"Σήκω πετάμε για Ελλάδα " ο Έρικ φώναξε και σηκώθηκα πανικόβλητη , αρπαξα την βαλίτσα μου και ο Έρικ το κινητό του . Τρέξαμε στις σκάλες και μπήκαμε γρήγορα στο αυτοκίνητο . "Δεν το πρόσεξε το κοριτσάκι μου " ο Έρικ ψιθύρισε όλο θυμό και έδωσε μια δυνατή στο τιμόνι . "Έρικ ηρεμησε , νομίζεις οτι ήθελε να του απαγάγουν την αδελφή του ;" Ειπα όσο ποιο ήρεμα μπορώ .
Βγήκαμε ο απο το αυτοκίνητο και τρέξαμε για να βγάλουμε εισητηριο .Όταν επιτέλους μπήκαμε στο αεροπλάνο τα πόδια του Έρικ δεν σταμάτησαν να τρέμουν από το άγχος του ενώ τα μάτια του φαίνονταν δακρυσμένα, του έπιασα το χέρι έτοιμη να κλάψω και εκείνος το έσφιξε χαϊδεύοντας το γλυκά με τον αντίχειρα του '' θα την βρούμε ψυχή μου . Και όταν το κάνουμε θα πνίξω αυτόν τον μπάσταρδο με τα ίδια μου τα χέρια'' μου ψιθυρίζει και προσπαθώ να κρατήσω τα δάκρυα μου . ''αν πάθει κάτι ...'' ψιθυρίζει και κοπανάει με την γροθιά του το μπροστινό κάθισμα . Του πιάνω και εκείνο το χέρι τοποθετώντας το στις χούφτες μου χαϊδεύοντας το για να τον ηρεμήσω . Γέρνω πισω στο κάθισμα και προσπαθώ να πάρω σωστές ανάσες , "θα ειναι μια χαρα " ψιθυρίζω στον εαυτό μου για να τον κάνω να το πιστέψει και κλεινω τα ματια μου για να ηρεμήσω .
****"Μαλάκα δεν μου την πρόσεχες " ο Έρικ φωνάζει οταν μπαίνουμε μεσα στο δωμάτιο του Εντ αρπάζοντας τον απο τον λαιμό και κολλοντας τον στον τοιχο . "Εγω δεν την πρόσεχα ; Για την αδελφή μου μιλαμε , Έρικ ξέρεις τι ειναι ικανός να κανει το Σέθ ; " ο Εντ ρωτάει όσο ποιο ψυχρεμος μπορει αλλα ο Έρικ δεν δείχνει να ηρεμει και τον σφυγγει ακόμα ποιο πολυ στον τοιχο .
Όλο αυτο που σιμβενει μπροστα μου δεν μπορει να μου προκαλέσει τιποτα άλλο παρα μονο δάκρυα , τα οποια εχουν αρχίσει να τρέχουν χώρος σταματημό . "Καλα πόσο μαλάκες εισται ; Εδώ δεν ξέρουμε απο στιγμή σε στιγμή το τι θα σιμβει στην Ολίβια και εσείς πλακονεστε ;" Φωνάζω με θυμό και ο Έρικ φαινεται να καταλαβαίνει και αφήνει τον Εντ . "Σορρυ αδελφέ , απλα .... Δεν ήξερα τι έκανα " κουνισε το κεφαλι του πέρα δώθε και κάθισε στο κρεβατι . "Και τωρα τι κάνουμε ;" Ρώτησα οταν κάθισα διπλα του και ο Εντ απέναντι . "Πρέπει να περιμένουμε τηλεφώνημα απο τον παπάρα " ο Εντ απαντησε με τα πόδια του να πηγαίνουν πανω κατω απο την αναστάτωση .
"Παιδια το έγινε ; Η Ολίβια ειναι καλα ;" , μια κατατρομαγμενη Βάσω άνοιξε την πορτα με το χερι της πανω στην κοιλιά της . Ο Κώστας έτρεξε πισω της πιάνοντας την μέση της . "Αγαπη μου , πρέπει να πας στο δωμάτιο σου και να εισαι ήρεμη " ο Κώστας της ψιθύρισε αλλα εκεινη δεν έδειξε πως ακουσε , αμέσως κάθισε διπλα στο Εντ αγκαλιάζοντας τον .
... Περάσαμε ώρες έτσι αγκαλιασμένοι , εγω με τον Έρικ και ο Εντ με την Βάσω και τον Κωστα , το κινητό του Εντ ήταν τοποθετημένο πανω στο κομμωδινο φορτισμένο και έτοιμο για μια οχι και τοσο πολιτισμένη συζήτηση με τον Σέθ .
Ξεφυσιξα και ο Έρικ με έσφιξε ακόμα ποιο πολυ πανω του , έπιασα με δυναμη στις χούφτες μου την μπλούζα του και χώθηκα ποιο πολυ κρύβοντας το πρόσωπο μου στο στήθος του .
Ξαφνικά το κινητό άρχισε να χτυπάει και όλοι πεταχτικαμε απο τον φόβο μας .
Ο Εντ το άρπαξε και το σήκωσε με θυμό μεσα του . "Μπάσταρδε που ειναι η αδελφή μου ; " , φώναξε εξοργισμένος βάζοντας τον σε ανοιχτή ακρόαση για να ακούμε όλοι μας . "Τς τς τς , μα τι αγένεια ,να μιλάς έτσι στον άνθρωπο που εχει την ζωη της αδελφής σου στα χερια του " χλεύασε και ενιωσα το χερι τον Έρικ να σφυγγει το δικό μου δυνατά απο θυμό . "Τι θες ;" Ρωτησε ξερά ο Εντ και ο Σέθ γέλασε . "Λεφτά , πολλά λεφτά ... Να μωρέ ξέρεις χρωστάω , παλιά την ειχα του χεριού μου την αδελφούλα σου αλλα τωρα μου το παίζει έξυπνη κατάλαβες ; " ειπε χαλαρά και μια φωνή ακούστηκε απο μεσα που ήταν πιθανόν της Ολίβιας . "Εντ μην του δώσεις τιποτα , προτιμώ να πεθάνω " ούρλιαξε . "Σκασε μαλακισμένη " ο Σέθ της φώναξε και ενα δυνατός ήχος σαν χαστούκι ακούστηκε . Άθελα μου έβγαλα μια μικρή τσιριδα καλύπτοντας επιτα το στομα μου και σφιγγοντας το χερι του Έρικ . "Αν το λμισεις και την βαρέσεις ξανα θα σε βρούνε νεκρό " ο Έρικ ούρλιαξε με το πρόσωπο του κόκκινο απο οργή . "Ακουσε με ... Αν την θέλεις πισω , θα πρέπει να πληρώσεις , θελω 2.000€ σε 4 ώρες , να τα φέρεις στον παλιό σταθμό , αλλιώς ξεχνά την Ολίβια " ειπε και το έκλεισε χωρις κατι παραπάνω .
ESTÁS LEYENDO
let's get ridiculous
Romance"Ο ο...έλα τώρα , μην γίνεσαι αντικοινωνική " είπε τραβώντας με από το μανίκι για να με σταματήσει . "Δεν γίνομαι αντικοινωνική απλά δεν σε πάω καθόλου " απάντησα και εκείνος χαμογέλασε στραβά . Η Αλίκη είναι ένα διασκεδαστικό και δραστήριο κορί...