Κ30

5.5K 451 31
                                    

Ενιωσα ενα μικρό αεράκι να μου γαργαλάει το σωμα και άνοιξα σιγα σιγα τα ματια μου . Κοίταξα δίπλα μου και η ειδα τον Εντ να κοιμάτε δίπλα μου ήρεμα , οταν κοίταξα το σωμα του και καταλαβα οτι ήταν γυμνός τοτε όλα ήρθαν πάλι στο μυαλό μου . Ο Εντ να με φιλάει και να με κάνει δική του δυο φορές το χθεσινό βράδυ ,ήταν πραγματικά οτι ποιο υπέροχο εχει συμβεί ποτε στην ζωη μου , με αρκετό πόνο στην αρχή βέβαια, που αυτο το αποδεικνύουν οι μεγάλες κόκκινες γρατζουνιές στην πλάτη του Εντ , αλλα με απόλαυση στο τέλος .
Έσκυψα κοντα του και δάγκωσα απαλά τον λοβο του αυτιού του , εκεινος χαμογέλασε και άνοιξε τα ματια του."καλημέρα " ειπε με βαριά σεξυ φωνή απο τον ύπνο , "καλημέρα" ψιθύρισα και δίνοντας του ενα φιλι στο μάγουλο γύρισα πλευρό και σηκώθηκα , φόρεσα τα εσώρουχα μου και την γκρι μπλούζα του Εντ και σηκώθηκα κατευθυνόμενη στην κουζίνα .
Άνοιξα τα ντουλάπια και έβγαλα απο μεσα οτι υλικά βρήκα , τα εβαλα στον πάγκο και τα κοιτούσα για να μπορώ να δώ τι θα φτιάξω .
"Χμμμ" μουρμούρισα χαμογελαστή οταν ενιωσα τα χερια του να τυλίγονται γύρο μου και να με κολλάνε πάνω του .
"Πως ήταν εχθές; ,πες μου οτι δεν το μετανιοσες; " ρωτησε ανήσυχος και γύρισα να τον κοιτάξω τυλίγοντας τα χερια μου γύρο απο τον λαιμό του . "Εχθές ήταν ...τέλεια και πίστεψε με δεν το μετάνιωσα καθόλου , απλά πρέπει να πάω να κάνω μπάνιο ξέρεις για το ..." "Ξέρω ξέρω , αν και ειναι η πρώτη φορα που πάω με παρθένα ξέρω τι γίνεται " λέει και τωρα ποια ενα πονηρό χαμόγελο εχει σχηματιστεί στα χείλι του . "Ωραία παμε να σε πληνουμε " λέει και με μια κίνηση σκύβει και με βάζει στον ώμο του .
"Όχι Εντ ντρέπομαι δεν μπορώ "
Φώναξα κοπανοντας την πλάτη του , "αφού ξέρω όλο το σωμα σου απέξω και ανακατοτα, μην ντρέπεσε " μου ειπε δίνοντας μου μια στο πισινό κανωντας με να ξυρίξω.
Άνοιξε την πόρτα του μπάνιου και με έβαλε μεσα στην μπανιερά βγάζοντας μου τα ρούχα. Τα επόμενα που ακολούθησαν ήταν πέρα απο την φαντασία .
Αφού έγινα ξανα δική του για Τρίτη φορα ( ναι τις μετράω :p) πήγαμε μαζί αγκαλιά στην κουζίνα για να φάμε .

"Χμμ για δοκίμασε αυτο " εκανε δίνοντας μου μια μπουκιά απο την τυγανιτα του . Την μάσησα και ενιωσα κατι να κάνει κρατς μεσα στο στομα μου . "Ρε μωρο μου το ειναι αυτο ;" Ρώτησα σμίγοντας τα φρυδια μου και κανωντας μια γκριματσα άνοιξα ελάχιστα το στομα μου και έβγαλα ενα μικρό τσόφλι αυγού . "Σορρυ μωρο μου αλλα στην μαγειρική αστο καλύτερα σε εμενα " είπα κοπανοντας σιμπονετικα τον ώμο του . "Φυσικά οταν θα μένουμε μαζί δεν προκοιτε να μαγειρεύω " μου χαμογέλασε και ενιωσα να πνηγομαι , μάλλον με γελούν τα αυτιά μου γιατι μόλις άκουσα τις λέξεις" μαζί " και "σπίτι " , νομίζω οτι ήρθε η ώρα να πάρετε αυτά τα κουταλάκια και να αρχίσετε να με μαζεύετε . "Το εννοείς ; Μαζί εμείς οι δυο ;" Ρώτησα και μια σπίθα άστραψα στα ματια μου τον οποια μάλλον την είδε και ο ίδιος γιατι έπαθε το ίδιο . "Με μωρο μου μαζί οι δυο μας , μόνοι χωρίς κανόνες σχολείου και μόνα κρεβάτια " απαντησε και χαμογέλασα πλατιά στην σκέψη να ειμαι μαζί του στο ειδικό σπίτι και να κάνουμε τα παντα μαζί .
"Ναι αλλα δεν ξέρω αν θα επιζησω με το φαγητό σου " αστειεύτηκα και τον ειδα που με κοιτούσε πονηρά καθως πλησίαζε απειλητικά . "Σε κατι άλλο ομως δεν θα έχεις παράπονο ..." Ψυθίρισε εσθισιακα στο αυτο μου κολλωντας με στον πάγκο της κουζίνας . "Εσυ θα φροντίζεις για το φαγητό και εγω για το πως θα χάσουμε τα κοιλα μας με στάσεις γυμναστικής " ειπε με το χερι του να πλησιάζει στον ποπο μου , έβγαλα ενα μικρό γελακι και κοπάνησα τον ώμο του παιχνιδιάρικα . "Μην γίνεσαι προστυχος " γέλασα και μου δαγκωσε το αυτι μου . "Αφού ξέρω πόσο σου αρεσει οταν γίνομαι έτσι " απαντησε και κόλλησε με φορα τα χείλι του πάνω στα δικα μου φιλοντας με άγρια και με πάθος , παραδόθηκα με την μια και τύλιξα τα χερια μου γύρο απο τον λαιμό του . Όλη αυτη η στιγμή έδειχνε μαγική μέχρι που ο ήχος κλήσης του κινητού μου ήχησε μεσα στο μικρό σπιτάκι . Άφησα τα υπέροχα χείλι του Εντ και έτρεξα πάνω στο κρεβατι όπου βρισκόταν το κινητό μου . Έπεσα πάνω του Μπρουμιτα και σήκωσα το κινητό στυριζοντας τα χερια μου στους αγκώνες μου . "Έλα μωρο μου ατελείωτο " είπα με χαρά στην Βάσω οταν το σήκωσα , ο Εντ μουγκρησε απο την κουζίνα και υστερα έπεσε δίπλα μου στην ίδια στάση με εμενα, τα χείλι του ακουμπισαν τον λαιμό μου και ενα χαχανιτο μου ξέφυγε . "Έλα Αλίκη μου με ακούς " η βραχνιασμένη φωνή της την ώρα που ρουφούσε την μύτη της ακούστηκε και με την μια καταλαβα την διάθεση της και ήταν οτιδήποτε άλλο παρά χαρούμενη . "Βάσω μου εισαι καλα ;" Ρώτησα και ανασηκωθηκα στο κρεβατι οκλαδον .
"Που εισαι ; Πρέπει να σου πω κατι πάρα πολυ σιμαντικο " ειπε με σοβαρό τόνο κανοντας με να αναρωτηθώ ακόμα ποιο πολυ το τι τρέχει .
"Εμ κοίταξε να δεις ...δεν ξέρω ακριβώς το που ειμαι αλλα ξέρει Εντ οποτε έρχομαι οποτε θες " απάντησα με ενα χαμόγελο θυμούμενη τι έγινε εχθές .
"Χίλια συγγνώμη που σου το χαλάω αλλα μπορείς να έρθεις τωρα ; Ειναι πραγματικά παρά μα παρά πολυ σιμαντικο " ειπε τονίζοντας όλες τις λέξεις οι οποίες έκαναν την καρδια μου να χτυπάει δυνατά . "Έρχομαι " απάντησα γρήγορα και έκλεισα το τηλέφωνο , σηκώθηκα και άρχισα να ντύνομαι . "Τι έγινε τι έπαθε ;" Ρωτησε ανήσυχος ο Εντ και χωρίς να γυρίσω να τον κοιτάξω καθως έβγαζα τα παπούτσια μου απάντησα . "Δεν ξέρω αλλα λέει οτι εινα σοβαρό οποτε ναι θα ειναι σοβαρό " "πάλι μας την χαλάνε γαμωτο " παραπονέθηκε και με εναν ωσότου η πλάτη του βρέθηκε στο κρεβατι. "Ελαααα μωρέ δεν χωρτασες " ρώτησα ναζιαρικα προσπαθώντας να του φτιάξω την διάθεση και έπεσα πάνω του τρίβοντας τη μύτη νου με τη δική του . "Ποτε δεν θα σε χωρτασω γλύκα " Απντησε με το ύφος που ειχε οταν προτογνβροστικαμε και ξυνησα την μούρη μου . "Μου θυμιζεις τοτε που με κοιτούσες αλαζονικά " είπα και σηκώθηκα απο το κρεβατι . "Δεν θα το ξανακάνω " ψυθίρισε και χαμογέλασα , Συγουρα θα θελήσει να το κάνει ξανα οταν θα θέλει να με εκνευρησει . "Ενταξει μωρο μου πτι πεις , άντε κουνα τον κωλο σου τωρα " είπα χαμογελαστή και προχωρήσαμε έξω .

Οταν φτάσαμε στην σχολή όλα ξαναγύρισαν στο κανονικό , όλες οι εννιες για τον Έρικ τη Ολίβια και την Βάσω έκαναν κύκλους στο κεφάλι μου .
Έτρεξα στο δωμάτιο της Βάσως που κάποτε ήταν και δικό μου και έκανα στο. Εντ να μπει στο δικό μας .
Άνοιξα την πόρτα και ειδα την Βάσω να κλαίει , ήταν μαζεμένη στην άκρη του κρεβατιου με ακουμπισμένη την πλάτη στον τοιχο και τα πόδια μαζεμένα στο στήθος .
Τα ματια της ήταν πρισμενα και ενα μουλισμένο απο τα δάκρυα χαρτομάντιλο ήταν στα χερια της .
Την πλησίασα σιγα σιγα και πείρα αγκαλιά τα γόνατα της κοιτοντας τα ματια της . "Θες να μου πεις τι έγινε ;" Ρώτησα και κουνησε το κεφάλι τις καταφατικά . "Εκεινος φταίει " μουρμούρισε και αμέσως καταλαβα οτι εννοούσε τονΚωστα . "Το αυτο ήταν μονο απλά τσακοθικατε ;" Ρώτησα ξενερωμενη απο την απάντηση . "Αλίκη δεναλωσαμε απλά εχω νεύρα μαζί του " Απντησε και την κοίταξα χαμογελαστή . "Έλα μωρέ σιγα μωρέ τα μικρά καυγαδακια και τα λαθακια εινα κλασικά σε μια σχέση " απάντησα λογικά και εκείνη χαμογέλασε με εορωνεια . "Ναι μωρέ ειναι πολυ μικρό λαθακι το μα με αφήσει έγκυο ε;" Ειπε σαρκαστικά και τωρα το στομα μου ειχα ανοίξει διάπλατα .
Το εκανε λέει ;

.

Γεια σασσς, λοιπόν πρωτα απο όλα θα ήθελα να πω ενα τεράστιο συγγνώμη για το οτι ημουν απούσα τοσο καιρό απο το wattpad , απλά Εχω ενα μικρό προβληματακι με το Ίντερνετ γιατι πρωτα απο όλα δεν εχω εδώ που ειμαι , και επιτέλους εχω 3G , τεσπα ελπιζω να σας άρεσε το κεφάλαιο αν και ειναι λιγο μικρό και βαρετό αλλα θελω να ακούσω γνώμες για την Βάσω και για το το περιμένετε να γίνει στη συνέχεια .
Το επόμενο δεν ξέρω ποτε θα μπει αλλα ελπιζω σιντομα .
Kisses!!!

let's get ridiculousWhere stories live. Discover now