"Ουαου , τι γλύκας , και δεν του το είχα του "bad boy" να κάνει έτσι " λέει ενθουσιασμένη η φίλη μου και νιώθω τα μάγουλα μου να κοκκινιζουν . "Έλα παμε , τελειώνουν την προπόνηση σε λίγα λεπτά , θα αρχίσει ο αγώνας και δεν θα προλάβουμε τις μπροστα θέσεις που του υποσχεθηκες " με συμβουλεύει και κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου . Με τραβάει έξω και τρέχουμε στις σκάλες για να φτάσουμε στο γυπεδο .
"Α νάτος , κοιτά κάνει ακόμα προπόνηση " μου τον δείχνει και κοκκαλωνω . Μα πως γίνεται να υπάρχει τόση ομορφιά σε εναν άνθρωπο ; Η άσπρη του μπλούζα έχει κολλήσει πάνω στο καλό γυμνασμένο σωμα του και πραγματικά είναι τοσοοοο σεξυ . Δαγκώνω το κάτω χείλος μου καθώς οι ματιές μας συναντιούνται . Χαμογελάει και του χαμογελάω και εγω . Πετάει την μπάλα στον Κώστα και τρέχει προς τα εμενα . Τρέχει πάνω μου και με αρπάζει απο την μέση απότομα κανωντας με να βγάλω μια τσιριδα . "Χαίρομαι που ήρθες " λέει και του κλείνω το ματι . "Δεν ήρθα για εσένα , εξάλλου όλο το σχολείο είναι εδώ , για τον χαβαλέ ειμαι εδώ " τον πειράζω και γελάει . "Στην θέση σου γλύκα" μου ψιθυρίζει στο αυτι και πιάνει το κεφάλι μου ,για μια στιγμή νομίζω πως θα με φιλήσει αλλά στρίβει το κεφάλι του και μου δαγκώνει το μάγουλο . "Ει, βόδι " τον βαράω στον θώρακα . "Φιλάκι για καλή τύχη ;" Ρωτάει δείχνοντας τα χείλι του . Μωρέ μπάς και γίναμε ζευγάρι και δεν το πείρα χαμπάρι ; Δεν προκοιτε να το κάνω αυτο τωρα , θα ανταποδώσω με το ίδιο νόμισμα . Του πιάνω το πρόσωπο και κάνω μύτες για να τον φτάσω . Γαμω το 1,60 μου . "Αγοράκι " του ψιθυρίζω και δαγκώνω το αυτι του . "Φιλάκια " του φωνάζω και τρέχω προς τις κερκίδες αφήνοντας τον να στέκεται εκεί μόνος του . Νομίζω οτι πρέπει να παει το 2-1 . Το πρόσωπο του έχει γίνει κατακόκκινο και αναπνέει γρήγορα . Δεν ήξερα οτι με ενα "αγοράκι " και ενα δαγκωμα στο αυτι μπορώ να τον κάνω έτσι .
Ανεβαίνω τα σκαλάκια προς τις κερκίδες και βρίσκω την Βάσω με την Σίσι γελάνε . Η ματια μου ομως πέφτει στην Λουση η οποία με κοιτάει με δολοφονικό βλέμμα . Σηκώνεται απο την θέση της και με πλησιάζει . "Έλα εδώ εσύ " μου λέει και με βάζει να κάτσω δίπλα της . "Τι έγινε ; Την βρίσκεις με το αγόρι μου ; Ασε ήσυχο τον Εντ μου αλλιώς δεν θα τα παμε καλα εμείς οι δυο " με προιδοποιει και γελάω . "Πες μου πότε τα είχατε ;" Την ειρωνεύομαι και τα χαρακτηριστικά της σκληρενουν . "Τέλος πάντων μείνε μακριά του , ο Εντ θα γίνει δικός μου προσπαθώ δυο χρόνια τωρα , δεν θα μπεις εσύ στην μέση " μου απαντάει και της ρίχνω ενα χαμόγελο , δεν θέλω να γίνω κακιά οπότε σηκώνομαι και πάω στις πάνω θέσεις δίπλα στην Βάσω και την Σίσι . "Εσείς οι δυο θα είστε μαζί , θα μου το θυμιθεις " μου ψιθυρίζει η φίλη μου και την σκουντάω . "Έπρεπε να σας έβλεπες έτσι οπως δαγκωνοσασταν , τοσο γλυκακιααα" συμπληρώνει η Σίσι . "Ει τέλος συζητήσεις , κοιτάτε τα αγόρια σας και αφήστε εμενα να κοιταω τον φίλο μου " της μαλώνω παιχνιδιάρικα και εκείνες γελάνε . "Ουυυ ναι πολυ φίλος " λένε τα αυτοχρονα και κουνάω το κεφάλι μου χαμογελαστή .
Το παιχνίδι είναι έτοιμο να τελειώσει 50-51 υπέρ της αντίπαλης ομάδας και όλοι τρώμε τα νύχια μας στα τελευταία δεύτερα . Ομως ο Εντ μας σώζει βάζοντας το τελευταίο και νικητήριο 3ποντο καλάθι που οταν μπαίνει δείχνει τις κερκίδες προς το μέρος μου . Πριν προλάβω να του χαμογελάσω η σπαστικη φωνή της Λουση μου προσφέρει θυμό . "Αωωω είναι τοσο γλυκός , ειδες μου αφιερώνει και καλάθια το μωρό μου " τσιρίζει με χαρά στην φίλη της και χτυπάει παλαμάκια σαν χαζό .
Εκνευρισμός με κυριεύει και αναπνέω βαθιά για να μην την αρπαξω απο την καλοφτιαγμενη κοτσίδα της και την στριφογυρισω μέχρι να γίνει χαλκομανια στον τοίχο . Ομως όλα αυτά εξαφανίζονται οταν τον βλέπω να μου κάνει σήμα να κατέβω να τον δώ . Χώρος δεύτερη σκέψη αρχίζω να τρέχω στα σταλοπατακια καθως τον βλέπω με ανοιχτά χέρια να με περιμένει . Πολυ δραματική έγινα για χάρη του , σκέφτομαι και τωρα κατεβαίνω τα σκαλοπάτια ποιο σιγα , μην νομίζει οτι δεν αντέχουμε και μακριά του . Πριν ομως προλάβω μια άλλη κοπέλα τρέχει πάνω στην αγκαλιά του . Μα ποια άλλη ; Η Λουση τον σφίγγει πάνω της και εκεινος πέρνει ενα προβληματισμένο ύφος αλλά ανταποδίδει την αγκαλιά .
Αυτή η αγκαλιά ήταν δικιά μου καριολακι και την θέλω . Νευριάζω και σφίγγω τα χέρια μου σε μπουνιές , οταν νιώθω μια δωνιση στην τσέπη μου και ανοίγω το κινητό μου για να δώ το μήνυμα .
"Έλα στο προαβλιο θέλω να σου μιλήσω , ποιο πολιτισμένα αυτή την φορα ;)
Κ."
Το ζώο ,μου θέλει και φατσούλες , μα πως να μιλήσεις σε εναν άνθρωπο πολιτισμένα , ενω θες να του σπάσεις τα μούτρα ; Σκέφτομαι αλλά η φωνή της Λουση με βγάζει απο τις σκέψεις μου για άλλη μια φορα . "Ήσουν υπέροχος , ευχαριστώ που μου αφιερωσες το καλάθι " του λέει και τον φιλάει πεταχτά στο στομα . Εκεινος γουρλωνει τα ματια αλλά δεν μιλάει παραμόνο της χαμογελάει . Και όλα αυτά γίνονται μπροστα ΜΟΥ ! Να μου πεις εγω η ηλίθια φταίω που τον αφήνω να με φιλάει και μετά να τον βλέπω να τον φιλανε αλλες και εκεινος να κάθετε . Ημουν που ημουν εκνευρισμένη με τον Κρις τωρα είμαι και με το Εντ . Την αφήνει να παει στην φίλη της και πλησιάζει σε εμενα έτοιμος για μια αγκαλιά . Τα χέρια του τυλίγονται γύρο μου αλλά εγω δεν κινούμε . "Ει , γιατι κανεις μούτρα ; Το καλάθι προοριζόταν για εσένα , ασε εκείνη να πιστεύει οτι θέλει " που λέει τσιμποντας μου το μάγουλο . "Μα γιατι σε εμενα ; Εκείνη δεν φίλαγες πριν απο λίγο , έτσι και αλλοιώς εμείς οι δυο δεν εχουμε τίποτα το ξεχασες ; Απλά φιληθηκαμε " του επιτίθεμαι με θυμό ."μα δεν φταίω εγω εκείνη -" παει να πει αλλά τον διακόπτω . "Εσύ πάλι δεν είπες τίποτε , και τωρα με συνχωρεις , αλλά έχω μια δουλειά " του απαντάω ψυχρά και βγαίνω απο το γυπεδο , κατευθυνόμενη προς το προαβλιο . Μα τι θέλει βραδιά ρόκα αυτός ο μαλακας ; Αφού έχω είδη πει οτι δεν το ξανακάνω τι επιμένει . Σκέφτομαι και κοιταω γύρο μου τα δέντρα αλλά ενα χέρι με αρπάζει και με κολλάει σε εναν τοιχο . "Τι θες πάλι ;" Ρωτάω αγανακτισμένη . "Εσένα " απαντάει και γουρλώνω τα ματια . Υστερα τον κοιταω και αρχίζω να γελάω δυνατά ενω εκεινος να με κοιτάει με σμιγμενα φρυδια . "Χαχαχαχαχαχα εισαι τοσο γελειως που νομίζεις οτι θα με κάνεις να έρθω το Σάββατο με αυτόν τον τροπο " λέω μέσα απο τα γέλια μου προσπαθώντας να πάρω ανάσα . Αλλά μου κόβεται καθως τα χέρια του με πιάνουν απο την μέση κολλοντας με πάνω του . "Ασε με να σου δείξω πόσο μου ελειψες , δεν κάνω πλάκα ." Λέει και αιδιαζω ."δεν θέλω είμαι αλλού " απαντάω ψυχρά αλλά αυτο δεν τον σταματάει απο το να αρχίσει να φιλάει τον λαιμό μου με εμενα να τον σπροχνω . "Ασε με " "μην μου αντιστέκεσαι , ξέρω οτι με θες , πάντα αυτο ήθελες " μου μουρμουριζει και αρχίζω να τον κοπαναω όπου βρω αλλά εκεινος δεν σταματάει . "Ασε με ρε μαλάκα " φώναξα για τελευταία φορα και τοτε τον ενιωσα να απομακρύνεται απο πάνω μου βίεα και να προσγιωνεται στο πάτωμα με ενα άτομο απο πάνω του . Ο Θεέ μου αυτός είναι ο Εντ . "Σου ειπε να την αφήσεις " του ειπε δίνοντας του μια μπουνια που εκανε την μύτη του να ματώσει . Ομως ο Κρις δεν κάθισε αμέτοχος , αμέσως με μια κίνηση βρέθηκε απο πάνω του και του έδωσε και εκείνου μια μπουνια .
"Σταματήστε " ούρλιαξα αλλά κανένας δεν με άκουσε . Ο Εντ έδωσε μια μπουνια στο στομάχι του Κρις κανοντας τον να μορφασει και να πέσει απο πάνω του . "Άντε πουλο τωρα " του φώναξε ο Εντ . "Ει τι γίνεται εδώ ;" Ακούστηκε η φωνή του Κώστα του Μάνου και του Σωτήρη και τοτε ο Κρις σηκώθηκε . "Δεν τελειώσαμε , θα έρθεις το Σάββατο " φώναξε και άρχισε να τρέχει οταν είδε τα 3 αγόρια να πλησιάζουν ..
"Αουτς , πονάω εκεί ." Μορφασε καθως προσπαθούσα να περιποιηθώ την πληγή στο φρύδι του . Καθόμασταν σε ενα σκαμπουδακι , ειχε ανοίξει τα πόδια του και εγω καθομουν ανάμεσα τους . "Μια χαρά θα σε κάνω αρκεί να μην γκρινιάζεις " του είπα και του γύρισα την πλάτη ψάχνωντας στο βαλιτσάκι που μου έδωσε η νοσοκόμα . Οταν ξαναγύρισα το κεφάλι μου , το δικό του ήταν ποια όντες μακριά απο το δικό μου , αφού ειχε μετακινηθεί ποιο κοντα μου . Η μύτη του έτριψε την δικιά μου και έκλεισα τα ματια μου . Χωρίς να το περιμένω τα χείλι του ακουμπισαν τα δικά μου και τα φίλησαν απαλά .
Πραγματικά τωρα το μόνο που χρειαζόμουν ήταν ο ηλεκτρισμός που νιώθω οταν με φιλάει , και τωρα που τον νιώθω δεν θα τον σπροξω ούτε θα του πω κάτι άσχημο οταν τελειώσει .
Οταν τα χείλι μας απομακρύνθηκαν , το μέτωπο του ακούμπησε το δικό μου και πήραμε μαζί μια βαθύα ανάσα . "Έπρεπε να την απομακρύνω απο κοντα μου , εσένα ήθελα στην αγκαλιά μου " μου ψιθυρίζει και βγάζω ενα μικρό γελακι . "Έπρεπε να μην είχα παει εκεί μαζί του " λέω και κεινος πετάγεται απο την θέση του . "Τι τον ήξερες ;" Ρωτάει φανερά εκνευρισμένος . "Ναι δυστυχός , γιατι τι νομιζες " ρωτάω και τον βλέπω που σφυγγει τις γροθιές του . "Νόμιζα οτι ήταν κάποιος ανώμαλους που μπούκαρε και σε βρήκε έξω " απαντησε . "Όχι τον ξέρω αυτόν τον κοπανο , δυστυχός για εμενα " απαντάω σκιβοντας το κεφάλι. "Μα φυσικά και τον ξέρεις , για αυτο σου ειπε κάτι για το Σάββατο " φώναξε θυμουμενος τα λόγια του Κρις . "Ποιος ήταν αυτός ο παπαρας που σε φίλαγε στο λαιμό ; Και τι σε ήθελε το Σάββατο ; " Φώναξε άλλη μια φορα και μετά ξανασιμπληρωσε . "Τι κρύβεις Αλίκη ;" Ρωτησε και η ανάσα μου κόπηκε.~γεια σας !!! Νατο και το επόμενο κεφαλαιακή , τι λέτε να κρύβει η Αλίκη , ο Εντ ήρωας ε; Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμενα μου φενεται οτι έχει γεινει πολυ γλύκας . Για να δούμε το θα γίνει στα επόμενα κεφάλαια μαζί τους , έχουν ενα περίπλοκο δέσιμο μεταξύ τους .!!!
Εκτός απο όλα αυτα θα ήθελα να σας ευχαριστισω τοσο πολυ που σχολιάζετε και ψηφίζετε . Στην αρχή νόμιζα οτι δεν θα το διαβάσει κανεις και δεν θα προσελκύει κανέναν ο τίτλος ή η υπόθεση . Με κάνετε τον ποιο χαρούμενο άνθρωπο , να το ξέρετε . !! Σας λατρεύω τοσο πολυ και είστε όλες τοσο καλές με τα σχόλια σας , φυσικά και δέχομαι και όλα τα αρνητικά για να γίνομαι καλύτερη .
Όσο για την άλλη μου ιστορια -love in mysterious way . Για τα κορίτσια που την διαβάζουν έχω να πω οτι έρχετε ενα μεγάλο και με ανατροπές κεφάλαιο για την Μπελα και τον Αχιλλέα ,σε λίγες μέρες !!!
Kisses!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
let's get ridiculous
Romantizm"Ο ο...έλα τώρα , μην γίνεσαι αντικοινωνική " είπε τραβώντας με από το μανίκι για να με σταματήσει . "Δεν γίνομαι αντικοινωνική απλά δεν σε πάω καθόλου " απάντησα και εκείνος χαμογέλασε στραβά . Η Αλίκη είναι ένα διασκεδαστικό και δραστήριο κορί...