21. BÖLÜM

857 46 2
                                    

Kulağıma gelen sesler ile gözlerimi açılması için zorluyordum. Bilincim iyice açılmış ve sesleri daha iyi duymaya başlamıştım. Kadınların çığlık sesiydi. Yattığım yataktan doğrulup etrafa baktım. Sanırım uyuduğum için Arda beni buraya getirmişti. Kenarda duran spor ayakkabıları hemen giyinip odadan çıktım. Etrafa baktığım zaman Polat gilin evinde olduğumu anladım. 1. Kattaydık ilerideki merdivenlerin oraya ilerleyip aşağıya indim. Avluda'ki kalabalık dikkatimi çekmişti. Bir adam elindeki küçük baş hayvanı avlu kapısının oraya götürüp 2 kişinin yardımı ile yere yatırmıştı. Elindeki bıçağı hayvanın kellesine sürtüp bir anda kesmişti. Akan kan ile kaşlarımı çatmıştım ne oluyordu burada. Adam parmağını kana dokundurup daha yeni fark ettiğim Polat'ın anlına parmağını sürmüştü.

-"Geçmiş olsun ağam"

Polat başını sallayıp yanında duran Pusat ve Semih'ın yardımıyla içeriye girmişti. Herkes geçmiş olsun dileklerinde bulunuyordu. Büşra teyze ve Mitat amcanın elini öpmüştü. Bir kaç kişiyle daha kısa bir konuşma yapıp bedenini merdivenlere çevirdi. Kafasını yere eğdiği için daha beni görememişti. Merdivenlerin arkasında boşluğa ilerledim. Onlar yukarıya çıkarken saklandığım yerden çıkıp kimse görmeden peşlerinden yukarıya çıktım. En üst kata çıkmışlardı Polat'ın katıydı burası. Odasına girmişti, bende kapının yanında durmuştum.

-"Gerisini ben hallederim siz misafirler ile ilgilenin"

-"Yardım etseydik abi"

-"Hadi Pusat çocuk değilim ben"

Pusat'ın ikna çabaları boşa çıkmıştı sanırsam. Ikiside odadan çıkıp kapıyı kapatmışlardı.

-"Pusat"

Semih ve Pusat beni görünce yanıma gelmişlerdi.

-"Abin ne zaman uyandı hangi ara hastahaneden taburcu oldu?"

Pusat elini omzuma koyup genişce gülümsedi.

-"Uyuyan güzel siz 1 günlük deriiiin uykudayken abim sabaha karşı gözlerini açtı. Burada Polat ÇAKIR'dan bahsediyoruz. Doktor durumunuz iyi der demez taburcu edeceksin diye ricada bulundu doktorda o kadar güzel bir ses tonuna dayanamadı."

Omzumdaki eline vurup kaşlarımı çattım.

-"Sana masal yaz demedim özet geçecektin sadece. Herneyse abin asla ricada bulunmaz kim bilir nasil tehdit etti doktoru."

Semih kafasını olumlu anlamda sallamıştı.

-"En son soyunu sopunu silerim lan diye bağırdığını duymuştum."

Daha fazla bu iki manyak ile uğraşmamak için yanlarından ayrıldım. Pat diye Polat'ın odasına girmiştim.

-"Kapısız köydenmi çıktın lan pu-"

Arkası dönük olan adam beni görünce hemen susmuştu.

-"Aynen kapısız köyden çıktım"

Kapıyı sakince kapatıp tekrar arkamı döndüm. Odası geniş ve baya ferahtı. Ortada kocaman yatak, arka bahçeye bakan boydan camlı balkon ve önünde iki tane tekli koltuk vardı. Sol tarafta duvarda olan geniş bir giyisi dolabı ve yanında bir kapı vardı. Daha fazla odayı incelemeyip kenardaki tekli koltuğa oturdum. Tam karşımda ayakta elleri eşofmanın cebindr bana bakan adama baktım. Bana hayırdır der gibu bakışlar atmaya başlamıştı.

-"Geçmiş olsuna geleyim dedim"

-"Bence sen kuzu gibi kurtun ayağına geldin"

Bir anda gözlerinde gördüğüm ifade ile geriye yaslandım. Resmen sen bittinn diyordu bana.

SAVCI HANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin