*Εντ pov *
"Τι κρύβεις Αλίκη " φώναξα σφιγγοντας τις γροθιές μου . Δεν ξέρω τι ακριβώς ενιωσα , ζήλεια ; Μπορεί ....δεν ξέρω , αλλά κάτι κρύβει ειμαι συγουρος και πρέπει να μάθω .
"Δεν μου εισαι κάτι , για να σου πω δεν έχεις καμία δουλειά στα προσωπικά μου " μου επιτίθεται και εκνευρίζομαι ποιο πολυ . "Ειμαι γαμωτο είμαι" της λέω δυνατά και σηκώνεται για να με αντικρισει . "Τι μου εισαι ρε Εντ ; Για πες μου για να ξέρω " μου λέει και χαλαρώνω , έχει τοσο θράσος , μου αρέσει όλο αυτο , με ανάβει αυτή η κοπέλα σε σημείο που γίνομαι τρελός για εκείνη . Την πλησιάζω ποιο ήρεμα και πιάνω μια τούφα απο τα μαλλια της τοποθετώντας την πισω απο το αυτι της. Δεν μου μιλάει μόνο με κοιτάει με τα ζεστά κάστανα της ματια . "Με με έμπλεξες σε όλο αυτο και τωρα πρέπει να νου πεις " προσπαθώ να σκαρφιστώ κάτι , πραγματικά δεν ξέρω τι της ειμαι , παντός όχι φίλος της . "Δεν μπορώ να σου πω , είναι περίπλοκο " μου ψιθυρίζει κοιτώντας κάτω . Της σηκώνω το κεφάλι και την κοιταω με περιέργεια . "Μα γιατι ; Τι σου είναι αυτός ο τύπος ;"
"Μπορείς να πεις οτι είναι πρώην μου , αλλα και το μεγαλύτερο καθίκι που υπάρχει " απαντάει με φανερό μίσος στην φωνή της . Η ζήλεια με κυριεύει και την πιάνω με φορα κολλωντας την στον τοιχο . "Πες μου οτι δεν σε άγγιξε κάπου αλλού εκτός απο το να σε φιλήσει " ψιθύρισα έτοιμος να ξεσπάσω πάνω σε κάτι . Την βλέπω που η ανάσα της γυνεται ποιο γρήγορη και τα χαρακτηρίστηκα της που σκληρένουν . Αυτο δεν είναι καθόλου καλό σημάδι . "Δουλειά σου Εντ , εγω σε ρωτάω ποιες πηδάς τα βραδιά ;" Μου φωνάζει κοπανοντας το χέρι της στο στέρνο μου . Τα νεύρα μου φουντώνουν και κοπαναω την γροθιά μου στον τοιχο κανωντας την να αναπηδησει , στην ιδέα οτι κάποιος άλλος της έχει κάνει έρωτα με εξαγριώνει . "Γαμω το κέρατο μου γαμω καμία δεν θέλω να πηδηξω απο τοτε που μου έδωσες ενδιαφέρον " φώναξα, την είδα που κατέβασε το κεφάλι της . "Όχι " μουρμούρισε και έσκιψα να την κοιτάξω . "Τι είπες ;" "Όχι δεν με άγγιξε , ποτε κανένας , εκτός απο φιλιά " ειπε και τα μάγουλα της κοκκίνησαν ."δηλαδή , εισαι παρθένα ;" Ρώτησα όλο απορία και εκείνη μου κουνισε καταφατικά το κεφάλι ."μην με κοιτάς έτσι , ναι ειμαι σχεδόν 18 και ειμαι ακόμα παρθένα ,και να σου πω την αλήθεια , νιώθω πολυ καλα " μου επιτίθεται και χαμογελάω . Είναι όλη δικιά μου . "Ακόμα παρθένα ε ; Θες βοήθεια για αυτο ;" Ρωτάω και μου στριφογυρίζει τα ματια της . Τοσο όμορφη , τοσο σεξυ . " εισαι βλάκας " μονολογεί και παει να ανοίξει την πόρτα του δωματίου μου για να φύγει . Σιγα μην την άφηνα . Αρπάζω το χέρι της και την φέρνω κοντα μου . " ο Κώστας μου ειπε οτι θέλουν και σήμερα το δωμάτιο , οπότε πάλι μαζί θα κοιμηθούμε . " λέω και αναστενάζει . "Θα την σκοτώσω την Βάσω " μουρμουριζει και γελάω .
Ξαπλώνω στο κρεβατι και την παρατήσω που βγάζει τα παπούτσια της . Τα κάστανα κυματιστα μαλλια της πέφτουν μπροστα στο πρόσωπο της καθως σκύβει για να τα βγάλει . "Παντός μου φενεται περίεργο που εισαι παρθένα " λέω αυτο που σκέφτομαι και σηκώνει το κεφάλι της έκπληκτη , κανοντας τα μαλλια της να ανασηκωθουν και να πέσουν στους ώμους και την πλάτη της . "Γιατι ;" Ρωτάει όλο απορία . "Γιατι εισαι , τοσο όμορφη και δυναμική , μυστηριώδης και γλυκιά , ενα είδος γυναίκας που κάθε άντρας θα ήθελε να παει μαζί της , επίσης φιλάς τοσο άγρια και ωραία που φουντωνεις τον άλλο " απαντάω αυτο που σκέφτομαι , συνήθως δεν λέω τίποτα απο όσα νιώθω σε κοπέλα , γιατι απλούστατα ποτε δεν ενιωσα , εκτός απο τωρα .....νομίζω .
"Μπορείς να πεις , πως περιμένω αυτόν που θα μου κάνει το κλικ και να τον θέλω " λέει και ξαπλώνει στο διπλανό κρεβατι κοιτώντας το ταβάνι , θέλω τοςο πολυ να της φωνάξω, εγω ειμαι αυτός . Αλλα θα ακουστω πολυ γελειως.
"Ωραία λοιπόν , θα έρθεις να κοιμηθούμε ; " ρωτάω χαμογελαστός και της πετάω μια γκρι μου μπλούζα , είναι τοσο όμορφη οταν φοράει τα ρούχα μου . Μου κάνει σήμα με το χέρι της να γυρίσω και το κάνω , δεν θέλω να προκαλεσω κιαλο τσακομο ανάμεσα μας , η αλήθεια είναι οτι δεν πίστεψα οτι είναι μόνο πρώην αυτός ο τύπος , παίζει και άλλο ρόλο . Που θα μου παει θα τον βρω ."ενταξει μπορείς να γυρίσεις " μου λέει και γυρνώ για να την δώ να φοράει μόνο την μπλούζα μου και να έχειαζεψει τα μαλλια της σε ενα ψηλό κοτσο σαν κουβάρι . Δεν έχει ίχνος μακιγιάζ και αυτο την κάνει ακόμα ποιο όμορφη . "Ωραία καληνύχτα τωρα " λέει και μου γυρνάει την πλάτη κουκουλονοντας τον εαυτό της με τα σκεπάσματα στο κρεβατι του Κώστα . "Με κουράζεις " λέω μέσα απο γέλια και σηκώνομαι .
Τυλιγω τα χέρια μου γύρο της και την σηκώνω . Βγάζει ενα μικρό επιφώνημα και μαζεύει τα πόδια της . Την πετάω στο κρεβατι μου και πάω απο πάνω της στηρίζοντας τα χέρια μου αριστερα και δεξιά της . "Μαζί " ψιθυρίζω και την φιλάω στην μύτη . Πέφτω δίπλα της και την φέρνω στην αγκαλιά μου . Το χέρι της παει πάνω στο δικό μου και τυλίγει τα δάχτυλα της με τα δικά μου . Την νιώθω που στραβό καταπίνει και χώνω το κεφάλι μου στον λαιμό της , μυρίζοντας το άρωμα της . " συγγνώμη αλλα είναι πολυ περίπλοκο και δεν μπορώ να σου πω , δεν το ξέρει σχεδόν κανεις " ψιθυρίζει και σιγα σιγα γυρνάει το σωμα της και με κοιτάει . "Θέλω οταν νιώσεις άνετα να μου πεις " της λέω και χαμογελάει . "Οταν σου πω μπορεί και να μην με πιστέψεις , θα σου είναι περίεργο " με προιδοποιει και τωρα περιεργια με έχει κυριεψει . "Οτι και να έχεις κάνει , ποτε δεν θα σταματήσω να ασχολούμε μαζί σου , γλύκα , δεν την γλιτώνεις τοσο εύκολα " την πειράζω τσιμποντας την στην μύτη και εκείνη χαχανιζει . "Οχ Παναγία μου " αναστενάζει και γελάω. Γυρναει το σωμα της και κοιτάει το ταβάνι . "Ξέρεις κάτι ; Δεν εισαι και τοσο μαλακας όσο νόμιζα " λέει χαμογελαστή . Πιάνω το χέρι της και φιλάω την παλάμη της , νομίζω οτι ήρθε η ώρα να της το πω , ή ίσος να το αφήσω για κάποια άλλη στιγμή .
Τελικά δεν λέω τίποτα και σηκώνομαι για να βρεθώ πάλι απο πάνω της . Σκύβω κοντα της και της δίνω ενα απαλό φιλί και υστερα κατευθύνομαι στον λαιμό της , το δικό μου σημάδι θα έχει , κανενός αλλου . Τον ρουφάω και τον δαγκώνω ακούγοντας την να αναστενάζει , τον κοιταω και χαμογελάω οταν βλέπω ενα μικρό μοβ σημάδι . "Καληνύχτα " ψιθυρίζω και ξανά πέφτω πισω . "Καληνύχτα " λέει και κλείνω τα ματια μου σφιγγοντας την κοντα μου .
YOU ARE READING
let's get ridiculous
Romance"Ο ο...έλα τώρα , μην γίνεσαι αντικοινωνική " είπε τραβώντας με από το μανίκι για να με σταματήσει . "Δεν γίνομαι αντικοινωνική απλά δεν σε πάω καθόλου " απάντησα και εκείνος χαμογέλασε στραβά . Η Αλίκη είναι ένα διασκεδαστικό και δραστήριο κορί...