43. BÖLÜM

132 11 0
                                    

Polat sözünde durup mangalın başına geçmişti. Keyifli bir şekilde mangalı yakıp sunumunu yapmıştı. Hepimizin yüzünde bir gülümseme oluşmuştu. Afiyetle yemeklerimizi yeyip çaylarımızı içmiştik. Tatlılarımızı yedikten sonra toparlanıp konağa geçmiştik. Kimseye birşey söylemeden odamıza çıkıp uyumuştuk.

Şimdide yanaklarıma konan sulu öpücükler uyandırmıştı beni. Bilerek gözlerimi açmadan bekliyordum. Iyice bana sokulup saçlarımı koklayan Polat gülümsememe neden olmuştu.

-"Güzelim"

O eşsiz sesi kulaklarıma dolunca yavaşca kolları arasında döndüm. Kara gözlerindeki aylardır sönen parıltılar yerine gelmişti.

-"Günaydın babamız"

Konuşmam ile gözleri mutlulukla dolmuştu.

-"Babanız size kurban olsun"

Yanaklarımı sıkıp sulu sulu öpmüştü.

-"Bakıyorum enerjin yerine gelmiş"

-"Sen bebeğimiz benim en büyük enerjimsiniz"

Burnumun ucunu öpüp gülümsedi. Yattığım yerden yavaşca doğrulup ayaklarımı yataktan sarkıttım.

-"Hadi kalkalım daha hastahaneye gideceğiz"

Dün doktor'dan randevu almıştık, ilk kez bebeğimizi görecektik. Ayağa kalkıp karşıdaki banyoya ilerledim. Yüzümü soğuk suyla yıkayıp havluyla kuruladım. Banyodan çıkıp dolabın önüne ilerledim. Üzerimdeki pijama takımı çıkartıp katlayarak yerine koydum. Askılıktan koyu mavi diz kapaklarıma kadar gelen v yaka bir elbise aldım. Askısıyla birlikte yatağın üzerine koydum. Kenarda duran boy aynasına yansıyan görüntüm ile durdum. Gözlerim düz karnımda küçük ve hafif çıkıntıya takıldı. Gülümseyip elimi karnıma koyup dolabın kapaklarını kapattım. Polat banyodan çıkınca gözleri beni bulmuştu. Yatağın üzerindeki elbiseyi alıp üzerime geçirdim. Saçlarımı elbisenin içinden çıkartıp elimle düzelttim. Hafif bir makyaj yapıp saçlarımı taradım. Parfüm sıkıp krem rengi kol çantama eşyalarımı koydum. Aynı renk tonundaki topuklu ayakkabılarımı'da giyinince hazırdım. Kol düğmesini takmaya çalışan eşimin yanına ilerleyip yardım ettim.

-"Teşekkür ederim güzelim"

Gülümseyip ceketini düzeltip yanağından öptüm.

-"Benim bebeğimin güzellee güzeli annesi. İyiki seni tanımışım iyiki hayatıma girmişsin ve iyiki benim yanımdasın. Allah ne bebeğimizin ne senin yokluğunu bana göstermesin."

Gözleri dolu dolu konuşup dudaklarını anlıma bastırıp derin bir nefes çekti.

-"Biz hep senin yanında olacağız sevgilim"

Kollarımı beline dolayıp başımı kalbine yasladım. Bir ritimde atan kalbi huzur veriyordu.

-"Hadi kahvaltıya inelim annemgile söyleyeceğiz daha"

-"Tamam"

Çantamı alınca birlikte odadan çıktık. El ele merdivenlerden inip hazırlanmış masaya ilerledik. Herkes çoktan oturmuş kahvaltısına başlamıştı.

-"Günaydınn"

Geniş bir gülümseme dudaklarıma yer edinmişti.

-"Günaydın kızım"

Yerlerimize oturunca tabağıma kahvaltılıklardan koydum.

-"Dede"

Tahir dede elindeki cam bardaktan çayını içip Polat'a baktı.

-"Söyle oğlum"

-"Dede olacaksın"

Bir kaç saniye kimse birşey anlamamıştı.

SAVCI HANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin