"בואי נצא מכאן" ביקשתי וירדנו למטה, ג'ין, איליי, רוז ואית'ן רצו אלינו, שרה, אליסיה, ריד, סאם וקמיל אחריהם.

"מה קרה?" כולם שאלו במקהלה.

"קחו אותה, שמרו עלייה, כנסו לחדר שלא יראו אתכם. עכשיו!" פקדתי והכנסתי את דיאנה הבוכה והמבוהלת עד מוות לידיו של אית'ן.

יצאתי החוצה וראיתי את ההתאספות סביב גופתו המרוטשת של אביה. חתיכת אידיוט! למה זה היה טוב?!.

אמבולנס הוזעק לאזור וקבעו את מותו. "תבדקו לי את דיאה" ביקשתי מאדמונד, אחד המאבטחים בחברה של אבי שהפך לאחד מחבריי הקרובים.

"היא בחדר עם כולם, הכתבים נסערים, הם ראו שעליתם למעלה, הם הבינו שמשהו קרה, הם רוצים תשובות אחי, אני ממש מקווה שיש לך הסבר" הוא אמר בעידוד לא מוצלח. הוא לא היה למעלה כשזה קרה.

"מה הסיכויים שהם יאמינו למה שאני אומר?" שאלתי את סאם כשהאורחים התפזרו לכל עבר ונשארו רק שוטרים וכתבים. לעזאזל זה היום הולדת של דיאה! מה הוא ניסה לעשות?! להחריב אותו? טיפש. טיפש! טיפש! טיפש!.

"אחרי מה שסיפרת לי? אני חושב שלא. אני מאמין, הם לא. הם יחפשו את המיץ. הם ירצו תשובות. תכין את ארוסתך, זה לא יגמר" היא אמרה בשקט.

פאק!!! ניפצתי בזעם אגרטל.

"קאי אוונס! איפוק!" אבי נכנס בזעם.

"איפוק בתחת שלי! הוא הרס לה את היום הולדת! הוא-"

"הוא מת! " אבי אמר. "תתאפס על עצמך ילד, היא צריכה אותך חזק, היא שבירה-"

"היא לא. היא הבחורה הכי חזקה שהכרתי לעזאזל ו-"

"והיא צריכה שתתמוך בה! היא בקושי עמדה בחצי מקהל השרוטים של נוי יורק, מה יקרה כשכולם יבואו עלייה? היא תתמוטט."

נאנחתי והבטתי במצלמות האבטחה על החדר בו דיאה שוהה. היא רדומה על ירכו של איליי שמלטף אותה בשקט, אני גאה בילד הזה. פאק אני גאה בו!.

"אני לוקח אותה הביתה" אמרתי ופתחתי את הדלת.

סאם גיחכה בחוסר הומור. "נסה להתמודד עם זה קודם" היא אמרה ובסנכרון מושלם פתחתי את הדלת לקהל הכתבים.

"אני אענה פעם אחת" הודעתי וכולם השתתקו בציפייה. "לא יהיו שאלות, לא ראיונות אישיים. אני מודיע מה קרה ותעשו עם זה מה שתרצו אחר כך." אמרתי ונשמתי עמוק. "אביה של ארוסתי, דיאנה פורד, לעתיד אוונס- היתל באנשים רבים בחייו והתעשר על חשבונם, ביניהם ג'ין- אמה של דיאנה. גילו על פשעיו ומחר היה אמור להיערך המשפט שיקבע את שהותו בכלא. הוא החליט להתאבד, לבחור בדרך הקלה והמטופשת" עצרתי לרגע. "דיאנה כרגע מתמודדת עם הדבר יחד עם משפחתה, נודה לכם על שמירת הפרטיות כרגע, עד שיאושרו הפרטים לפרסום" אמרתי וסגרתי את נושא בכך שעזבתי לחדרה של דיאנה.

חמש עשרה דקות תהילה✔︎Where stories live. Discover now