7. BÖLÜM

1.1K 48 0
                                    

Gözlerimi yavaşca açıp etrafa baktım. Yabancı bir odada olmam ilk başta şaşırtsada sonradan aklıma gelen gerçekler ile gözlerimi kapatıp geri açtım. Yavaşca yataktan kalkıp odanın içerisindeki banyoya geçtim. Yüzümü soğuk su ile yıkayıp işlerimi hallettim. Telefonumu elime alıp saate baktığımda 8'e geldiğini gördüm. 2 defa amcam tarafından aranmıştım. Ona karşı sinirli olsamda beni merak ettiği için aradım. Aradaki saat farkını umursamak istemiyordum şuanda. Kulağımda çalan telefon ile camın önüne ilerledim.

-"Efendim Umay"

Uyku sersemi gelen sesiyle derin nefes aldım.

-"Ben geldim amca onun için aramıştım."

-"Haberini aldım merak etme gittiğini biliyorum. Nasıldı ilk günün umarım sevmişsindir orayı"

-"Merak etme çok sıcak kanlılar hepsi beni çok beğendi."

Amcamın derin bir nefes aldığını duymuştum.

-"Umarım o aile sıcaklığı içindeki buzları eritir Umay"

Gülümsedim içimdeki o buzları eritemezdi hiçbir sıcaklık.

-"Ben kapatıyorum sende uykunu bölme görüşürüz"

Telefonu kapatıp kenara koydum hemen. Konuşmanın yine bana geleceğini tahmin etmiştim. Daha fazla camın önünde durmayıp dağılan yatağı düzelttim. Pijamalarımı çıkartıp yeşil üzeri çiçekli yırtmaç detaylı eteğimi giyindim. Beyaz t-sört giyinip eteğimin içine sıkıştırdım alt kısmını.

Beyaz spor ayakkabılarımı giyinip bağcıklarını bağladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Beyaz spor ayakkabılarımı giyinip bağcıklarını bağladım. Hafif bir makyaj yapıp saçlarımı tarayıp kendi haline bıraktım. Bileğime saatimi takıp diğer bileğime ince zincirli bilekliğimi taktım. Yuvarlak halka olan küpelerimi takıp yeşil renkte çiçekli kolyemi taktım. Parfüm sıkıp son kez üzerimi düzelttim. Telefonumu alıp odadan çıktım. Karşı taraftaki odanın kapısıda aynı anda açılmıştı. Polat üzerine giyindiği siyah gömlek ve siyah kumaş pantalon ile gayet şık duruyordu. Göz göze geldiğimizde kendimi toparladım.

-"Günaydın"

Yeni uyandığı için sesi kalın çıkmıştı.

-"Günaydın"

Karşılık verip merdivenlere ilerledim. Yavaşca merdivenlerden inip avluda oturan ev halkının yanına gittim.

-"Günaydın kızım rahat ettinmi gece"

Merve hanım hemen beni fark etmişti.

-"Günaydın rahat ettim teşekkürler"

Masadaki boş sandalyeye oturup sesiz kalmıştım. Herkes kendi yerine oturunca Mirza amca konuşmuştu.

-"Afiyet olsun"

Hep birlikte kahvaltı yapmaya başlamıştık. Aşırı yemek yiyen birisi olmadığım için az birşey peynir 3 tane zeytin ve bir parça omletten almıştım. Kahvaltı faslı boyunca tabağımdaki yiyecekleri ancak yemiştim.

SAVCI HANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin