"Γαμωτο που θα βρούμε τόσα λεφτά ;" Ο Εντ αναστέναξε και διστακτικά τον πλησίασα , η Βάσω έκανε στην άκρη και με άφησε να κάτσω δίπλα του , γύρισε και με κοίταξε με μάτια δακρυσμένα, το γαλανό ανοιχτό χρώμα τους είχε χαθεί μαζί με το παιχνιδιάρικο του ύφος , και είχαν αντικατασταθεί από ένα σκούρο μπλε χρώμα και ένα θλιμμένο ύφος .''Θα βρούμε μια λύση '' του ψιθύρισα και με αυτό τύλιξα τα χέρια μου γύρο από τον λαιμό του και εκείνος από την μέση μου σε μια αρκετά σφιχτή αγκαλιά . Ένιωσα σαν τα κομμάτια μου να ξαναενώνονται από τότε που χωρίσαμε , μου είχε λείψει παρόλο που είχα να τον δω μόνο λίγες ώρες . Η καρδιά του άρχισε να χτυπά δυνατά και τον ένιωσα να φιλάει απαλά τον λαιμό μου , με τρυφερότητα . Μετά από λίγα λεπτά σιγής η πόρτα άνοιξε και όλοι γυρίσαμε το κεφάλι μας για να δούμε ποιος είναι . Μια καταϊδρωμένη Ολίβια βρισκόταν βαριανασένοντας μπροστά μας . ''Ολίβια !!!'' φωνάξαμε με μια φωνή και τρέξαμε κατά πάνω της με πρώτο πρώτο τον Έντ. '' αδελφούλα μου '' ψιθύρισε σφίγγοντας την πάνω του και γελώντας με δάκρυα στα μάτια . '' πως το έσκασες ?'' την ρώτησα και εκείνη έτρεξε πάνω μου αγκαλιάζοντας με . "Εχω τους τρόπους μου , σιγα μην τον άφηνα να με κρατάει σε αυτο το βρόμικο βαγόνι " ειπε με ενα χαμογελο στα χείλι που επιτα εξαφανίστηκε και με κοίταξε με απορία . "Για στασου , εσυ δεν έφυγες πριν λίγες ώρες να πας να δεις τον Έρικ ; " ρωτησε και της χαμογέλασα , δεν τον ειχε δει ακόμα ,και εκεινος στεκόταν πισω της με ενα πονηρό ύφος . "Ναι αλλα μόλις μάθαμε τι έγινε ήρθαμε εδώ " ειπα και μου γουρλωσε τα ματια . "Δηλαδή ο Έρικ ειναι εδώ ;" Ρωτησε κοκκαλωμενη στην θέση της . Ειχε να τον δει μήνες .
Ο Έρικ την πλησίασε και με μια Γρηγόρη κίνηση φίλησε πεταχτά τον λαιμό της αφου τα μαλλιά της ήταν μαζεμένα κοτσίδα . Τυλίξε τα χερια του γύρο της σφιχτά και έχωσε το κεφαλι του στο λαιμό της . Εκεινη ειχε κοκκαλωσει και δεν μιλούσε . "Γοουτσούνι μουυυυ " μουρμούρισε παιχνιδιάρικα και όλοι γελασαμε αφου η Ολίβια δεν μιλούσε καθόλου . Οταν ο Έρικ την άφησε εκεινη γυρισε το σωμα της και τον κοίταξε . "Τι δεν εχει αγκαλιά ;" Την ρωτησε παραπονιαρικα και εκεινη σαν να ξύπνησε απο λήθαργο χαμογέλασε και τον αγκάλιασε σφιχτά τυλίγοντας τα πόδια της γύρο του . "Ο θεε μου πόσο μου ελειψες , επιτέλους εισαι εδώ " φώναξε γελώντας .
Μετα απο λίγα λεπτά τα ματια μου έφυγαν απο πανω τους και κοίταξαν τον Εντ πούμε κοιτούσε με ενα λυπημένο βλέμμα . Δεν το ήθελα αυτο , δεν ήθελα να είμαστε χωρισμένοι , τον ήθελα ξανα μαζι μου , να με πέρνει αγκαλιά να με φιλάει και να με αγγίζει οπως εκεινος ξερει .
Δεν άντεξα να τον κοιταω και να με κοιτάει , αμέσως απομάκρυνα το βλέμμα μου απο πανω του και βγήκα ήσυχα έξω απο το δωμάτιο λέγοντας οτι πάω στην τουαλέτα .
Άρχισα να προχωράω προς την εξωδο του σχολείου μέχρι που ενα χερι άρπαξε σφιχτά τον καρπό μου και με έφερε με ορμή πανω του .
Τα ματια μου συνάντησαν τα γαλανα δικα του που με κοιτούσαν με φλόγες να καίνε μεσα τους .
"Ελα μαζι μου " μου λέει απότομα και με τραβάει με νεύρα προς την πορτα της διευθύντριας . Ανοίγει την πορτα και κάθεται στο γραφείο της ανοίγοντας το υπολογιστή της . "Κάτσε κατω " λέει ποιο ήρεμα . "Πας καλα παιδι μου τι -" "κάτσε κατω γαμω την πουτάνα μου " φωνάζει αυτην την φορα και δεν μπορώ να κάνω κατι παραπάνω απο τον ακούσω . Παίρνω την καρέκλα και την βάζω ακριβώς διπλα του κοιτάζοντας τον υπολογιστή . " κοιτά το προσεχτικά " μου λέει με το χερι του να τρέμει καθως πατάει το βίντεο να παίξει .
Ο Εντ ειναι στην τραπεζαρία και παλεύει με το μηχανιμα με τις σοκολάτες οταν η Κάθι μπαίνει μεσα και τον πιανει απο την μπλούζα φέρνοντας τον κοντα της , εκεινος την σπροχνει ομως εκεινη τον ξανα φέρνει κοντα της και τοτε μπαίνω εγω ."Τωρα κατάλαβες οτι έλεγα την αλήθεια ; Αλλα βέβαια , εισαι τοσο ξεροκέφαλη που επρεπε να τα μαζέψεις και να φύγεις " φωνάζει έξαλλος μαζι μου , εχω να δω τον Εντ τοσο αγριεμένο πολυ καιρό , φενεται να εχει αγανακτήσει . "Εγω κανονικά τωρα επρεπε να ειχα πει "δε γαμιεται ;" Και να συνεχίσω την ζωη μου με άλλη κοπελα , οπως έκανα παλιά . Αλλα ξέρεις κατι Αλίκη ; Εγω άλλαξα για εσένα , γιατι σε αγάπησα , έκανα τα παντα για να γίνω αυτός που αξίζει να ειναι μαζι σου . Αλλα εσυ έφυγες με το που ειδες κατι δύσκολο να ερχεται στην σχέση μας , έτρεξες μακριά μην θέλοντας εξιγησεις . Τωρα λοιπόν που τις εχεις τι εχεις να πεις Αλίκη ; Γιατι εγω δεν εχω κατι άλλο να πω , εμπιστοσύνη ζητούσα τίποτε άλλο " φωνάζει και σηκώνεται απο την καρέκλα του , μου γυρίζει την πλάτη και τραβάει τα μαλλια του με τα δαχτυλα του .
"Συγγνώμη , επρεπε να κάτσω να μου εξηγήσεις " ψιθυρίζω κοιτάζοντας τα παπούτσια μου . Ακούω τα βήματα του να ερχωνται προς το μέρος μου και γωνατιζει μπροστα μου . Βάζει το δαχτυλο του στο σαγόνι μου και το σηκώνει ελαφρά . "Εισαι πολυ ζηλιάρα το ξέρεις ;" Μου λέει μεταξύ αστείου και σοβαρού . "Αλλα σε αγαπάω οπως και να εισαι , Αλίκη θελω να ζήσουμε μαζι , εχω δηλώσει και εγω στην Θεσσαλονίκη , αρκεί να πεις το ναι , να σταματήσεις τις ζήλειες και να τα ξαναβρούμε , γιατι σε θελω πολυ γαμωτο , πες αυτο το γαμημενο το ναι .
" λέει ήρεμα και με δάκρυα να τρέχουν στα ματια μου τον κοιταω κουνοντας το κεφαλι μου καταφατικά . "Αυτο συμενει οτι δέχεσαι και να αρραβονιαστουμε δηλαδή " λέει παιχνιδιάρικα και γουρλωνω τα ματια μου . "Τι λες παιδάκι μου ;" Γελάω και τον βλέπω να χώνει το χερι του. Στην τσεπη του βγάζοντας απο εκει ενα δαχτυλίδι με ενα μικρό διαμαντακι πανω του . "Αλίκη ξέρω οτι ειναι πολυ νωρις για όλο αυτο , απλα θελω να εισαι σίγουρη πως ειμαι δικός σου και καμιάς άλλης , και πανω απο όλα να μην εισαι ζηλιάρα , δεν σου ζητάω να γίνει όλο αυτο τωρα απλα θελω να το φοράς ... Λοιπόν Αλίκη θέλεις να με παντρευτεις ;" Ρωτάει έτσι ,ωστόσο απλα . Πεταριζω τα ματια μου και σκέφτομαι ... Παντα ένιωθα οτι αυτός ειναι ο άνθρωπος της ζωής μου και οτι με αυτόν θελω να ειναι το μέλλον μου , έτσι και αλλιώς δεν θα παντρευτούμαι απο τωρα ...
"Ναι Εντ θελω , αλλα ειναι πολυ μικρή ακόμα " του γελάω και μου βάζει το δαχτυλίδι . Σηκωνόματε και τον αγκαλιάζω σφιχτά . "Σαγαπω Αλίκη "
"Σαγαπω Εντ "
Λέμε ο ένας στον άλλο και τα χείλι μας ενώνονται σε ενα παθιασμένο φιλι .
Ναι αυτός ειναι ο άνθρωπος της ζωής μου .
ΤΕΛΟΣΧειιι!!! Νατο και το τελος λοιπόν πως σας φάνηκε ; Ελπιζω να μην το βρίκατε πολυ μελό και να σε άρεσε . Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που ήσασταν μαζι μου όλον αυτο τον καιρό και διαβάσατε την ιστορια του Εντ και της Αλίκης ... Ελπιζω να τους αγαπήσατε όσο και εγω που κλαίω αυτην την στιγμή που τα γράφω αυτά γιατι το πρωτο βιβλιο τελείωσε ... Αλλα μην στεναχωριεστε βρε :) το δεύτερο βιβλιο ερχεται και η Αλίκη με τον Εντ δεν θα λείψουν απο αυτο !!!
Kisses !!!
ESTÁS LEYENDO
let's get ridiculous
Romance"Ο ο...έλα τώρα , μην γίνεσαι αντικοινωνική " είπε τραβώντας με από το μανίκι για να με σταματήσει . "Δεν γίνομαι αντικοινωνική απλά δεν σε πάω καθόλου " απάντησα και εκείνος χαμογέλασε στραβά . Η Αλίκη είναι ένα διασκεδαστικό και δραστήριο κορί...