Κ33

4.8K 439 16
                                    

"Αγόρι μου " φώναξα χαροπά οταν μπηκα μεσα στο δωμάτιο του νοσοκομείου . "Που εισαι κοριτσι μου " ειπε γεμάτος χαρά και σηκώθηκε χωνοντας με στην αγκαλιά του . Φίλησε το κεφαλι μου και χαχάνισα . "Εισαι καλα ; Συγγνώμη που δεν ήρθα να σε δω απλά εχουμε ενα θεματάκι " του ψιθύρισα και εκεινος έπιασε το χερι μου και με έβαλε να καθισω στο κρεβατι δίπλα του . "Πες μου τι έγινε τωρα που πανε για καφέ " μου ψιθύρισε διχνωντας μου με το βλέμμα του τον Εντ και την Ολίβια που έβγαιναν έξω . " λοιπόν την φίλη μου την Βάσω την θυμάσαι ;" Ρώτησα και χαμογέλασε πονηρά . "Ποιος την ξεχνάει αυτην την ξανθιά κοπελαρα ."
"Ε λοιπόν αυτη η κοπελαρα εχει μια σχέση εδώ και καιρό αλλα δυστυχώς ξέρεις πάνω στο γλέντι τους έγινε μια απροσεξία και η κοπέλα έμεινε έγκυος " είπα και ο Έρικ εκανε ενα βλέμμα που Φανερώνε πόσο λυπάται για την φίλη μου . "Και τωρα τι θα κάνουν ; Το εχει πει στον πατέρα ;" Ρωτησε οτι θα ρώταγε ο κάθε ένας ."δυστυχώς ο πατερας δεν ξέρει τιποτα απο όλα αυτά και εχθές που πηγε να το πει δίστασε και βρήκε κατι άλλο " απάντησα απογοητευμένη απο την Βάσω .
"Πρέπει κατι να κάνουμε με την εγκυμοσύνη " απαντησε τυλίγοντας το χερι του γύρο απο τους ώμους μου ξεφυσοντας . "Το ήξερα " η φωνή του Εντ μας εκανε και τους δυο να πετακτουμε απο την θέση μας οταν τον είδαμε να ανοίγει την πόρτα με φορα . "Γιατι δεν μου το έλεγες τοσο καιρό οτι θα γίνω πατερας ;" Ρωτάει και κοιταω τον Έρικ χαμογελαστή , μου κουναει τα φρυδια με νόημα οτι ήρθε η ώρα μετα απο τόση στεναχώρια , πιροβολισμους και εγκυμοσύνες να κάνουμε και λίγη πλάκα . Γυρνάω το κεφαλι μου κοιτώντας το αγόρι μου με στεναχωρημένο βλέμμα . "Συγγνώμη που δεν στο έλεγα τοσο καιρό " λεω κανωντας οτι ειμαι έτοιμη να βάλω τα κλάματα . Σηκώνομαι απο το κρεβατι κλείνοντας το ματι στον Έρικ πριν ξανα κοιτάξω τον Εντ . "Ελπιζω να μην σε πειράζει που θα έχουμε και εναν τρίτο στην παρέα " λεω χαϊδεύοντας την κοιλιά μου , πιάνω το χερι του και το βάζω πάνω της κανωντας τον να την χαϊδεψει κυκλικά . "Ημουν απρόσεκτος συγγνώμη ελπιζω να μην σου πέρασε ποτε απο το μυαλό οτι δεν το θελω " ειπε φανερά λυπημένος απο την όλη κατάσταση . "Σαγαπω να το ξέρεις " μου λέει γλυκά και δεν μπορώ να μην τον φιλησω . Με κολλάει κοντα του και με φιλάει γλυκά . "Άντε βρε και θα το βαφτίσω εγω .... Βρασιδα θα το πούμε το παιδι " ο Έρικ πετάγεται και σταματάω να φιλάω τον Εντ αρχίζοντας ενα μεγαλο διαρκείας γελοίο στο οποίο ακολουθεί ο Έρικ . "Ρε εδώ η Αλίκη ειναι έγκυος απο τα 17 και εσείς γελάτε ;" Ρωτάει ενοχλημένος ο Εντ και τυλίγω τα χερια μου γύρω απο τον λαιμό τουπροσπαθωντας να κρατήσω την επιθυμία μου να γελασω. "Δεν ειμαι ρε μωρο μου αλλα πρέπει να μάθεις να μην έρχεσαι ήσυχα απο έξω για να κριφακουσεις και μάλιστα να βγάλεις και λάθος εντιπωσεις " του χαμογελάω αθώα και εκεινος χώρις να μιλήσει με αρπαζει φιλωντας με με χαρά , κατι που με άφησε έκπληκτη , κανονικά έπρεπε να θυμωσει μετα απο αυτην την αναστάτωση που του προκάλεσα .
"Ο θεε μου τι ανακούφιση ειναι αυτη μετα από τοσο ανχος απο τα τεστ που βρήκα " λέει ξεφυσοντας , τον κοιταω σμίγοντας τα φρυδια μου , σκατα είδε τα τεστ . Εγω νόμιζα οτι ακουσε τα τελευταία λόγια του Έρικ πριν λιγο . " ειδες τα τεστ ;" "Ναι μια φορα που έψαχνα το κινητό μου , αλλα αν δεν ειναι δικα σου ποιας ειναι ;" Ρωτάει και τωρα ειναι η σειρά μου να με πιάσει το ανχος μου. "Αλίκη πες μου οτι δεν ειναι της Βάσως " λέει αναστατωμένος για το φίλο του . "Εμ ... Καλε πως σου ήρθε αυτο ;" Πως θα τα μπαλωσω εγω τωρα γαμωτο σου Βάσω . "Ειναι της φίλης μας της Ξένιας , ειχε έρθει μια φορα και της τα έδειξε ,μετα τα ξέχασε εκεί και η Αλίκη τα έκρυψε , τα ειχε δείξει και σε εμενα πριν παει στην Αλίκη " πετάγεται ο Έρικ κανωντας με να θελω να τον πάρω μια τεράστια αγκαλιά που τα μπαλωσε τοσο εύκολα . "Ναι αυτο ειναι " πετάγομαι για να τον βεβαιωσω και δείχνει να το πιστεύει . "Τέλος πάντων πάω λιγο στην Ολίβια πρέπει να την εχει πάρει ο ύπνος στις καρέκλες έξω , όλα αυτά τα βραδιά σε προσέχει " λέει στον Έρικ πριν κλείσει την πόρτα πισω του . "Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο σε αγαπω αδελφέ μου " του ψιθυρίζω καθως τον αγκαλιάζω σφιχτά . "Και εγω σαγαπω μικρή " γελάει σιγανα χαϊδεύοντας την πλάτη μου τριφερά . Πραγματικά ειναι οτι καλύτερο θα μπορούσα να ζητήσω για αδελφό , νιώθω ο ποιο τυχερός άνθρωπος που εχω αυτούς τους φίλους και αυτο το αγόρι .
.
.
Λίγοι μήνες αργότερα :

let's get ridiculousDonde viven las historias. Descúbrelo ahora