Τα χερια του Εντ σφίγγουν τοσο σφιχτά την μέση μου που νομίζω οτι θα με λιώσει , ο Κρις εχει ενα ευχαριστημένο χαμόγελο στα χείλι καθως τον βλέπω να βγάζει κάτι απο την τσέπη του , είναι λεφτά .
Τα δάχτυλα του ταξιδεύουν πάνω τους και το χαμόγελο του ακόμα δεν εχει εξαφανιστεί , βγάζει ενα αρκετά μεγαλο πόσο και το χερι του πλησιάζει προς εμενα .
"Αυτά είναι για εσένα τα αξιζεις ήσουν φοβερή σήμερα " λέει αλλα του βαράω το χερι μακριά . "Δεν χρειάζομαι αυτά τα βρομικα λεφτά , τιποτα απο εσένα ποια δεν θέλω, ήταν η τελευταία φορα και ήρθα μονο για να νικήσω τον Λούκας " του επιτίθεμαι και σμίγει τα φρυδια του .
"Δηλαδή η καλύτερη οδηγός φεύγει πάλι ; Έλα τωρα ρε Αλίκη θα βγάλουμε πολλά εμείς οι δυο "
Παραπονέθηκε και με κοίταξε με πονηρό βλέμμα, το καθικι τιποτα δεν του αξίζει . "Τωρα που το ξανασκέφτηκα " είπα και απομακρύνθηκα απο τον Εντ που έβραζε απο τον θυμό .
Πλησίασα στον Κρις και άρπαξα όλα τα λεφτά απο το χερι του . "Αυτά εδώ δεν είναι δικά σου , εγω δεν ήρθα να παίξω για την δικιά σου ομάδα ήρθα για την ομάδα των φίλων μου οπότε αυτά δεν είναι δικά σου " ανακοίνωσα περίφανη για την σκέψη μου και άρχισα να μοιράζω τα λεφτά στους φίλους μου που μου χαμογελούσαν απο χαρά .
"Δεν γίνεται αυτο που λες εισαι στην δικιά μου ομάδα παντα ήσουν " φώναξε με θυμό και τον πλησίασα χαμογελαστή . "Απο οταν έφυγα νομίζω οτι έγινε κατανοητό οτι δεν ειμαι ποια στην ομάδα σου εκτός αν εισαι τοσο χαζός που ακόμα να το καταλάβεις " είπα και τον ενιωσα που η αναπνοή του έγινε ποιο βαθια.
Ομως μετά απο λίγο πάλι ενα χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο του και το χερι του πλησίασε το μάγουλο μου . "Μα γλυκιά μου Αλίκη εμείς οι δυο μπορούμε να περνάμε καλα οπως κάναμε παντα " λέει και κοπαναω το χερι του μακριά, μα πως εχει το θράσος να μου την πέφτει μπροστα στο αγόρι μου ; Σκέφτηκα αλλα πριν προλάβω να πω κάτι ο Εντ μπήκε μπροστα μου .
"Μείνε μακριά της " του γρίλισαι σφιγγοντας τις γροθιές του .
"Σιγα ρε παιδί πως κανεις έτσι ; Δεν στην πηδηξαμε κιόλας ....εκτός αν αυτο εχει γίνει είδη που ξέρεις " λέει και νομίζω οτι το ποτήρι για τον Εντ ξεχείλισε . Αμέσως έπεσε πάνω του και άρχισε να τον βαράει άγρια χωρίς σταματημό ήθελα να τον σταματήσω αλλα πραγματικά το απολάμβανα αυτήν την στιγμή , έτσι και αλλιώς ο Εντ τον βαράει με τοσο μανία που ο Κρις δεν μπορεί να κάνει τιποτα , όλα ομως άλλαξαν μεσα στο μυαλό μου οταν είδα το αίμα απο την μύτη του Κρις να βγαίνει ,όχι γιατι τον λυπάμαι αλλα δεν θέλω να μπλέξει ο Εντ .
Χωρίς να το πολυ σκεφτώ όρμηξα και άρχισα να τον τραβάω απο το μπλουζάκι του . "Εντ ...σταματά " άρχισα να του φωνάζω αλλα ούτε που γυρισαι να με κοιτάξει. "Ρε μωρό μου σταματά " ξαναφωναξα και αυτήν την φορα τον ειδα να απομακρύνεται απο τον Κρις και να με κοιτάει , άρπαξα το μπλουζάκι του και τον κόλλησα κοντα μου. Ο Κρις σηκώθηκε και σκούπισε το αίμα απο την μύτη του . "Δεν την γλυτωνεις τοσο εύκολα δεν ξέρεις με ποιον έμπλεξες Εντ " τον προιδοποιει (το σκότωσα :p) αλλα ο Εντ χαμογελάει . "Εσυ δεν ξέρεις με ποιον έμπλεξες για αυτο πρόσεχε τις κινήσεις σου " του λέει και σμιγω τα φρυδια μου , τι εννοεί τωρα με αυτο ;
Δεν πρόλαβα να ρωτήσω κάτι αφού με άρπαξε απο το χερι μαζί με τους φίλους μου .
"Τον έφαγες τον μαλάκα Αλίκη μπράβο σου " ειπε ο Αλφι οταν μας άνοιξε την σιδερένια πόρτα .
"Νομίζω οτι ήρθε η ώρα να μας αποχαιρετησεις " ειπε ο Έρικ και ενιωσα τα ματια μου να βουρκονουν , να γιατι είναι παντα το δύσκολο . Αγκάλιασα την Ξενια και τον Δημήτρη και άφησα τον Έρικ τελευταίο .
"Μεγάλωσε το μικρό μου "ειπε και με έσφιξε στην αγκαλιά του . Φίλησε το μέτωπο μου και με κοίταξε γλυκά . "Λοιπόν μια συμβουλή , ο τύπος κόβει φλέβα για πάρτυ σου μην τον αφήσεις Α! Και κάτι άλλο νομίζω οτι είναι ο ιδανικός ξέρεις αυτός που λέτε εσείς οι κοπέλες για την πρώτη φορα " μου ψιθυρίζει και γουρλώνω τα ματια μου . "Τι λες παιδάκι μου ; Ποτε μίλησα εγω για ιδανικούς ;" Ρώτησα με περιεργια η αλήθεια είναι οτι οντος τον ιδανικό περίμενα αλλα ποτε δεν το είχα πει σε κανένα ούτε καν στον ίδιο μου τον κολλητό . "Οταν έχεις πιει ενα μπουκάλι ουίσκι όλα τα λες " μου κλείνει το ματι και μου δίνει ενα φιλι το μάγουλο κολλωντας με πάνω του .
"Τα λέμε το επόμενο Σάββατο " μου λέει και παει με τα παιδιά στο αυτοκίνητο .
Οταν μπαίνουμε στο αυτοκίνητο με τον Εντ επικρατεί μια σχιοπη αλλα δεν με πηραζει καθόλου .
"Ει δεν παμε απο εδώ για το σχολείο " παρατήρησα αλλα ο Εντ δεν ειπε τιποτα παρά μονο το χερι του πηγε στο μπούτι μου και άρχισε να το χαϊδεύει ρυθμικά καθως κοιτούσε τον δρόμο . "Εντ ;" "Μην ανησυχείς μωρό μου δεν θα κάνουμε κάτι εκτός αν το θες , πίστεψε με δεν ειμαι τοσο μαλακας να ειναι η πρώτη σου φορα σε ενα αυτοκονητο"
Με καθισιχασε και εγυρα πάνω του φιλοντας τον λαιμό του , τωρα πραγματικά δεν θέλω να σκέφτομαι ούτε τα λόγια του Εντ προς τον Κρις ούτε τιποτα άλλο απλά εγω και εκεινος .
Οταν ο Εντ σταμάτησε το αυτοκίνητο έμεινα με ανοιχτό το στομα . "Εντ σε στοιχειωμένο σπίτι με έφερες ;" Ρώτησα δείχνοντας το εγκαταλελειμμένο σπίτι μπροστα μου και ο Εντ έβγαλε ενα μικρό γελακι . "Με εμπιστεύεσαι ;" Ρωτησε και κούνησα το κεφάλι νου καταφατικά .
Οταν βγήκαμε απο το αυτοκίνητο ο Εντ έπιασε το χερι μου και με τραβιξε λιγο ποιο πέρα απο το σπίτι .
"Ανέβα αν πέσεις θα ειμαι πισω σούβλα σε πιάσω " ειπε πονηρά δείχνοντας μου μια σκάλα που ήταν κολλημένη πάνω σε ενα δέντρο που οδηγούσε σε ενα δεντρόσπιτο ....ενταξει προσκυνώ , πραγματικά αυτο ειναι οτι ποιο ρωμαντικο απο αυτά που φανταζόμουν οταν ημουν μικρή .
"Εισαι σίγουρος οτι για αυτο θες να ανεβώ μπροστα ;" Ρωτάω σηκώνοντας το ενα μου φρύδι . "Προχωρά μωρό μου " μου ψιθυρίζει στο αυτι δίνοντας μου μια πισινό .
"Ουαου που το βρήκες αυτο το μέρος ; Εχει απίστευτη θέα απο εδώ πάνω . " ρωτάω καθως κρεμάω τα πόδια μου απο το σπιτάκι και τα κουνάω στον αέρα . "Εδώ έρχομαι για να σκεφτώ δεν φέρνω κανέναν εισαι η πρώτη που έρχεται εδώ " λέει και χαμογελάω , δεν ξέρω για αλλα κατα καποιον περίεργο τροπο νιώθω ξεχωριστή αυτήν την στιγμή . Νομίζω οτι παίζω και κάποια ταινία .
"Εδώ λένε οτι ζούσε μια πολυ ευτυχισμένη οικογένεια αλλα μια μέρα το παιδάκι τους τρελάθηκε και αυτοκτονισε σε αυτο εδώ το δεντρόσπιτο " ειπε στο αυτι μου με την ποιο τρομακτική φωνή που προσπαθούσε να κάνει χωρίς βα γελάσει , έπιασε την μέση μου και με τράβηξε κοντα του .
"Και μια μέρα έτσι απλά πήρε το όπλο και ΜΠΑΜ " φώναξε κανωντας με να πεταχτω και να τον χτυπισω στην πλάτη . "Βλάκα ηλίθιε " του φώναξα και εκεινος γέλασε και άρπαξε τον καρπό μου κόβοντας μου την φορα για να τον βαρέσω άλλη μια φορα και με έφερε κοντα μου .
Το χερι του ήταν ακόμα ειναι τυλιγμένη γύρο απο τον καρπό μου ενω με το άλλο απομακρύνει μια τούφα απο τα μαλλια μου βάζοντας την πισω απο το αυτι μου . Το χερι μου παει στο στήθος του και τα δάχτυλα μου γραπονουν την μπλούζα του αφού θέλω να τον τραβήξω ποιο κοντα μου .
"Συγγνώμη για πριν που τον έσπασα στο ξύλο αλλα πως να στο πω ....το έχω ανάγκη όλο αυτο " μου ψιθυρίζει . " ποιο ;"
Ρωτάω και σοπαω για να μιλήσει . "Έχω ανάγκη να σε προστατεύω αν και. Ξέρω οτι εισαι μια απο τις δυναμικότερες κοπέλες και οτι ξέρεις πως να φροντίζεις τον εαυτό σου , αυτο με τραβιξε πάνω σου ,με φουντωνες ολόκληρο και με έκανες ποιο θυμομενο απο ποτε . Όλο αυτο με εκανε να σε θέλω ποιο πολυ απο ποτε .
Αλλα έχω ανάγκη να σε προστατεύω να σε φροντίζω , να σε χαϊδεύω να σε αγκιζω και να σε φιλώ , θέλω να ειμαι μαζί σου να σε έχω στην αγκαλιά μου , σε θέλω Αλίκη και δεν θέλω να σε αφήσω ποτε "
Ειπε και ένωσε τα χείλι μας σε ενα γλυκό φιλι .
"Ειμαι ερωτευμένη μαζί σου Εντ "
Του ψιθύρισα και με έσφιξε στην αγκαλιά του . Τωρα ειμαι σίγουρη οτι τον έχω ερωτευτεί και τον θέλω στην ζωή μου οπως και εκεινος.Γεια σασσς λοιπόν ....εξετάσεις τέλος !!!!
Ελπιζω να έχετε όλοι καλα αποτελέσματα .
Λοιπόν θέλω να ζητήσω ενα τεράστιο συγγνώμη που έκανα καιρό να αβεβασω αλλα γιόρταζα την ελευθερία μου .
Λοιπόν τι έχετε να πείτε για τον Εντ ;
Εγω παντός θέλω εναν τέτοιο τοσοοοο πολυυυ .
Και επίσης τι έχετε να πείτε για την προιδοποιηση του Εντ στον Κρις ; Χμμμ...και αλλα μυστικά στην επιφάνεια .
Ευχαριστώ πολυ για τα σχόλια σας σας λατρεύω τόσο πολυ !!
Όσο για την καινουρια ιστορια δεν θα αργήσει να ανεβεί !!!!
Kisses !!!
YOU ARE READING
let's get ridiculous
Romance"Ο ο...έλα τώρα , μην γίνεσαι αντικοινωνική " είπε τραβώντας με από το μανίκι για να με σταματήσει . "Δεν γίνομαι αντικοινωνική απλά δεν σε πάω καθόλου " απάντησα και εκείνος χαμογέλασε στραβά . Η Αλίκη είναι ένα διασκεδαστικό και δραστήριο κορί...