33. BÖLÜM

533 29 0
                                    

Ülkece yaşadığımız bu derin acı ile günlerce ağladım. Küçük bebekler için, genç çocuklar için, annesiz kalanlar için, babasız kalanlar için, evlatsız kalanlar için. Bedenen yanlarında olamasamda dualarım ve kalbim onlar ile. Başımız saolsun Türkiyem bu günler unutulmayacak.

06.02.2023... 🤲

...............

Sabah gözlerimi açtığımda direk parmağımdaki yüzük ile karşılaşmıştım. Yüzümde genişleyen gülümsemem ile yatağımdan kalktım. Artık amcamgil ile yaşayacaktık. Evlenene kadar onlar ile hasret gidericektik. Karşımda olan boy aynasından kendime baktım. Yüzüm biraz daha toparlanmıştı. Kilo almıştım, yanklarım dolgunlaşmıştı. Banyoya geçip yüzümü yıkadım. Abdest alķp havlu ile yüzümü kuruladım. Tekrardan odaya girip çiçekli yeşil elbisemi aldım. Uzun kollu, bileklerime kadar gelen eteği, V yakaşı ile güzel duruyordu. Üzerime geçirip saçlarımı ensemden topuz yaptım. Telefonumu elime alıp aşağıya indim. Yengemin sesi salondan geliyordu. Salona giriş yapıp yemek masasına ilerledim.

-"Günaydınn"

Arda ve Öykü'de uyanmışlardı çoktan. En son ben gelmiştim, yerime oturdum hemen.

-"Günaydın kızım"

Amcam yüzündeki gülümsemeyle bize baktı.

-"Sonunda hep birlikte beraberiz Allah yokluğunu göstermesin."

Hepbirlikte amin diyebildik sadece.

-"Kız Umay Büşra ile konuştuk yarın çeyiz alışverişine çıkacağız. 2 aya kadar anca yetiştiririz"

Çatalımı salama batırıp yengeme baktım.

-"Niye 2 aya anca yetiştiriyoruz yenge"

-"Kızım düğününüz 2 aya kadar olacak. Tüm magazin biliyor senmi bilmiyorsun?"

Kaşlarımı çatıp içimden Polat'a sövmemek için kendimi tuttum.

-"Yenge çok erken değilmi 2 ay ne demek ya"

Bana sinirli bir bakış atıp Öykü'ye döndü.

-"Turşunuzu kurmaya niyetim yok kızlar buldunuz kocayı hemen evlenip yuvanızı kuracaksınız. Sizden sonrada hemen Arda'ya alacam biz kız. Yeter artık sürekli sizi düşünmekten uyuyamaz oldum. Herkes evlenip gitsin evine bende rahat rahat yaşayayım."

Biz ağzımız açık şaşkın bakışlar ile baktık yengeme.

-"Anne kovmaktan beter ettin resmen ya. Ama yarın bir gün bizi arayıp özledim sizi gelin dersen gelmeyiz ona göre"

Öykü çocuk gibi kollarını birleştirmişti.

-"Aman hemen küsün ben sizin iyiliğiniz için söylüyorum."

Yengeme asla söz geçiremiyeceğimizi anladığımız için sesiz kalmıştık. Kahvaltımızı yaptıktan sonra kalktık.

-"Bugün ben gelmiyeceğim siz gidin işim var onu halletmem lazım"

Arda ve Öykü bana bakıp sadece kafalarını sallamışlardı. Anlamışlardı nereye gideceğimi. Odama çıkıp çekmeceden beyaz bir bone aldım. Boneyi kafama takıp bağladım. Üzerine beyaz bir şal takıp omuzlarımdan arkaya attım. Çantama eşyalarımı koyup telefonumu elime aldım. Merdivenlerden inip dışarıya çıktım. Ilerideki arabanın kapısını uzaktan kumanda ile açıp şöför koltuğuna oturdum. Elimdeki telefon çalmaya başladığında aramayı cevapladım.

-"Alo"

-"Günaydın sözlüm"

Polat'ın neşeli sesi kulaklarıma ulaşınca keyifle gülümsedim.

SAVCI HANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin