Κ3

6.4K 562 25
                                    

"Ακόμα δεν ήρθες και κανείς θραύση Αλικάκη " ειπε η Βάσω κλείνοντας μου το μάτι . "Τι ; Όχι , ποτέ δεν κάνω θραύση , όλοι.νομιζαν οτι τα είχα με τον Έρικ οπότε την γλίτωνα απο τα ψόνιο σαν αυτόν " είπα παίζοντας με την άκρη της Καλτσάς μου στριφογυρίζοντας την στο δάχτυλο μου . "Και ποιος ήταν το ψόνιο ;" Ρωτησε καθώς έπαιζε με την άκρη μιας τούφας της . "Εμμμ κάτσε να δεις πως τον έλεγαν" είπα προσπαθώντας να το παίξω αδιάφορη ενω κανονικά θυμόμουν πολύ καλά το ονομα του . "Α ναι μωρέ , Εντ " απάντησα και η Βάσω άνοιξε το στομα της και γουρλωσε τα ματιά της . "Ο Εντ ; Σου την έπεσε ο Εντ και μάλιστα τοσο χοντρά ; ο Θεέ μου τον γουστάρει το μισό σχολείο αλλά καμία δεν το λμάει να του πει κάτι επειδή τα έχει με την Λουσι , βέβαια αυτός τις αλλάζει σαν τα πουκάμισα , και σε λίγο θα έρθει και η σειρά της " είπε ανασικωνοντας τα φρύδια της πάνω κάτω πονηρά ."δεν υπάρχει περίπτωση " απάντησα σηκώνοντας τα χέρια μου στον αέρα και κουνώντας αρνητικά το κεφάλι μου . "Ποτέ μην λες ποτέ " απάντησε και σηκώθηκε. "Πάω για μπάνιο τα λέμε σε λιγάκι " ειπε άρπαξε το τσαντάκι της και έκλεισε την πόρτα συγοτραγουδοντας .

Μετά απο λίγα λεπτά η κοιλιά μου αρχήσε να διαμαρτύρεται καθώς είχα να φάω από το πρωί. Σηκώθηκα και άνοιξα την πόρτα κοιτώντας τον διάδρομο , ήταν άδειος και δεν είχα κανέναν να ρωτήσω για το που είναι η τραπεζαρία. Σκατά ... Πεινάω τόσο πολύ . Κοίταξα πάλι δεξιά και αριστερα αλλά τίποτα , χμμ ίσος οι γείτονες να ξέρουν . Σκέφτηκα και πλησίασα την διπλανή πόρτα , έκανα μπουνια το χέρι μου και χτύπησα την πόρτα .

Όταν άνοιξε μπροστά μου εμφανίστηκε ποιος άλλος ; Ο Έντ .... Γαμώ την τύχη μου .

Γούρλωσα τα ματιά μου και έκανα μεταβολή για να φύγω αλλά με έπιασε απο τον καρπό και με γύρισε κολλώντας με πάνω του . "Που πας γλύκα ; Βλέπω ήμαστε γειτονάκια " είπε και μου έκλεισε το μάτι πονηρά , '' πως και απο την πόρτα μας ; σου έλειψα και ήρθες να με δεις ;'' ρώτησε όλο σιγουριά για τον εαυτό του. '' ναι να είσαι σίγουρος , μου έλειψε πολύ η σκατόφατσα σου'' απάντησα και το χαμόγελο του σβήστηκε παίρνοντας ένα σοβαρό ύφος , πλησίασε κοντά μου και ακούμπησε το μέτωπο του στο δικό μου κοιτώντας με με θυμό . '' θα έρθει η στιγμή που θα παρακαλάς για να δεις αυτήν την φάτσα'' είπε και έβγαλα ένα μικρό γελάκι απομακρύνοντας το μέτωπο μου από το δικό του . '' κοίταξε να δεις , δεν μου αρέσουν τα αγοράκια '' είπα και γούρλωσε τα μάτια του . '' μου αρέσουν οι άντρες , οπότε δεν νομίζω ότι θα ταιριάξουμε '' πρόσθεσα και του γύρισα την πλάτη τινάζοντας τα μαλλιά μου και προχωρώντας στον διάδρομο.

Τελικά δεν ήταν και τόσο δύσκολο να βρω την τραπεζαρία , άρπαξα δυο σοκολάτες , πλήρωσα και άρχισα να τρέχω προς το δωμάτιο διότι τώρα συνειδητοποίησα ότι ήμουν με τις κάλτσες μου και δεν ήθελα να γίνω ρεζίλι από την πρώτη μέρα, πολλά μπλεξίματα έχω μέχρι τώρα.
Καθώς προχωρούσα , έξω απο την πόρτα του Εντ ήταν ενα ζευγάρι , το αγόρι ειχε κολλήσει το κορίτσι στον τοίχο και το φίλαγε λες και ήθελε να ξεσπάσει πάνω σε κάτι . Μου πήρε λίγα λεπτά για να καταλάβω οτι αυτός ήταν ο Εντ με την Λουσι και αμέσως ξυνισα την μούρη μου . "Βρήτε ενα δωμάτιο " είπα και η κοπέλα γυρισε και με κοίταξε . "Έχεις κάποιο πρόβλημα ;" Ρωτησε κουνώντας τα δάχτυλα της πέρα δοθε . Μαλάκο . "Απλά δεν νομίζω οτι θέλουμε να δούμε live τσόντα στον διάδρομο , εκτός και αν εσύ είσαι άνετη απο οτι βλέπω οπότε τότε δεν υπάρχει πρόβλημα " είπα και ο Εντ έβγαλε ενα μικρό γελάκι ενό η κοπέλα κοκκίνισε . " φιλάκια " είπα κουνώντας τα δάχτυλα μου για χαιρετισμό και έκλεισα την πόρτα μπαίνοντας στο δωμάτιο μου . "Οοο σοκολάτες " φώναξε ενθουσιασμένοι η Βάσω και εγώ πετάχτηκα απο τον φόβο μου . "Αμάν ρε Βάσω με κατα τρομάξες " είπα βάζοντας το χέρι στην καρδιά και αναπνέοντας βαριά . "Καλά καλά , φέρε τωρα μια , έχω να φάω σοκολάτα πολύ καιρό " πετάχτηκε αρπάζοντας την μια . Άνοιξα το στομα μου απο την έκπληξη ," μα πως αντεχεις χωρίς σοκολάτα ; Εγώ δεν αντέχω γενικά χώρος φαγητό ή γλυκό . "Εμενα μου λες ; Είμαι μια απο τα ίδια , απλά με τις "φίλες" που έχω κάνουν συνέχεια δίαιτα και οπότε πάω σε κάτι γλυκό ξυνιζουν και αρχίζουν και κριτικάρουν για πόσες θερμίδες έχει " ειπε καθώς έκοβε ενα κομμάτι . "Θα τις είχα γραμμένες όλες και απλά θα έτρωγα " απάντησα σηκώνοντας τους ώμους μου αδιάφορα . "Πίστεψε με , θέλει πολύ δουλειά για να γίνεις μια απο την παρέα τους" ειπε πετοντας το χαρτάκι της σοκολάτας βάζοντας καλάθι . "Δεν θα προσπαθήσω καν , αφού έχω ήδη θα φίλη " απάντησα και εκείνη μου χαμογέλασε πλατιά . "Παίζεις κιθάρα απο οτι βλέπω ε;" Ρωτησε δείχνοντας την. "Ναι , τραγουδαω κιόλας , θες να τραγουδισουμε μαζί ;" Ρώτησα και εκείνη κουνισε το κεφάλι της καταφατικά και κάθησε στο κρεβατι της . Καθησα και εγώ στο δικό μου και έβγαλα την κιθάρα απο την θήκη της . Πάνω υπήρχε μια αφιέρωση . " στο γλυκό μου παραπληγικο με αγάπη
Έρικ "
"Αωω τι γλυκιά αφιέρωση " ειπε δείχνοντας τα γράμματα του κολλητού μου . "Ναι όντως , μου την ειχε πάρει για τα γενέθλια μου " απάντησα και έπιασα την πένα μου αρχίζοντας το αγαπημένο μου τραγούδι "do I wanna know , arctic monkeys "
Τραγουδαγαμε για πολλές ώρες ως που άρχισε να βραδιάζει και έτσι αποφασίσαμε να κοιμηθούμε , αυριο είναι η ημέρα εξόδου απο οτι έμαθα , αυτήν την ημέρα μας αφήνουν να βγούμε έξω και να διασκεδάσουμε οπότε πρέπει να ήμαστε ξεκούραστες .

~ hiiii ξέρω οτι είναι λίγο μικρό και ίσος να είναι και λίγο (πολύ)χάλια
χίλια συγγνώμη για την καθιστεριση , θα προσπαθήσω να ανεβάζω πιο συχνά .
Απο οτι καταλάβετε it's party time στο επόμενο γειιι!!! Ελπίζω να βγει καλύτερο το κ4
Kisses !!!
Στην φωτό είναι η Αλίκη (Selena Gomez) την οποία λατρεύω παρααα μα παρααα πολύ !!!!

let's get ridiculousHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin