"Οπως όλοι ξέρετε οι εξετάσεις δεν αργούν οπότε καλύτερα να αφήσετε τις βόλτες , σηστηνω να διαβάσετε ακόμα και την μέρα εξωδου "
Λέει ο μαθηματικός και βγάζω ενα μικρό γελακι ηρωνειας , σιγα μην χαραμίσω την ημέρα εξωδου για τα μαθηματικα , έτσι και αλλιώς έχω κάποιους ανοιχτούς λογαριασμούς με τον Λούκας , και επίσης πρέπει να δώ πως θα το πάρει ο Εντ ελπιζω να μην πάθει πλάκα , δεν είναι και οτι ποιο συνηθισμένο για μια κοπέλα αυτο που κάνω εγω .
"Ψψψψτ μωρό μου ;" Τον ακούω να μου ψιθυρίζει και γυρνάω ελάχιστα το κεφάλι μου . "Τι είναι ;" Ρωτάω και χαμογελάει πονηρά . "Λύσε τα μαλλια σου " " μα γιατι ; " απορώ και το δάχτυλο του αγγίζει τον λαιμό μου . "Αν δεν θες να ωρμιξω και να αρχίσω να τον φιλάω " λέει ψιθυροζοντας εσθισιακα . Ξεφυσαω και τον κοιταω με ύφος τύπου "σοβαρά τωρα ;"
Με κοιτάει και ανασηκωνει τους ώμους του με ενα χαμογελάκι . "Τι ; Είναι εκτεθειμένος και με δελεάζει ." Λέει αθώα και ξεφισαω κουνώντας το κεφάλι μου πέρα δώθε , γυρνάω και ακουμπάω την πλάτη μου στην καρέκλα σηκώνοντας τα χέρια μου και ξελυνωντας την κοτσίδα μου και αφήνοντας τα μαλλια μου να πέσουν στους ώμους μου, τοσο μακρυά και ζεστά , έτοιμα να με κάνουν να ιδρώσω γιατι εκεινος δεν μπορεί να συγκρατηθεί .
"Ευχαριστημένος ;" Ρώτησα χαμηλόφωνα χωρίς να γυρίσω να τον κοιτάξω . Τον ενιωσα να σπρώχνει την καρέκλα του και να ανασηκωνεται ελάχιστα απο την θέση του γέρμωντας προς τα μπροστα . "Απόλυτα " απαντησε και φίλησε το πισω μέρος του κεφαλιού μου . Ενιωσα πολλά δολοφονικά βλέμματα κοριτσιων πάνω μου και νόμιζα οτι θα πέσουν όλες πάνω μου και θα αρχίσουν να με βαράναι . Μα καλα ρε Εντ όλες τις έχεις πηδήξει εδώ μεσα; . Αναρωτήθηκα ξεφυσοντας και στήριξα το κεφάλι μου στο χερι μου αρχίζοντας να ζωγραφίζω στην άκρη του βιβλίου μου .
Και αν με θέλει και εμενα μόνο για το πήδημα ; Και αν τα έφτιαξε μαζί μου μόνο και μόνο επειδή δεν του κάθομαι και ειμαι κάτι σαν πρόκληση για εκείνον ; Όλα αυτά στριφογυρίζουν στο μυαλό μου και ανχονομαι γιατι νομίζω οτι έχω αρχίσει ........να τον Ερωτεύομαι . Και αυτο είναι είναι πολυ κακό σημάδι διότι πρώτη φορα το παθαίνω και δεν ξέρω πως θα το αντιμετωπίσω στην σινεχεια .
Το κουδούνι χτυπά και με αποσπά απο τις σκέψεις μου .
Σηκώνομαι και με γρήγορες κινήσεις αρπάζω τα βιβλία μου και βγαίνω έξω φουριοζα .
Φτάνω στο ντουλαπάκι μου και το ανοίγω προσπαθώντας να θυμηθώ το επόμενο μάθημα για σήμερα .
Ομως δυο χαμηλές φωνές απο τα απέναντι ντουλαπάκια μου απο αποσπούν την προσοχή . Δεν γυρνάω να τις κοιτάξω για να μην καταλάβουν οτι τις ακούω και σταματήσουν .
"Το έμαθες ; Ο Εντ τα εχει με την καινούργια και όλοι λένε οτι επιτέλους καψουρευτικε και δεν θέλει άλλη κοπέλα " ακούω την μια κοπέλα να λέει και χαμογελάω αλλα ξανασοβαρευω οταν ακούω το επόμενο σχόλιο . "Ναι καλα , για τωρα ναι , απο οτι άκουσα δεν του κάθεται και άμα δεν το κάνει σιντομα ο Εντ θα αρχίσει να ξενερώνει και να ξενωνοκοιτάει . Στο τέλος η κοπέλα θα φάει πολυ κέρατο " την ακούω να λέει και κοκκινιζω απο τα νεύρα .
Κοπαναω το ντουλαπάκι μου και τις κοιταω που έχουν τρανταχτει απο τον θόρυβο . Με κοιτάνε τρομαγμένες που κατάλαβαν οτι τις άκουγα αλλα δεν λένε τιποτα παρά μόνο γυρνάνε και ξεκλειδώνουν τα ντουλαπάκια τους .
Προχωράω με γρήγορα βήματα κοιτώντας κάτω . Η αλήθεια είναι οτι δεν θύμωσα με τα λόγια της αλλα επιδει καταλαβα οτι ίσως εχει και λίγο δίκιο . Αλλα απο την άλλη τωρα αρχίσαμε να είμαστε μαζί και εγω δεν προκοιτε να του ανοίξω τα πόδια μου απο τις πρώτες μέρες . Σκέφτομαι θετικά αλλα δάκρυα αρχίζουν να πέφτουν απο τα ματια μου .
Οταν αυξάνω την ταχύτατα μου περπατώντας προς τις τουαλέτες πέφτω πάνω σε ενα γυμνασμένο στέρνο με αποτέλεσμα τα βιβλία μου και τα χέρια μου να αρχίζουν να τρέμουν απο το κλάμα και απο την έκπληξη οταν αντικριζω αυτά τα υπέροχα κατα γαλανα του ματια .
"Αλίκη ; Κλαις ;" Ρωτάει ανήσυχος αλλα δεν απαντάω , παραμόνο σκύβω για να πιάσω τα βιβλία μου σκουπιζοβτας βιάστηκα τα μάγουλα μου . " πρέπει να πάω στην τάξη " απαντάω καταπίνοντας εναν λιγμό . Ομως δεν προλαβαίνω να κάνω βήμα παραπάνω αφού πετάει ξανα κάνω τα βιβλία μου και με αρπαζει απο την μέση βάζοντας με στον ώμο του . "Δεν έχεις να πας πουθενά . Κώστα μάζεψε τα βιβλία της σε παρακαλώ " φωνάζει στον Κώστα και προχωράει . Νιώθω τους πάντες να μας κοιτάνε μέχρι ο Εντ να κλείσει την πόρτα του δωματίου του και να με αφήσει πάνω στο κρεβατι του γωνατιζοντας μπροστα μου . "Πες μου ποιος σε εκανε να κλαις ;" Ρωτάει και πιάνει τα χέρια μου .
"Τιποτα μωρέ οι φήμες που βγάζουν κάποιες κοπέλες νε νευριασαν , δεν κλαίω νεύρα έχω " απαντάω προσπαθώντας να μην του πω και πολλά . "Θα τις γαμησω " λέει εκνευρισμένος . "Αμάν ρε Εντ μια άλλη βρισιά δεν έχεις στο μυαλό σου ;" Φωνάζω έξαλλη και με κοιτάει λες και έχω τρελαθεί . "Αλίκη τι ακριβώς σου είπαν και εισαι τοσο έξαλλη "ρωτάει και θυμώνω ακόμα ποιο πολυ . "Απλά απαντά μου σε μια ερώτηση , με πόσες έχεις παει απο εδώ μεσα ;" Ρωτάω καθως σηκώνομαι προχωροντας πέρα δώθε , ίσως οντος με θέλει για να με πηδήξει και άμα δεν τα καταφέρει θα φάω σίγουρα κέρατο . "Δεν μπορώ να στο κρύψω αλλά ναι έχω παει με αρκετά κορίτσια απο εδώ μεσα ."
Απαντάει και γυρνάω να τον κοιτάξω . "Ε βέβαια για αυτο κυκλοφορεί αυτή η φήμη " λέω με σιγουριά . "Για πες μου και εμενα " λέει πλέον και αυτός εξαγριωμένος . "Οτι είναι πολυ εύκολο για εσένα να μου ρίξεις κέρατο άμα δεν σου κάτσω , όλο το σχολείο το σχολιάζει απο τωρα " φωνάζω και τον βλέπω που αρχίζει να τρελαίνεται ."και πιστεύεις αυτούς ; Ενα έχω να σου πω Αλίκη , εγω απο τοτε που σε γνώρισα δεν θέλω να πάω με καμία άλλη κοπέλα , και πίστεψε με , θα μπορούσα να σε είχα είδη απατησει αλλα δεν το έκανα γιατι περιμένω για το πότε θα εισαι εσυ έτοιμη να προχωρήσουμε . Γιατι εγω εσένα θέλω και καμία άλλη καταλαβετω γαμωτο σου εισαι πιο σημαντική απο το σεξ , γαμωτο δεν με νοιάζει ποια το σεξ , μόνο εσυ "
Φωνάζει και κοπαναει την γροθιά του στον τοιχο . Αναπηδώ ταραγμένη και τον κοιταω , ίσως εχει δίκιο δεν πρέπει να αντιδρώ έτσι .
"Συγγνώμη , απλά είμαι πολυ σκεπτικη, δεν θα ήταν και η πρώτη φορα που θα είχα φάει κέρατο " απαντάω με σκυμμένο το κεφάλι και νε πλησιάζει . Το δάχτυλο του σηκώνει το σαγόνι μου και με κάνει να τον κοιτάξω . "Σου υπόσχομαι οτι δεν προκοιτε ν γίνει αυτο με εμάς " λέει και κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου . Κάνω μύτες και τυλίγω τα χέρια μου γύρο απο τον λαιμό του . Τα χείλι μας ακουμπούν σε ενα γλυκό φιλι .
"Και τωρα παμε γιατι ποιος τον ακούει τον Παπαδόπουλο ,(καθηγητής χημείας ) " λέει και χαμογελάω . Πιάνει το χερι μου και προχωράμε μαζί στον διάδρομο .
STAI LEGGENDO
let's get ridiculous
Storie d'amore"Ο ο...έλα τώρα , μην γίνεσαι αντικοινωνική " είπε τραβώντας με από το μανίκι για να με σταματήσει . "Δεν γίνομαι αντικοινωνική απλά δεν σε πάω καθόλου " απάντησα και εκείνος χαμογέλασε στραβά . Η Αλίκη είναι ένα διασκεδαστικό και δραστήριο κορί...