Κ1

14.3K 671 17
                                    

"Αλίκη , ξύπνα φτάσαμε " άκουσα την φωνή του μπαμπά μου να φωνάζει .
Σήκωσα το κεφάλι μου απο το τζαμί και άνοιξα τα ματιά μου κοιτάζοντας τον . "Μα κοιτά , δεν είναι υπέροχο ;" Ρωτησε ενθουσιασμένος και εγώ έκανα μια γκριματσα αηδιας οταν αντίκρισα το μεγάλο κτίριο . "Βλέπω χαίρεσαι πολύ που αφήνεις την κόρη σου εσωκλειστη σε ενα σχολείο 3ης ώρες μακρυά απο το σπίτι " απάντησα σταυρώνοντας τα χέρια μου μπροστά στο στήθος μου . "Δεν είχα άλλη επιλογή , με έφερες στα όρια μου " απάντησε θυμομενα . "Μα γιατί τι έκανα ;" Ρώτησα μουτρομενη , "τι έκανες ; Λοιπόν θα σου πω εγώ τι έκανες , πηγές με αυτο το χαζο συγκρότημα σου και παίξατε σε ενα μαγαζί γεμάτο ναρκωμανοις και βιαστές , πραγματικά απο οτι βλακεία έχεις κάνει αυτή είναι η μεγαλύτερη " ειπε νευριασμένος ."μα δεν φταίω εγώ ρε μπαμπά , δεν ήξερα που θα μας πανε . Σε παρακαλώ ξανασκευσουτω έχουμε ακόμα λίγο χρόνο για να φύγουμε " παρακάλεσα πιάνοντας τον απο το μπράτσο για να μην ανοίξει την πόρτα του αυτοκινήτου . "Αρκετά ανέχτηκα , είσαι πολύ τυχερή που σε άφησα να πάρεις την κιθάρα σου μαζί " απάντησε και ξέφυγε απο το χέρι μου ανοίγοντας την πόρτα . Αυτο έλειπε να μην με αφήσει να πάρω την κιθάρα μου μαζί , αν το εκανε δεν θα κουνιομουν απο το σπίτι που να χτυπιοταν ολόκληρος στο πάτωμα . Και ομως δεν εφταιγα εγώ για αυτο που έγινε με το μαγαζί , αν αυτός ο μαλακας ο Δημήτρης δεν το κανόνιζε τωρα θα ήμουν σπιτάκι μου .
Άνοιξα την πόρτα βαριεστημένα και άρπαξα βίεα την βαλίτσα μου απο τα χέρια του πατέρα μου , εβαλα την κιθάρα στους ώμους μου και τον πήρα αγκαλιά . "Χαιρετίσματα στην Μαμα " είπα και του γύρισα την πλάτη προχωρώντας . "Σαγαπω " τον άκουσα να φωνάζει και γύρισα να τον αντικρισω . "Και εγώ πολύ " φώναξα πισω και υστερα τον είδα να μπαίνει στο αυτοκίνητο και να φεύγει . έβγαλα ενα μουγκρητο αγανάκτησης κοιτοντας τον ουρανό και υστερα το κτίριο .
Μπήκα μέσα και κοίταξα έκπληκτη . Μπροστά μου απλωνόταν ένας μεγάλος διάδρομος με αριστερα και δεξιά ντουλαπάκια , λίγα λεπτά αργότερα το κουδούνι ακούστηκε και οι μαθητές άρχισαν να βγαίνουν . Μάλλον θα ήταν η τελευταία ώρα αφού πολλά παιδιά φώναζαν "επιτέλους " και προχωρούσαν ποιο μέσα για τα δωμάτια τους . Ένιωσα περίεργα οταν είδα τις κοπέλες να βγαίνουν . Φορούσαν φούστες ή κολλητά τζιν που αναδείκνυαν το σωμα τους , ενώ τα μαλλιά τους ήταν χτενισμένα λες και είχαν βγει απο κομμωτήριο . Ένιωθα τέλειος έξω απο τα νερά μου , ήμουν εντελώς διαφορετική . Φορούσα ενα τζιν με πολύ ανοιχτά σκισιματα , μια μαύρη κολλητή μπλούζα και τα κάστανα μαλλιά μου ήταν κάτω ενω με ενα τσιμπιδάκι είχα μαζέψει τις τούφες που έπεφταν στο πρόσωπο μου . "Σκατα " μου ψιθύρισα οταν είδα τα υπόλοιπα παιδιά να με κοιτάνε με μισό μάτι . Το ήξερα οτι ήταν κακιά ιδέα να έρθω εδώ . Προχωρισα προσπαθώντας να εντόπισω το δωμάτιο μου , ειχε τον αριθμό" 67" απο οτι έγραφε το χαρτί που μου έδωσε ο Μπαμπας μου , το κοιτούσα ως που δεν πρόσεξα και έπεσα πάνω σε κάποιον ενω ενα καυτό υγρό έπεσε πάνω μου . Άνοιξα το στομα μου περνώντας μια βαθύα ανάσα έκπληξης . "Πρόσεχε που πατάς " ακούστηκε μια αντρική φωνή και σήκωσα το βλέμμα μου απο την λεκιασμενη μου μπλούζα για να τον κοιτάξω . Οοο Θεέ μου τι δημιούργιμα είναι αυτο ; Το αγόρι που βρίσκεται απέναντι μου είναι θεός , φοράει ενα τζιν και μια μαύρη κολλητή μπλούζα , έχει καστανόξανθα μαλλιά και γαλάζια μάτια ,φτάνει φτάνει δεν περιγράφω άλλο γιατί μπορεί να μου πέσουν τα σαλια .ενιωσα οτι με γδυνει με τα μάτια καθώς με κοιτούσε απο πάνω μέχρι κάτω με ενα στραβό χαμόγελο αφού κατάλαβε οτι έκανα και εγώ το ίδιο . "Οο Θεέ μου , Εντ τι έπαθε η μπλούζα σου ;" Ακούστηκε μια γυναικεία φωνή μιας κοπέλας που σε δευτερόλεπτα βρέθηκε δίπλα του . Ήταν Ντυμένη με μια κοντή μπλούζα και φούστα ενω τα κόκκινα μαλλιά της ήταν μαζεμένα σε έναν τέλειο κοτσο ."τίποτα απλά πέσαμε ο ένας στον άλλο και γίναμε χάλια " ειπε δείχνοντας εμένα και το πλαστικό ποτήρι του καφέ του που ήταν πεσμένο στο πάτωμα . "Κοπέλα μου ξέρεις πόσο ακριβό είναι αυτο το μπλουζάκι ; " είπε νευριασμένη ενω το αγόρι ειχε ενα αδιάφορο βλέμμα καθώς την κοιτούσε που έτριβε την μπλούζα του . "Καλά ντέ μην σκας και εμένα κάνει 5€ απο την λαϊκή αλλά δεν κάνω έτσι " απάντησα ανασηκωνοντας τους ώμους μου αδιάφορα . Η κοπέλα με κοίταξε με δωλοφονικο βλέμμα ενω το αγόρι δαγκωσε το κάτω χείλος του προσπαθώντας να συγκρατήσει το γέλιο του . Πλισιασα κοντά του και μύρισα την μπλούζα του . " χμμμ espresso " είπα χαμογελοντας στην κοπέλα ειρωνικά . Έκανα ενα βήμα αριστερά και εξαφανίστηκα γελοντας στον διαδρομο .

67....67... Α νατο επιτέλους . Σκέφτηκα και άνοιξα την πόρτα , αλλά δυστυχός δεν ημουν μόνη μου στο δεξί κρεβάτι ήταν ξαπλωμένη Μπρουμιτα μια κοπέλα η οποία δεν φαίνεται να έχει καταλάβει την παρουσία μου , αριστερά και δεξιά υπήρχαν δυο κρεβάτια τα οποία τα χώριζε ενα κομοδίνο , επίσης πάλι αριστερά και δεξιά υπήρχαν δυο θρανία , δίπλα απο το δεξί υπήρχε ενα ψυγιακι ενω στο αριστερό μια ντουλάπα . Το μόνο που δεν έβλεπα ήταν το μπάνιο και αυτο με ανησυχούσε αρκετά . "Κμχ ..." Έβηξα και η κοπέλα σηκώθηκε αστραπιαία και κάθησε στο κρεβάτι της σε ίσια θέση προσπαθώντας να φτιάξει τα μαλλιά της . Κοίταξα λίγο την μεριά της και το βλέμμα μου έπεσε στην θήκη του κινητού της που έγραφε "arctic monkeys " και αμέσως κατάλαβα οτι ήταν δικιά μου αυτή . "Μην ανησυχείς , μπορείς να σταματήσεις να το παίζεις ωραία μου κυρία , δεν είμαι μια απο αυτές " είπα και καθησα στο κρεβατι που θα ήταν δικό μου απο εδώ και πέρα . Η κοπέλα ξεφυσιξε και άφησε τον εαυτό της ελεύθερο . "Σε ευχαριστώ παντοδυναμε " ειπε σηκώνοντας τα χέρια της κοιτάζοντας το ταβάνι . Έβγαλα ενα γελακι με την αντίδραση της και την κοίταξα που με επεξεργαζόταν με ενα τεράστιο χαμόγελο . Ήταν πολύ γλυκιά , ειχε γαλανα μάτια και ξανθά κυματιστα μαλλια που έπεφταν χαριτωμένα στους ώμους της . Φορούσε ενα κολλητό τζιν παντελόνι και μια άσπρη λίγο κοντή μπλούζα . "Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο θέλω να τις βάλω στην σειρά μια μια και να τους ρίξω χαστούκια τοσο ψωνάρες που είναι " ειπε και μου έπιασε το χέρι για χειραψία . "Είμαι η Βάσω " ειπε κουνοντας τα χέρια μας , "είμαι η Αλίκη χαίρομαι που δεν έχω συγκάτοικο μι-μου-απτου" είπα χαμογελοντας . "Εγώ να δεις " απάντησε χαρούμενη . "Να σου πω ρε Βάσω , που είναι το μπάνιο ; Γιατί πριν ένας βλάκας δεν πρόσεχε που πατούσε και με λέρωσε με τον καφέ του " είπα δείχνοντας την μπλούζα μου . "Α ναι τα μπάνια , εμ είναι στο τέλος του διαδρόμου , και μια τελευταία πληροφόρηση , είναι κοινόχρηστα " είπα και ξυνισα την μούρη μου . Δεν νομίζω οτι θα περάσω και πολύ καλά εδώ μέσα .

Hiii!!!! Λοιπόν αυτο είναι το πρώτο κεφάλαιο της νέας μου ιστορίας ( έχω άλλες δυο ,love in mysterious way και forever (on hold ) αν θέλετε ρίξετε μια ματιά και σε αυτές .
Ελπίζω να σας άρεσε το πρώτο παρτ , το επόμενο θα μπει την Πέμπτη !!!
Kisses !!!

let's get ridiculousWhere stories live. Discover now