* Εντ pov *
Έχω τυλίξει μια πετσέτα γύρο απο την μέση μου και τωρα κοιτάζομαι στον καθρέπτη . Η μελάνια στο δεξί μου πλευρό εχει σχεδόν εξαφανιστεί , Ευτυχος που δεν την εχει δει η Αλίκη , δεν είμαι έτοιμος να της πω απο που προήλθε .
Όσο τα σκέφτομαι όλα αυτά η πόρτα ανοίγει και μέσα μπαίνει η Φένια μια παλιά μου ξεπέτα και με πλησιάζει .
"Βρε βρε που χάθηκες εσυ ;"
Ρωτάει δαγκωνοντας το κάτω χείλος της για να το παίξει σεξυ . Παλιά μπορεί να την είχα κολλήσει στον τοιχο και να την φίλαγα χουφτωνοντας την παντού . Αλλα τωρα είναι αλλοιώς , τωρα έχω την Αλίκη , που με εχει κάνει τρελό για εκείνη .
"Μην χαίρεσαι χαμένος θα παρά μείνω για όλες τωρα ποια " λέω και γουρλωνει τα ματια , αλλα μετά χαμογελάει πονηρά .
"Α ναι σωστά , όλο το σχολείο έμαθε οτι ο Εντ ο φημισμένους "player " βρήκε μια κοπέλα που τον έβαλε στην θέση του " ειπε πλησιαζοντας με .
"Αν θες ομως μπορώ να σε ευχαριστισω εγω , απο οτι έμαθα εκείνη ακόμα να το κάνει " λέει και φουντώνω μεσα μου . Αμέσως της πιάνω τον καρπό και τη κολλάω βίεα στον τοιχο .
"Πρόσεχε τα λόγια σου αλλοιώς θα εχουμε κακά ξεμπερδέματα " γριλιζω και την αφήνω βγαίνοντας έξω εξαγριωμένος. Η αλήθεια είναι οτι έχω σκεφτεί πολλούς διαφορετικούς τρόπους για το πως θα την κάνω δική μου και επίσης έχω χρειαστεί πολλά κρύα ντουζ για να καταφέρω να μην κάνω της σκέψεις μου πράξεις .
Καλα να κάνουν να κοιτούν τις δικές τους δουλειές και όχι το τι κάνω εγω στο κρεβατι μου με την κοπέλα μου . Πραγματικά με έφερε στα όρια μου η πρόταση της .Οταν ανοίγω την πόρτα ακούω την φωνή της να μιλάει στο τηλέφωνο και δεν μιλάω για να μην την ενόχλησω .
"Τι δεν καταλαβαίνεις ρε Έρικ ; Θα παμε εκεί που πηγαίναμε κάθε Σάββατο βράδυ ........ Μα φυσικά και δεν το κάνω για τον Κρις , απλά θέλω να κερδίσω τον Λούκας , δεν είχα ποτε την ευκαιρία να διαγωνιστω μαζί του " λέει και γουρλώνω τα ματια μου . Μα τι στο καλό κρύβει ποια αυτο το κοριτσι .
Αναρωτιέμαι και χωρίς δεύτερη σκέψη μπαίνω μεσα . "Σε τι θες να διαγωνιστεις και ποιος στο διάολο είναι αυτός ο Λούκας " φωνάζω σφιγγοντας τις γροθιές μου και την βλέπω που πετάγεται . "Έρικ κλείνω ....ναι πρέπει νατο κάνω , θα το κάνω τωρα " λέει και κλείνει το τηλέφωνο πετώντας το πάνω στο κρεβατι του Κώστα .
"Ντύσου και κάτσε , πρέπει να σου μιλήσω " με προλαβαίνει πριν φωνάξω πάλι . Υπακούω και βγάζω την πετσέτα απο την μέση , εκείνη βγάζει ενα επιφώνημα και κρύβει τα ματια της με τα χέρια της. "Ο Θεέ μου προιδοποιησε πρωτα " λέει και βγάζω ενα μικρό γελακι. Βάζω ενα μποξεράκι και μια φόρμα και κάθομαι δίπλα της στο κρεβατι . Πιάνω τους καρπούς της και απομακρύνω τα χέρια της απο το πρόσωπο της . "Τσα ;" Μου χαμογελάει και δεν μπορώ να αντισταθώ απο το να την φιλησω . Το ξέρω οτι πρέπει να δείξω θυμομενος αλλα δεν μπορώ να το κάνω , έτσι και αλλιώς μου ειπε οτι θα μου πει τι κρύβει . Βέβαια το βρίσκω λίγο άδικο που εγω δεν μπορώ να της πω τιποτα ακόμα για εμενα αλλα θα έρθει και αυτή η στιγμή .
"Λοιπόν αν σου το πω τωρα πιστεύω οτι δεν θα με πιστέψεις ή το πιθανότερο να αρχίσεις να γελάς , οπότε θα σε πάρω μαζί μου το Σάββατο για να με δεις απο μόνος σου . Κάνε λίγο υπομονή και θα δεις " μου λέει και ήρεμο κάπως . Αν και δεν μου αρέσει ποτε να περιμένω πρέπει να το κάνω για εκείνη τουλάχιστον . "Καλα , αλλα να ξέρεις οτι κάνω μόνο για εσένα υπομονή " της απαντάω και μου σκάει ενα πλατύ χαμόγελο . Πραγματικά είναι το ποιο όμορφο που έχω δει . "Ντύσου να κοιμηθούμε " λέω και κουναει θετικά το κεφάλι της . Σηκώνεται και αυτήν την φορα δεν μου κάνει νόημα να γυρίσω αλλα γυρναει εκείνη την πλάτη της σε εμενα . Την κοιταω που βάζει το κοντό σορτσάκι της και οταν τα δάχτυλα της μπαίνουν μεσα απο την Μπλούζα της σκαλωνω . Ξεκουμπωνει το σουτιέν της , το βγάζει και το βάζει δίπλα απο τα αλλα ρούχα της . Νομίζω οτι θα χρειαστω κιαλο κρύο ντουζ ....ναι σίγουρα . Ομως η αλήθεια είναι οτι χαίρομαι που εσθανεται άνετα μαζί μου .
Μου χαμογελάει και την παίρνω στην αγκαλιά μου οταν χώνεται κάτω απο τα σκεπάσματα μαζί μου .
"Πάντως να ξέρεις οτι δεν υπάρχει περίπτωση να γελασω οτι και να κανεις . " την διαβεβαίωσα και ειμουν σίγουρος οτι χαμογελούσε . Γυρισε σιγα σιγα και με κοίταξε . Έπιασα την μέση της και την έφερα ποιο κοντα μου οστε οι μύτες μας να ακουμπήσουν μεταξύ τους . "Πως γίνεται ένας βλάκας να γίνεται τοσο καλός ;" Ρωτάει και χαμογελάω . "Δεν με ήξερες και πολυ καλα " απαντάω , η αλήθεια είναι πτι εκείνη με άλλαξε , με εκανε να θέλω να είναι καλός για εκείνη , ένιωθα οτι δεν τις άξιζε ο παλιός μου εαυτός .
"Καληνύχτα " μου ψιθυρίζει και τα χείλι της ακουμπούν τα δικά μου . Δαγκώνω το κάτω χείλος της και ανοίγει το στομα της , οι γλώσσες μας παίζουν ενα τρελό παιχνίδι και κανοντας το φιλι ποιο παθιασμένο . Το χερι μου πιάνει το μπούτι της και το τρίβω απο την μεσα ρυθμικά .
Ένας αναστεναγμός βγήκε απο το στομα της και χαμογέλασα μεσα απο το φιλι μας. Απομακρύνθηκε απο το φιλι και μου χαμογέλασε . "Σιγα σιγα " ψιθύρισε και απομάκρυνε το χερι μου απο το μπούτι της . Κουνισα καταφατικά το κεφάλι μου και την πείρα στη αγκαλιά μου κλείνοντας τα ματια μου .
ESTÁS LEYENDO
let's get ridiculous
Romance"Ο ο...έλα τώρα , μην γίνεσαι αντικοινωνική " είπε τραβώντας με από το μανίκι για να με σταματήσει . "Δεν γίνομαι αντικοινωνική απλά δεν σε πάω καθόλου " απάντησα και εκείνος χαμογέλασε στραβά . Η Αλίκη είναι ένα διασκεδαστικό και δραστήριο κορί...