2 saatlik uyku ile gözlerimi kendi odamda ve kendi yatağımda açmıştım. Dün Polat'ın odasından çıkar çıkmaz eşyalarımızı alıp hemen geri dönmüştük. Gece indiğimiz uçak'tan sonra evimize geçmiştik. Herşeyden en çokta Polat'ın sevgisinden kaçıyordum. Aklımı bulandıran düşüncelerden sıyrılıp kendimi hemen banyoya attım. Sıcak suyu ayarlayıp üzerimdekileri kirli sepetine koydum. Sıcak su bedenimi rahatlatmaya başlamıştı. Saçalarımı şampuanım ile yıkadıktan sonra duruladım. Biraz daha suyun altında oyalandıktan sonra duşakabinden çıkmıştım. Bornozumu üzerime giyinip saç havlusu ile saçlarımı topladım. Odama girip direkman Öykü'nün odasına geçtim. Yatağında hala uyuyan Öykü'ye üstten bir bakış gönderdim.
-"Öykü kalk hadi"
-"Hı"
Diğer tarafına dönüp uykusuna devam etmişti.
-"Kalksana lan hadi işimizin başına döneceğiz daha"
-"Sabah sabah dır dır edip durma"
-"10 dakika içerisinde hazırlanmazsan sürükleyerek götürürüm seni ona göre"
Odanın kapısını gürültüyle kapatıp diğer odaya girdim. Arda yastığa sarılmış bir şekilde uyuyordu.
-"Küçük bey keyfiniz yerinizdemi?"
Yüksek sesim ile gözlerini açıp tekrar kapatmıştı.
-"Hı evet"
Sarıldığı yastığı çekip kafasına vurmuştum.
-"Kalk hazırlan şirkete gideceğiz"
Onun odasından'da çıkıp kendi odama girdim. Giyinme odasına girip beyaz takımı'mı çıkarttım. Iç çamaşırımı giyindim. Beyaz pantalonumu bacaklarımdan geçirip altın rengi tokası olan beyaz kemerimi taktım. Üzerime beyaz kalın askılı, göğüs dekoltesi olan bistüyerimi giyindim. Beyaz ceketimide giyinip hemen pufa oturdum.
Maşa'yı pirize takıp ısınana kadar makyaj yapmaya başladım. Hafif toprak tonlarında bir göz makyajı yapmıştım. Dudaklarımada mat bir ruj sürüp sabitleyici spreyli sıktım yüzüme. Saçlarımın uçlarını dalgalandırıp doğal durması için elim ile dağıttım. Az birşey spreyl sıkıp aynadan baktım. Güzel durduğuna emin olduktan sonra parfümü sıktım. Çekmeceden aldığım altın sarısı kolyemi takıp ona uygun küperilimi taktım. Oturduğum yerden kalkıp ten rengi, zincirli çantama eşyalarımı koydum. Aynı tonda olan stilettolarımı giyinip çantamı omzuma taktım.
Odamdan çıkıp merdivenlerden aşağıya indim. Suna abla kahvaltıyı hazırlamıştı. Bayadır ortalarda olmadığımız için oda gelmiyordu eve. Masaya oturduğum zaman Öykü ve Arda'da merdivenlerden inmişlerdi.
-"Saçlarımdan çek o ellerini abi"
İkisinin didişmelerine daha fazla bakmayıp masanın üzerine koyduğum telefona baktım. Bayadır kullanmadığım telefonu inceledim bir süre. Birikmiş mesajlar aramalar vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVCI HANIM
General FictionKokusunu soluduğum zaman hayata dayir bir amacımın olduğunu hissetmem normaldi sanırsam. Sonunda müzik sona ermiş ve kimseyi umursamadan gözlerimizi birleştirmiş öylece duruyorduk. -"Bana iyi geliyorsun Umay beni sakinleştiriyorsun yaşamama sebep su...