Διαβάστε μέχρι το τέλος !!!(έρχεται καινούρια ιστορία )
2 μήνες αργότερα :
''Τώρα το κατάλαβες ;'' ο Αλέξης με ρώτησε με ένα απελπισμένο ύφος . Ξεφύσιξα και τον κοίταξα με γουρλωμένα μάτια . '' πφφφ είσαι τόσο καλός μαζί μου και εγώ είμαι μια τόσο χάλια μαθήτρια '' κλαψουρίζω και γέρνω στον ώμο του . τυλίγει το χέρι του γύρο από τους ώμους μου και μου χαϊδεύει τα μαλλιά . '' μια χαρά είσαι απλά χρειάζεσαι λίγο παραπάνω χρόνο για να τα καταλάβεις'' απαντάει με έναν περίεργο τόνο στην φωνή του και βγάζω ένα παραπονιάρικο θόρυβο . Τώρα θα μου πείτε , "έχεις τον Εντ καριολακι και τωρα κανεις μαθήματα με τον Αλέξη που περιλαμβάνει και αγκαλιές ;" Για να σας εξηγήσω λοιπόν , το καλό μας παιδι ο Αλέξης εχει περάσει μια παρόμοια φάση σαν του Κωστα και της Βάσως μονο που εκεινος εχει είδη παντρευτεί και εχει ενα αγοράκι 5 μηνών , αγαπάει πολυ την γυναίκα του και τωρα προσπαθεί να περάσει στην σχολή που θέλει και να πιάσει και δουλειά για να μπορέσει να προσφέρει περισσότερα στην οικογένεια του .
Επίσης ειναι πολυ καλός μαζί μου και με βοηθάει στο τελευταίο μου μάθημα για τις πανελλήνιες το οποίο το δίνω αυριο και δεν εχω καταλάβει χριστο ουτε εγω αλλα ουτε και ο Εντ που παρεμπιπτόντως δεν ήρθε σήμερα στο μάθημα με τον Αλέξη .... Πάλι με αυτην την μαλακισμένη την καινουρια θα ειναι . Τελευταία όλο μιλάνε και τα νεύρα μου εχουν γίνει κορδέλες όπου μου έρχεται να τις πάρω και να τον πνίξω .
Λέει οτι ειναι μια πολυ καλή κοπελα και οτι "ενδιαφέρεται " πολυ για το ποδόσφαιρο και θέλει βοήθεια . Και βέβαια το δικό μου το καθιστεριμενο δεν λέει να καταλάβει οτι αυτη απλα του την πέφτει και δεν ενδιαφέρεται για το ποδόσφαιρο αλλα για εκεινον ... Το αγόρι μου το δικό ΜΟΥ αγόρι . Δεν ειναι και εδώ ο Έρικ μου να μου πει καμία σιμβουλη... Πόσο μου λείπει αυτο το αγόρι ... Αν και θα τον δω σε δυο μέρες γιατι κανονισαμε με το που τελειώσω τις πανελλήνιες να παμε εγω ο Εντ Καίτη Ολίβια να τον δούμε .
"Αλέξη μου σε ευχαριστώ πολυ για την βοήθεια σου εισαι ο καλύτερος , ελπιζω να γράψω καλα ... Θα γίνεις ένας υπέροχος μαθηματικός . " του λεω ευχάριστα και σηκώνομαι φιλωντας τον στο μάγουλο . "Χαιρετίσματα στην γυναίκα σου και δώσε ενα ρουφικτο φιλάκι στο αγοράκι σου " προσθέτω και βγαίνω έξω απο την βιβλιοθήκη .
Προχωράω στον διάδρομο και κοιταω γύρο μου , πολλά παιδια εχουν ενα βιβλιο στο χερι και αυτην την στιγμή ένας Εντ τρέχει προς τα πάνω μου . Σταματάει απότομα μπροστα μου και με κοιτάει με ενα εκνευρισμένο ύφος . "Δεν νομιζω να πήγες για μάθημα με αυτόν χωρις εμενα "λέει σφιγγοντας τις γροθιές του . Τον κοιταω με ενα αθώω ύφος πεταριζοντας τα ματια μου . "Λυπάμαι που σου το λεω αλλα το μάθημα τελείωσε και δεν ήσουν στην ώρα σου " εννοείτε πως δεν θα τον άφηνα έτσι απλα να κάνει παρέα με αυτην , δεν του εχω πει οτι ο Αλέξης ειναι παντρεμένος και αυτός ειναι φυσικα ο λόγος που έρχεται μαζί μου στο μάθημα , ζηλεύει υπερβολικά πολυ και αυτο με κάνει πολυ χαρούμενη .....
"Κοιλιτσα κοιλιτσα " λεω χαρωπα αγνοώντας τον Εντ μόλις βλέπω την Βάσω μπροστα μου . Η κοιλιά της εχει φουσκώσει και λατρεύω να την χαϊδεύω , οποτε προσπερνάω το εκνευρισμένο αγόρι μου και πιάνω την κοιλιά της Βάσως . "Μεγαλώνει το σκατουλι" λεω αλλα ο Εντ που μου ψιθυρίζει στο αυτι με κάνει να σοβαρεψω. "Πρέπει να μιλήσουμε " μου λέει και ξεφυσοντας χαιρετάω την Βάσω και μπαίνω στο δωμάτιο μαζί με τον Εντ . "Δεν γίνεται να συνεχιστεί αυτη η κατάσταση " "ποια κατάσταση μωρο μου ;" Ρωτάω κανοντας οτι δεν καταλαβαινω και σοριαζω τον εαυτό μου στο κρεβατι . "Αυτά τα μαθηματα με τον Αλέξη πρέπει να σταματήσουν " λέει όλο σιγουριά οτι θα το δεχτώ . "Δηλαδή μου λες οτι εγω δεν μπορώ να κάνω παρέα με τον Αλέξη αλλα εσυ μπορείς με αυτην την Κάθι " υψώνω τον τονι της φωνής μου φανερά εκνευρισμένη . Ο Εντ σφίγγει τις γροθιές του και με κοιτάει . "Εγω δεν κάνω κατι με την Κάθι απλα της μαθαίνω κάποια πράγματα για το ποδόσφαιρο " τρίβει τον σβέρκο μου και νιώθω να φορτώνω . "Και εγω κάνω μαθηματικα με τον Αλέξη τιποτα παραπάνω , έτσι και αλλιώς αυριο δίνουμε το τελευταίο μας μάθημα θυμάσε ; Και μετα εχουμε κανονίσει να παμε Λονδίνο εκτός και αν θες να κάτσεις εδώ με την Κάθι να τις μάθεις πως βάζεις τα γκολ " φωνάζω κουνοντας τα χερια μου στον αέρα , νομιζω οτι ο κόμπος έφτασε στο χτένι ποια . "Σου εχω πει οτι δεν εχω κατι με την κοπέλα Αλίκη , μην βγάζεις τέτοια συμπεράσματα " φωνάζει πισω . "Οοοο το ωραία που μου τα εξηγείς Εντ , και εισαι τοσο καλός παντα μαζί μου και τοσο γλυκος " λεω παριστάνοντας την φωνή της κοπέλας καθως σηκώνομαι απο το κρεβατι και πάω μπροστα του υψώνοντας το κεφαλι μου για να τον κοιτάξω . Γαμω το 1,60 μου .
"Αλίκη μου σε παρακαλώ δεν θελω να μαλοσουμε " ψιθυρίζει . "Εσυ μόλις πριν λιγο διάλεξες να το παίξεις τσαμπουκάς για εμενα και τον Αλέξη , οποτε εσυ φταις που τωρα μαλωνουμε αντί να σκεφτόμαστε αγκαλιά το τι θα πάρουμε μαζί στο Λονδίνο " ψιθυρίζω έτοιμη να κλάψω αλλα δεν θα του κάνω την χάρη . "Δεν ειναι οτι ήθελα να το παίξω τσαμπουκας απλα δεν μου αρεσει αυτός ο τύπος " προσπαθεί να βρει κάποια δικαιολογία αλλα με φορτώνει περισσότερο . "Δεν σου αρεσει να μιλάω με κανένα αγόρι μονο με τον Έρικ που και αυτός έφυγε τωρα και ξέρεις πόσο πολυ μου λείπει . Και εσυ το κανεις ; Σαλιαριζεις με την Κάθι αυτούς του δυο μήνες για να της "μάθεις ποδόσφαιρο " Ε λοιπόν εγω τι θέλεις να πω ρε Εντ ; Που οι περισσότερες εδώ μεσα προσπαθούν να μας χωρίσουν ;" Φωνάζω έξαλλη ποια μαζί του μέχρι που τα χερια του που τυλίγονται γύρο μου και τα χείλι του πάνω στα δικα μου με πιάνουν απροετιμαστη και παραδίνομαι στο άγγιγμα του .
Παρόλα αυτά απομακρύνομαι με το ζόρι και χωρις να του πω τιποτα βγαινω έξω σχιοπιλη .
YOU ARE READING
let's get ridiculous
Romance"Ο ο...έλα τώρα , μην γίνεσαι αντικοινωνική " είπε τραβώντας με από το μανίκι για να με σταματήσει . "Δεν γίνομαι αντικοινωνική απλά δεν σε πάω καθόλου " απάντησα και εκείνος χαμογέλασε στραβά . Η Αλίκη είναι ένα διασκεδαστικό και δραστήριο κορί...