Κ27

5.4K 468 17
                                    

* Αλίκης pov*
"Είναι απαίσιος τον μισώ τόσο πολύ " φώναξα κοπανώντας το στήθος του . "Σταμάτα να λες χαζομάρες Αλίκη " προσπάθησε να με συνεφέρει αλλά δεν τα κατάφερνε , ήμουν πολύ θυμωμένη .
"Είναι ένας απαίσιος άνθρωπος , μα πως μπόρεσε να μου το κάνει αυτό "
Είπα απελπισμένη και τράβηξα την μπλούζα του τραβώντας τον κοντά μου και χώνοντας το κεφάλι μου στο στήθος του . "Ο ναι τώρα έχουμε την απελπισία " τον άκουσα να μονολογεί και ύστερα άρχισα ένα φάλτσο θορυβώδες κλάμα . "Και τώρα κλαίει ο ναι φυσικά μα πως μπόρεσα να ξεχάσω το κλάμα; " μα καλά εγώ βρίσκομαι σε τέτοια κατάσταση και αυτός ο βλάκας σκέφτεται τι θα κάνω αργότερα ;
"Σκασεεε Εντ " μούγκρισα και τον ένιωσα να μου χαϊδεύει τα μαλλιά , είμαι σίγουρη ότι με κοροϊδεύει κάνοντας γκριμάτσες αυτή τη στιγμή .
"Εντ ξέρω ότι με κοροϊδεύεις " λέω και πιάνει τους ώμους μου σπρώχνοντας με ελαφρά από το στήθος του και κάνοντας με να τον κοιτάξω " μα πως γίνεται να μην το κάνω ρε μωρό μου ; Αφού κάνεις λες και ήρθε το τέλος του κόσμου "
"Μα ήρθε το τέλος του κόσμο , για εμένα τουλάχιστον " παραπονέθηκα σταυρώνοντας τα χέρια στο στήθος και στηρίζοντας την πλάτη μου πάνω σε ένα ντουλαπάκι .
"Μα είναι απλά ένα 14 , πίστεψε με θα έκανα πάρτι αν έπαιρνα 14"
Προσπάθησε να με καθησυχάσει λέγοντας μου ουσιαστικά ότι υπάρχουν και χειρότερα .
"Μα εσύ γράφεις πάντα έτσι , εγώ όμως ; Εγώ είμαι. Καλή μαθήτρια , καλά ένταξη ίσως λίγο μέτρια αλλά ποτέ δεν έχω πάρει 14 στα μαθηματικά ,απλά δεν με χωνεύει ο βλάκας ο καθηγητής " κοπάνησα το πόδι μου στο πάτωμα σαν μικρό παιδάκι και ύστερα τον είδα που με παρακολουθούσε με μισό μάτι . "Ώστε έτσι ε ; Ξέρω πάντα ότι θα γράψω χάλια . Ο ναι κυρίες και κύριοι από εδώ η κοπέλα μου που λέει πάντα τα καλύτερα λόγια για εμένα " φώναξε δείχνοντας με στα παιδιά που περνούσαν , κάποια έβγαζαν ένα μικρό γελάκι και κάποια κορίτσι με άγριο κοίταζαν μάλλον δεν έχουν καταλάβει ακόμα ότι με τον Εντ Είμαστε ζευγάρι και όχι sex buddies.
"Έλα τώρα ρε παραπονιάρη " έκανα ναζιάρικα πεταρίζοντας τα μάτια μου . "Δεν πιάνουν αυτά σε εμένα Αλίκη " έκανε τον έξυπνο όμως ξέρω ότι αυτό πιάνει και πολύ μάλιστα, έκανα μύτες και κόλλησα τα χείλι μου το αυτί του . "Έλα να σου δείξω πόσο σε θέλω και χωρίς καλούς βαθμούς " του ψιθύρισα δαγκώνοντας τον λοβό του .
Άρπαξα το Χέρι του και τον τράβηξα μέσα στο δωμάτιο . Έκλεισα τη πόρτα με δύναμη και τον άρπαξα από την μπλούζα του κολλώντας στον πάνω της .
Αρχίσαμε να φιλιόμαστε παθιασμένα μέχρι που ένα γέλιο μας έκανε να ανοίξουμε τα μάτια μας και να κοιταχτούμε έχοντας ακόμα τα χείλι μας ενωμένα μεταξύ τους . '' Εντάξει Έρικ θα της το πω , τώρα μπορείς να με αφήσεις ήσυχη'' η φωνή της Ολίβια ήχησε στο δωμάτιο μαζί με τα χαχανιτά της . Απομακρύνθηκα από τον Έρικ και γύρισα να κοιτάξω την Ολίβια που μιλούσε στο τηλέφωνο προσπαθώντας να το παίξει ενοχλημένη με τον κολλητό μου . '' Α!! ήρθε ορίστε πάρτη'' είπε και μου έδωσε το τηλέφωνο στριφογυρίζοντας τα μάτια της . '' τι θες από την ζωή μου?'' αναστέναξα και τον άκουσα να γελάει . '' το Σάββατο έχει αγώνα δρόμου παίζει ο Γιώργος , πρέπει να πάμε να τον δούμε , εσύ έλα με τον Έντ και εγώ θα περάσω να πάρω το γουτσούνι '' είπε , ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλι μου και το ευχαριστήθηκα που ο Έρικ θα έρθει μόνο για την Ολίβια .

let's get ridiculousWhere stories live. Discover now