5. BÖLÜM

1.2K 49 1
                                    

Gözlerimi mutlulukla açmak varken istemeyerek ve zorla açmıştım. Amcam yüzünden çile çekiyordum resmen. Üzerine birde koltukta uyumanın cezası eklenmişti. Belimi tutarak paytak adımlar ile odama çıktım. Hemen kendimi sıcak suyun altına atıp güzel bir duş aldım. Bornozumu giyip saçımı havlu ile topladım. Giyinme odama geçip kenarda duran büyük boy bavulumu alıp yere koydum. En alta 4 takım iç çamaşırı koydum. Üzerine 2 tane tşört ve eşofmanı koydum. Gömlek, pantalon, etek v yaka bulüz, 2 tane elbise, bol paça tulum, ve bir kaç tane eşya daha aldım. Amcam gün söylememişti. Kim bilir ne zaman geri dönecektim. Ayakkabılarımı ve çantalarımı güzelce yerleştirip kapattım bavulu. Büyük kol çantama makyaj çantası, şarj aleti gibi gerekli eşyalarımı yerleştirdim.

Iç çamaşırlarımi giyip kolları dirseğime kadar gelen beyaz yuvarlak yaka t-şhört giydim. Havuç paça pej renginde olan kumaş pantalonumu giyip beyaz spor ayakkabılarımı ayağıma geçirdim. Saçlarımı iyice kurutup hafif uçlarını dalgalandırdım. Bol bir at kuyruğu yaptım.

Makyaj masasına ilerleyip pufa oturdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyaj masasına ilerleyip pufa oturdum. Hafif ama gözlerimi ortaya çıkaran makyajımı yaptıktan sonra şeftali tonlarında ruj sürdüm. Bileğime saatim ve bilekliğimi takıp boynuma melek desenli kolyemi taktım. Siyah güneş gözlüğümü kafamın üzerine yerleştirip parfümümü sıktım. Hazır olduğumu onaylayınca son defa unuttuğum bir şey varmı diye etrafa baktım.

Bavulumu kapının yanına bırakıp hızlıca kendime bir tost yaptım. Dolaptaki meyve suyunu bardağa doldurup hemen yemeğimi yedim. Geceden akıl edip uçak biletimi almıştım. Uçağın kalkmasına 2 saat olduğu için rahattım. Karnımı doyurduktan sonra etrafı toparlayıp mutfaktan çıktım. Öyküye kızgındım giderken haber vermek bile istemiyordum. Bavulumu hemen bagaja yerleştirip yerime oturdum. Hemen arabayı çalıştırıp havalimanına sürdüm.

Bu hayatta bana istediğini yaptıracak tek kişi amcamdı ve yaptırıyorduda. Kimseden emir almaz kimsenin lafını dinlemezdim. Ama amcam benim için değerliydi yaşadığım onca kötü zamanlarda bana destek olan tek insandı. Şuan ayakta dimdik duruyorsam belkide onun sayesindeydi. Onu kırmamak için şuan uçak koltuğunda birazdan Şanlıurfaya inmek için bekliyordum. Havalimanının otoparkına arabayı bırakıp koşarak uçağa yetişmiştim. Bir an geri dönmeyi düşünsemde boynumu büküp binmiştim uçağa. Kalabalık yolculuklardan nefret eden ben şuan resmen yanımda horuldayarak uyuyan teyzenin gürültüsünü bile çekiyordum.

-"Uçağımız iniş yapacaktır lütfen kemerlerinizi bağlayınız"

Gelen anons sesiyle kalkıp oynamamak için kendimi zor tuttum. Çileli yolculuğum sonunda bitiyordu. Hemen kemerimi bağlayıp camdan dışarıyı izledim. Uçak yavaşca yere inmişti. Hemen kemerimi çözdüm ve uçağın durmasıyla ayağa kalktım. Zayıf olmanın avantajıyla teyzeyi beklemeden hemen bacakları ve koltuğun o aradan geçip koridordan ilerledim. Hosteslerin kapıdan uğurlamasına başımla selam verip uçağın merdivenlerinden inmeye başladım. Iç hatlar bölümünden geçip bagaj bölümüne ilerledim. Önümden geçen bavullara bakarak kendi bavulumu arıyordum. Sonunda bulduğum bavulumu hemen alıp çıkışa ilerledim. Güneşin gözüme vurmasını umursamayıp gözlerimi etrafta gezdirdim.

SAVCI HANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin