*Εντ pov*
Γαμω το κέρατο μου γαμω , εκεί που την είχα στριμώξει Τσουπ η Βάσω , σκατα και πάλι σκατα .
Έχετε νιώσει ποτέ ανησυχία για ενα άτομο με την καρδιά σας να χτυπάει σαν τρελή ; Δεν ξέρω γιατι αλλά εγω την ένιωσα και με το παράπανω σήμερα . Οταν την είδα να πέφτει στις σκάλες και ήξερα οτι εγω φταίω για αυτο . Τα μάτια μου θολωσαν και δεν ήξερα τι να κάνω . Οταν είμαι κοντα της κάτι αλλάζει μέσα μου , αυτή η κοπέλα πραγματικά έχει κάτι , δεν είναι η κοπέλα που ζουζουνιζει και χαχανιζει σαν το χαζό για να μπει στο ματι των ανδρών , απλά είναι ζεστή και σε κάνει να θες να ....να την ακουμπήσεις και να μυρισεις το άρωμα της , έπειτα να την φίλησεις και να την κάνεις δική σου .
Με όλες αυτες τις σκέψεις τωρα μόνο μια μου έρχεται στο μυαλό . Δική ΜΟΥ μόνο δική ΜΟΥ .
Πέρασα τα χέρια μου μέσα απο τα μαλλια μου και άνοιξα την πόρτα του δωματίου μου , για να βρω την Λουση να κάθετε στο κρεβατι μου με την μίνη φούστα της και την κοντή μπλούζα της . Οι χαζές που λέγαμε ; Ναι αυτή είναι απο τις καλύτερες , απλά την πηδάω και μετά γυνεται καπνός και δεν με πολυ ενοχλεί εκτός και άμα θέλει και άλλους γύρους . Συχνά βρίσκω κοπέλες σε διάφορα μέρη του σχολείου , όπου πάω πάντα και μια θα μου την πέσει , ειμαι πολυ φυμισμενος για το σεξ και όλες θέλουν μια βραδιά μαζί μου . Έχω πηδήξει στην τουαλέτα , στην αποθήκη του επιστάτη στο γυπεδο , ακόμα και στην τραπεζαρία ενα βράδυ . Αλλά δεν φταίω εγω , λυσανε και δεν περιμένουν να φτάσουμε μέχρι το δωμάτιο μου ."καλά που ήσουν τόση ώρα ;" Με διακόπτει απο τις σκέψεις μου με την τσιριχτη φωνή της . "Εδώ και εκεί " απαντάω αδιάφορα και εκείνη έρχεται κοντα μου και με αρπάζει απο την μπλούζα . "Καλά , έλα εδώ τωρα " μου λέει και χαμογελάω πονηρά καθώς με πετάει στο κρεβατι και κάθετε απο πάνω μου . Ώρα για διασκέδαση λοιπόν .* Αλίκης pov*
" αχχχ το γλυκός που ήταν " μουρμουριζει η Βάσω και πέφτει πισω στο κρεβατι της . " Βάσω ...;" Ρωτάω καθώς παίζω με την άκρη μιας τούφαας μου αμήχανα . "Χμμμ;" Μουρμουριζει αδιάφορα κοιτώντας το ταβάνι . "Νο- νομίζω οτι μου αρέσει λιγάκι " λέω τραβλιζοντας και εκείνη ανασηκωνεται . "Έλα μου ; Τι είπες μόλις τωρα ;" Λέει με ενα χαμόγελο . "Αυτο που ακουσες " απαντάω και εκείνη σηκώνεται και με αγκαλιάζει . "Ναι επιτέλους το παραδέχεσε " μου λέει και ξαναξαπλωνει πισω στο κρεβατι της .
Το κινητό μου χτυπάει και μόλις βλέπω το ονομα που γράφει ξεφυσαω και το σηκώνω . "Έλα Μαμα " λέω βαριεστημένα . "Παιδάκι μου όμορφο , δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μου λείπεις , θα έρθουμε να σε δούμε την Κυριακή " μονολογεί η μάνα μου και κάνω μια γκριματσα , ακόμα τους ειμαι θυμομενη . "Ναι Μαμα και εμενα μου λείπεις " απαντάω την κλασική απάντηση . "Πως περνάς εκεί πέρα " ρωτάει λες και δεν ξέρει την απάντηση . "Μου λείπουν οι φίλοι μου , και ποιο πολυ ο Έρικ , αλλά καταταλα καλά είναι , έχω μια καλή συγκάτοικο " απαντάω χωρίς να αναφαιρώ τον Εντ . "Δεν ήρθε ο Έρικ να σε δει εχθές ;" "Ναι ήρθε αλλά εγω θέλω να δώ και τους υπόλοιπους " απαντάω με νεύρα . "Μην μου νευριαζεις εμενα νεαρή μου , ξέρεις οτι έχω πολλά μαζί σου , οπότε δεν έχεις κανένα δικαιομα να παραπονιέσε " μου επιτίθεται και αναστενάζω . "Καλά Μαμα , σε κλείνω τωρα , έχω δουλειά " λέω για να σταματήσει αυτή η συζήτηση . "Καλά παιδί μου , πάρε με οταν βρεις χρόνο " μου λέει και μου κλείνει το τηλέφωνο .
"Αλίκηηηηηη .... Το κεφάλι μου " παραπονιέται η Βάσω ." Θες να σου φέρω ενα ντεπόν ;" Την ρωτάω και την βλέπω που χώνει το κεφάλι της κάτω απο το μαξιλάρι . "Φέρε μου τον κωσταααα " γκρινιάζει και τωρα καταλαβαίνω τον "πονοκέφαλο " της και γελάω πονηρά . "Που θα τον βρω ;" Ρωτάω και σηκώνεται χαμογελαστή . "Συγκατοικεί με τον Εντ , είναι και αυτοί κολλητοί , είναι μια τετράδα , ο Εντ ο Κώστας ο Σωτήρης και ο Μάνος " δεν καταλαβαίνω γιατι τα μονολογεί αυτά αλλά δεν με πειράζει . "Ωραία οπότε χτυπάω δίπλα " λέω και σηκώνομαι σχεδόν τρέχοντας προς την απέναντι πόρτα . Η αλήθεια είναι οτι θέλω πολυ να τον δώ να μου ανοίγει την πόρτα , και είμαι συγουρη οτι η Βάσω με έστειλε για αυτόν τον λόγο .
Χτυπάω την πόρτα και περιμένω πλέκοντας τα δάχτυλα μου μεταξύ τους .
Η πόρτα ανοίγει και τωρα το χαμόγελο μου σβινεται . Απορώ τι σκεφτόμουν τοσην ώρα , σιγα μην του άρεσα αφού τωρα έχει την Λουση να μου ανοίγει την πόρτα φοροντας το μπλουζάκι του . "Θες κάτι Αλικάκη ;" Με ρωτάει γλυκά . "Εεε εγω απλά .... Ήθελα να πω οτι η Βάσω έχει πονοκέφαλο και θέλει τον. Κώστα για παρέα " είπα με μια ανάσα και η Λουση γυρισε το κεφάλι της . "Κωσταααα σε θέλει η κοπέλα σου " φώναξε και ο Κώστας πετάχτηκε σαν σίφουνας έξω και μπήκε κατευθείαν στο διπλανό δωμάτιο . " σφεντόνα ο τρελός " ακούστηκε η φωνή του Εντ και έσφιξα τα δόντια μου απο τον θυμό έτοιμη να τον χαστουκησω . "Αα Αλίκη ; " ξεστομίζει , μάλλον δεν περίμενε να τον πιάσω σε τέτοια κατάσταση . "Γεια σας παιδιά , ήρθα εδώ να φωνάξω τον Κώστα , αντίο , α ! Και καλό βόλι " λέω προσπαθώντας να λείψω τον θυμό μου , και τρέχω προς την εθουσα γυμναστικής , πρέπει να εκτονωθω στην μπάλα .
VOUS LISEZ
let's get ridiculous
Roman d'amour"Ο ο...έλα τώρα , μην γίνεσαι αντικοινωνική " είπε τραβώντας με από το μανίκι για να με σταματήσει . "Δεν γίνομαι αντικοινωνική απλά δεν σε πάω καθόλου " απάντησα και εκείνος χαμογέλασε στραβά . Η Αλίκη είναι ένα διασκεδαστικό και δραστήριο κορί...