''Αλίκη ξύπνα γαμώτο σου '' άκουσα την φωνή της Βάσω να φωνάζει και κουκουλώθηκα ποιο πάνω από το κεφάλι μου με το πάπλωμα μου.
''βαρέθηκα να σε περιμένω , θα είμαι στην τραπεζαρία , κούνα τον κώλο σου και έλα '' είπε και ανασηκώθηκα απότομα . '' τι ωραίο ξύπνημα '' την ειρωνεύτηκα , εκείνη μου έβγαλε την γλώσσα κοροϊδευτικά και έκλεισε την πόρτα. '' θεέ μου γιατί σε εμένα ?'' μονολόγησα κοιτώντας το ταβάνι και σηκώθηκα απρόθυμα. Άλλαξα την φαρδιά μπλούζα του Έρικ και τέργιαξα το μαύρο μου σορτσάκι με μια επίσης μαύρη τυραντέ κολλητή μπλούζα (μην πάω και σαν λέτσος ) , φόρεσα τα μαύρα all star μου και άφησα τα μακριά καστανά μαλλιά μου να πέσουν στου ώμους μου.
Άνοιξα την πόρτα και κοίταξα ευθεία παρατηρώντας το άτομο που βγήκε την ίδια στιγμή με εμένα από το απέναντι δωμάτιο. Βαριεστημένα στήριξα τον ώμο μου στην άκρη κοιτάζοντας τον. '' καλημέρα γλύκα'' είπε και την ίδια στιγμή βγήκαμε και αρχίσαμε να περπατάμε δίπλα δίπλα. ''πολύ θάρρος πείρες '' είπα κοφτά , κοιτώντας ευθεία . Εκείνος σταμάτησε και με μια κίνηση με έπιασε από την ,μέση και με κόλλησε στον τοίχο . "Μπορώ να πάρω και άλλο άμα θες " ειπε πειράζοντας μια τούφα απο τα μαλλια μου . Κοπάνησα το χέρι του και εβαλα το δικό μου στο στερνό του . " έχεις πάρει τις μισές απο εδώ μέσα , βαρεθηκες και είπες να την πέσεις στην καινούργια ;" Είπα και χαμογέλασε στραβά . "Έχω αδυναμία στις ωραίες κοπέλες "
" εγώ ομως δεν έχω αδυναμία στους μαλάκες " απάντησα και πήγα να ξεφύγω αλλά με κόλλησε ποιο δυνατά στον τοίχο με τα σώματα μας ενωμένα . "Εμενα , δεν θα με ξαναπεις έτσι " ειπε με θυμό και πλησίασε ποιο κοντά μου .
"Κοιτά , δεν έχω όρεξη πρωινιάτικα , οπότε ασεμε ήσυχη " απάντησα αγανακτισμένη . "Θα τα ξαναπούμε εμείς οι δυο " ειπε και έκανα να φύγω αλλά δεν με άφησε . "Και κάτι άλλο , να ξέρεις οτι οτι θέλω το παίρνω " μου ψιθύρισε με τα χείλι του να χαϊδεύουν σχεδόν τα δικά μου . "Όχι αυτήν την φορά " ψιθύρισα πισω , τον έσπρωξα και άρχισα να προχωράω προς την τραπεζαρία .
Οταν μπήκα μέσα έτρεξα στο τραπέζι με το πρωινό . Υπήρχε γάλα με δημητριακά , μερεντα , κέικ και πολλά αλλά πεντανόστιμα φαγητά . Εγληψα το κάτω χείλος μου και πήρα τον μπλε δίσκο δεξιά μου . Το γέμισα με μερεντα κέικ και γάλα . Γύρισα και κοίταξα τα τραπεζάκια ως που είδα την Βάσω να μου κουναει το χέρι για να πάω εκεί , καθόταν με τρία αλλά κορίτσια που η αλήθεια είναι οτι φαινόταν αρκετά ντύβες . Προχώρησα ως εκεί και καθησα δίπλα της . "Λοιπόν ... Απο εδώ η φίλη μου η Αλίκη , είναι η καινούργια μαθήτρια . Απο εδώ η Σίσι " ειπε και έδειξε μια ξανθιά κοπέλα με κατάλευκο δέρμα και φακιδες. "Η Ελένη " έδειξε μια με κάστανα μαλλια και σοκολατί δέρμα."και η Άννα " ειπε και έδειξε μια κοπέλα με ομπρε μαλλια και ανοιχτό δέρμα . Όλες οι κοπέλες μου χαμογέλασαν ομως μετά απο λίγο άρχισαν να κοιτάνε το πρωινό μου, λες και ετοιμάζομουν να φάω σκατα . "Τι το κοιτάτε καλε ; Έχει αρκετό εκεί πέρα " είπα δείχνοντας το τραπέζι . Η Βάσω με κοίταξε περίεργα και πείρα το μήνυμα οτι έπρεπε να κρατήσω το στομα μου κλειστό .
Άρχισα να τρώω μέχρι που ένα τσιμπιμα στο πλευρό με εκανε να τρανταχτω . Γύρισα το κεφάλι μου και τον είδα να μου χαμογελάει . "Τι θέλεις Εντ ;" "Βλέπω σου αρέσει να τρως σε αντίθεση με τις άλλες που τρώνε σαν κουνέλια " ειπε δείχνοντας με τα ματιά του το φαγητό τους ενω εκείνες εκτός της Σίσι του χαμογέλασαν τινάζοντας προς τα πισω τα μαλλια τους , και ξεχνώντας οτι μόλις τωρα τις πρόσβαλε . Του χαμογέλασα λέγοντας του ευχαριστώ με την ματιά μου που με υπερασπίστηκε οταν τις είδε να με κοιτάνε έτσι . "Αργότερα γλύκα " μου ψιθύρισε στο αυτι και έφυγε κλείνοντας μου το μάτι . Γύρισα το κεφάλι μου και τις κοίταξα να με κοιτάνε και οι δυο με ενα χαμόγελο ως τα αυτιά . "Οο Θεέ μου σου μιλάει " ειπε η Άννα κανοντας αέρα με το χέρι της. "Ναι γιατι κακό είναι ;" Ρώτησα σμίγοντας τα φρυδια μου . "Εμείς με το ζόρι του λέμε ενα γεια " απαντησε η Ελένη στηρίζοντας το μάγουλο της στο δεξί της χέρι και κοιτοντας το τραπέζι όπου. Καθόταν ο Εντ . "Όλες θελουμε να εχουμε κάτι μαζί του , ακόμα και κάτι φιλικό αλλά και με προνόμια ...ξέρεις ..." Ειπε η Άννα . "Εγώ πάλι είμαι μια χαρά , δεν τον λίγουρευομαι" μπήκε στην συζήτηση η Σίσι . "Ναι γιατι εσύ είσαι η ποιο τυχερή , τα έχεις με τον κολλητό του τον Σωτήρη " επιτέθηκε η Ελένη και η Σίσι ανασηκωσε τους ώμους της αδιάφορα συνεχίζοντας την σαλάτα της . "Εμ εμείς να πηγενουμε " είπε η Βάσω και με τράβηξε απο το χέρι. "Μα πεινάω " μουρμούρισα αλλά το χέρι της με τραβιξε ποιο δυνατά .
Με έσερνε μέχρι το δωμάτιο και έκλεισε την πόρτα δυνατά . "Τωρα είναι που θα σου γίνουν κολλιτσιδα " ειπε και σοριαστηκε στο κρεβατι . "Γιατι ;" "Γιατί μιλάς με τον Εντ , και τωρα δεν θα ξεκολλάνε απο πάνω σου" "γραμμένες τις έχω και τις δυο , αν θέλουν να τον πιάσουν γκόμενο να το κάνουν μόνες τους ." Απάντησα και με εναν πήδο βρέθηκα στο κρεβατι μου . " λοιπόν σήμερα είναι η μέρα εξόδου , ξέρω ενα μπαράκι που παει πάντα το μισό σχολείο αυτήν την ημέρα , θες να παμε ;" Ρωτησε καθώς κουνούσε τα πόδια της πέρα δώθε κοιτώντας το ταβάνι . "Ναι φυσικά τι θα φορέσουμε ;" Ρώτησα και σηκώθηκα ανοίγοντας την ντουλάπα . "Μια πληροφόρηση , δεν έχω καθόλου φορέματα " είπα γελοντας και η Βάσω πετάχτηκε σαν σίφουνας απο το κρεβατι και ήρθε δίπλα μου ."σοβαρά μιλάς τωρα ;" "Αχα!! Ποτέ δεν μου άρεσαν αυτά " απάντησα σηκώνοντας αδιάφορα τους ώμους μου . "Κάτι θα σου βρω , σε αντίθεση με εσένα εγώ έχω πολλά " ειπε και άρχισε να ψαχνει στην δικιά της μεριά της ντουλάπας .
"Χμμμ αυτο " ειπε και μου έδωσε ενα ροζ τυραντε φόρεμα δυο παλάμες ποιο πάνω απο το γόνατο . "Όχι όχι και όχι , εγώ αυτο δεν το φοράω , δεν μου αρέσει το ροζ " είπα και της το έδωσα πισω αλλά εκείνη επέμενε και μου το ξαναεδωσε. "πφφ καλά " απάντησα και κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέπτη πάνω απο το γραφείο . "Και με τα μαλλια μου τι θα κάνω ; " "θα στα ισιωσεις , αλλά εχουμε ενα πρόβλημα , δεν έχω μαζί νου τις ροζ γόβες μου και δεν έχω τι να σου δώσω " ειπε και έκανα μια γκριματσα . "Σκατα θα πάω να πάρω γόβες , " είπα και άρπαξα απο την ντουλάπα το σκισμένο μου τζιν , και άφησα την τυραντε μαύρη μπλούζα που φορούσα πριν και τα μαύρα all star μου . Άρπαξα το πορτοφόλι μου , έδωσα ενα φιλί στο μάγουλο της φίλης μου και βγήκα .
Χαιρέτισα την κυρία στην έξοδο η οποία μου έδωσε ενα χαρτί που έλεγε το ονομα μου και μου ειπε οταν γυρίσω μα της το δώσω για να ξέρουν οτι βρίσκομαι στο κτίριο . Ηλίθιο σχολείο και οι κανόνες προστασίας του . Σκέφτηκα και βγήκα έξω βάζοντας το χαρτάκι στο πορτοφόλι μου .
ESTÁS LEYENDO
let's get ridiculous
Romance"Ο ο...έλα τώρα , μην γίνεσαι αντικοινωνική " είπε τραβώντας με από το μανίκι για να με σταματήσει . "Δεν γίνομαι αντικοινωνική απλά δεν σε πάω καθόλου " απάντησα και εκείνος χαμογέλασε στραβά . Η Αλίκη είναι ένα διασκεδαστικό και δραστήριο κορί...