Κ8

6.1K 530 13
                                    

"Σκάσε " φώναξα στο ξυπνητήρι και το κοπάνησα για να κλείσει .

Ανασηκώθηκα και στηρίχθηκα στους αγκώνες μου κοιτώντας γύρο μου . Το κρεβάτι της φίλης μου ήταν στρωμένο, μάλλον δεν ήρθε καθόλου εχθές . Γύρισα και κοίταξα το ρολόι . 7:30 οοοο σκατά , δε μισή ώρα πρέπει να είμαι στο μάθημα . Γρήγορα πέταξα τα σκεπάσματα μου και σηκώθηκα . Άνοιξα τη. Ντουλάπα και άρπαξα ένα τζιν και μια μαύρη μπλούζα , φόρεσα τα all star μου και πήρα το τσαντάκι μου τρέχοντας προς την τουαλέτα .

Άνοιξα την πόρτα και τι να δω ? ούτε μια μέρα δεν μπορώ να ξυπνήσω χωρίς να δω την υπέροχ-...σκατόφατσα του ήθελα να πω. Αλλά αυτήν την φορά δεν ήταν μόνος του το πουλάκι μου....ήθελε και γκόμενα παρέα. Είχε στριμώξει μια κοπέλα στον τοίχο και την φιλούσε άγρια , αα ρε κατακερατομένη Λούση. Σκέφτηκα και πήγα στο στον καθρέπτη , έβγαλα την χτένα από το τσαντάκι μου και άρχισα να χτενίζομαι προσπαθώντας να μην τους κοιτάω από τον καθρέπτη. '' αντίο όμορφη , τα λέμε '' της λέει και την αφήνει δίνοντας της μια ελαφριά ξυλιά στον πισινό, ενώ εκείνη βγάζει ένα μικρό επιφώνημα και και βγαίνει έξω χαμογελαστή.

Με κοιτάει από τον καθρέπτη και μου χαμογελάει , δεν δίνω σημασία και αφήνω την χτένα μου στον νιπτήρα με δύναμη. '' καλημέρα γλύκα '' μου λέει γυρνάω με ορμή για να τον αντικρίσω. '' έφυγε η όμορφη και είπαμε να την πέσουμε στην γλύκα τώρα ? η Λούση να φανταστώ έχει γίνει τάρανδος ε?'' του λέω και το χαμόγελο του γίνεται ποιο πλατύ. '' η Λούση δεν είναι η κοπέλα μου ακριβώς , απλά μπορείς να πεις ότι όποτε έχουμε όρεξη το κάνουμε '' μου απαντάει και πλησιάζει. '' μου φαίνεται ότι δεν τα πιάνεις και πολύ εύκολα ε? '' του λέω και τον σπρώχνω , όμως από μέσα μου τον ξανά θέλω κοντά μου , '' τι εννοείς ?'' με ρωτάει γέρνοντας το κεφάλι του προς τα δεξιά. Μα είναι τόσο γλυκ- οοο πρέπει να σταματήσω να σκέφτομαι έτσι. '' ο- ότι έφαγες πόρτα δυο φορές '' του λέω τραυλίζοντας , δεν ξέρω γιατί , αλλά η κοιλιά μου κάνει τούμπες αυτήν την στιγμή , ίσως είναι που βρίσκεται τόσο κοντά μου .... μπα ... μάλλον θα πεινάω ναι αυτό είναι ( ψεύτρα σου αρέσει ) σκάσε μυαλό , είπαμε πεινάω.

κοιταζόμαστε τουλάχιστον για 5 λεπτά , πλησιάζει κιάλο και η μέση μου κολλάει πάνω στον νιπτήρα. '' πάντα ότι θέλω το παίρνω'' μου ψιθυρίζει και όλο μου το σώμα ανατριχιάζει. μου δαγκώνει το αυτί και η ανάσα μου κόβεται . Βλαμμένα πόδια γιατί δεν κουνιέστε?

Μαζεύω όσο κουράγιο έχω και τον σπρώχνω από πάνω μου. '' γιατί απλά δεν με αφήνεις στην ησυχία μου? '' του επιτίθεμαι αν και από μέσα μου θέλω να μην με αφήσει καθόλου. Εκείνος γελάει πονηρά και με κοιτάει . '' οοοο μωρό μου , μόλις άρχισα'' μου απαντάει και με πλησιάζει δίνοντας μου ένα φιλί στο μάγουλο αλλά εγώ απομακρύνομαι καθώς πετάγομαι με το άκουσμα του κουδουνιού. ''οοο τέλεια ούτε τα δόντια μου δεν πρόλαβα να πλύνω'' γκρινιάζω και τον κοιτάω που βγάζει κάτι από την τσέπη του. '' τσίχλα?'' μου λέει χαμογελαστός. Τον κοιτάω με μισώ μάτι και του αρπάζω την τσίχλα από το χέρι , έτσι και αλλιώς εκείνος φταίει που δεν πρόλαβα. Παίρνω το τσαντάκι μου και τρέχω προς το ντουλαπάκι μου . το ξεκλειδώνω , πετάω εκεί το τσαντάκι και αρπάζω τα βιβλία που έχω για τώρα. '' τι έχεις τώρα? '' με ρωτάει ο Έντ ενώ εγώ τραντάζομαι αφού δεν είχα καταλάβει ότι βρισκόταν τόση ώρα δίπλα μου. '' Ιστορία'' απαντάω και με αρπάζει από το χέρι . '' έλα μαζί μου , και εγώ το ίδιο μάθημα έχω '' μου λέει και τρέχουμε προς την τάξη.

let's get ridiculousWhere stories live. Discover now