Kapımın çalmasıyla uyanmıştım, gözlerimi ovalayarak kalkmıştım yataktan. Kapıyı açtığımda Öykü gülümsemeyle karşılaşmıştı benimle.
-"Evet güzelim hadi hazırlan birlikte aşağıya inip güzel.bir kahvaltıdan sonra havuz başında güneşlenelim."
-"Sabahın köründe ne işimiz var yaa"
-"Sabahın körümü saat 12 tatlım hadi"
Oflayarak banyoya geçip yüzümü yıkadım. Öykü'de arkamdan içeriye girmişti. Giyinme odasına geçip kırmızı mayomu giyindim.
Üzerime ise kırmızı bir elbise alıp onu giydim.
Hasır çantama güneş kremi, pareo, telefon, cüzdan, saç tokası bir kaç birşey daha koydum. Kırmızı rengindeki terliğimi giyip güneş gözlüğümü saçlarımın arasından geçirip kafama taktım. Parfümümü sıkıp çantamı elime alıp çıktım.-"Hadi çıkalım hazırım"
Öyküde benim gibi siyah çiçekli bir elbise giyinmişti. Eline aldığı siyah hasır çantasıyla kombini tamamlamıştı. Beraber odadan çıkıp kapıyı kapattım. Asansöre ilerlerken peşimizden gelen 2 adam dikkatimi çekmişti.
-"Arkamızdakiler kim?"
Öykü'ye sorduğum soruyla arkasına dönüp bakmıştı.
-"Kim olacak kesin Savaş beyin adamlarıdır"
Umursamayıp restorant katına inmiştim. Kapıdan içeriye girdiğimiz zaman tam karşıda oturan Aysu, Nazlı, Savaş ve Polat'ı görmüştüm.
-"Yanlarına oturalım hadi"
-"Ben oturmam o masaya eğer bizi çok önemsiyorlarsa bizi beklerlerdi kahvaltı için. Yürü cam kenarına oturalım"
Umursamaz tavrım ile onlara bakmadan başka masaya ilerledim. Öykü'de peşimden gelip karşıma oturmuştu. 2 kişilik kahvaktı siparişi verdikten sonra telefonum ile ilgilenmeye başladım. Ne zamandır girmediğim sosyal medyaya girip biraz kurcaladım. Polat, Savaş ve ailesi beni takip etmeye başlamıştı. Bende onlara geri takip isteği göndermiştim. Kafamı telefonumdan kaldırdığımda kahvaltımızda gelmişti. Polat ve Savaş'ın oturduğu masaya bakmamıştım hiç. Beni umursamayanı bende umursamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVCI HANIM
General FictionKokusunu soluduğum zaman hayata dayir bir amacımın olduğunu hissetmem normaldi sanırsam. Sonunda müzik sona ermiş ve kimseyi umursamadan gözlerimizi birleştirmiş öylece duruyorduk. -"Bana iyi geliyorsun Umay beni sakinleştiriyorsun yaşamama sebep su...